Fitness Seller

Op weg naar een mooi en fit lichaam

• Topic Starter Topic Starter
Jullie hebben gelijk hoor dames. Voel me soms wat bezwaard als enige vrouw tussen al die mannen:o

Jullie hebben gelijk hoor dames. Voel me soms wat bezwaard als enige vrouw tussen al die mannen:o
Ik moet zeggen dat ik het gewoon meteen ben gaan doen. Ik was nieuw bij die gym... en had mijn schema.. dus hield ik me er ook gewoon aan.. dus ja... gewoon lekker meteen tussen de mannen in hoor. :)
Je zal zien dat het alleen maar goed wordt opgevat!

Fijne training gehad vandaag!

Leg curl
12x25kg
10x30kg
8x35kg
8x35kg

Deadlift
12x25kg
12x30kg
10x32,5kg
10x32,5kg

Lunges
2x10 per been. Barbel zonder gewicht gebruikt. Moet eerst nog de techniek onder de knie krijgen en stabiel leren uitstappen.

Rear kick
12x40kg
12x45kg
10x50kg
8x55kg

DB side bend
4x12x14kg

Seated calves
12x20kg
12x40kg
12x40kg
12x40kg

Overdag 20km gefietst dus cardio vandaag overgeslagen.

Gisteren een dipje. Voelde me vermoeid en lukt me niet om voluit te gaan. Wel al m'n oefeningen gedaan.

Vanmiddag totaal 20 km gefietst van en naar werk.

's avonds:
Lat pull down
12x25kg
10x30kg
8x35kg
8x35kg

Biceps curl
12x10kg
10x10kg
8x10kg
6x10kg

Rope pulldown
12x10kg
10x12,5kg
8x12,5kg
6x12,5kg

DB chest flyes
12x4kg
12x6kg
12x6kg
12x6kg

DB Militairy press
4x12x4kg

Crunches
2x25

Planks
2x15 sec

Daarna was het op en ben ik lekker me bed in gedoken. Heb ook echt diep geslapen voor m'n gevoel. Proberen om eerder naar bed te gaan.

Vervelend dat moe zijn, maar kan gebeuren zo kan je na het trainen wel lekker slapen :)

Ik ken het gevoel. Ik train zelf eigenlijk vrijwel elke dag. 5 dagen in de week krachttraining en daarnaast nog 1 keer voetbaltraining en 1 x voetbalwedstrijd.

Had vorige week vrijdag een dip, ontzettende hoofdpijn, moet etc. Die dag dan ook thuis gebleven. De volgende dag heb ik mijn normale training van die dag gedaan + een aantal oefeningen die ik de vrijdagavond anders had moeten doen.

Weet je al of je in vet% naar beneden bent gegaan of meet je dat niet?

Ik heb wel zo'n vetmeter aangeschaft, maar vind het lastig om te doen. Ik weet niet of ik het helemaal correct doe met behulp van de handleiding. Ik weeg mezelf 1x in de week op zaterdag. Vorige week woog ik 66,1kg. Zaterdag ga ik weer wegen en kijken of mijn nieuwe training- en voedingsschema effect hebben. Daarnaast 1x in de maand met het meetlint meten en foto's maken. Eind van de maand ga ik dat weer doen. Ben benieuwd!

Training gisteren:

Leg press (waar je losse gewichten aan hangt)
12x45kg
12x50kg
12x55kg
10x60kg

Back extension
4x12x10kg

DB Side bend
3x12x14kg
15x14kg

Squats sm
12x30kg
12x35kg
12x40kg pr
12x45kg pr

Calves staand
12x40kg
12x45kg
12x50kg
12x60kg pr

Leg extension
12x30kg
10x35kg
8x40kg
8x45kg pr

Ging weer lekker! Wat pr's gemaakt :)

Sterke training hoor! Nice PR's!

Lekker wat pr's gemaakt zijn! Super :D

Thanks dames :D

Goede pr's! :d

Goed bezig! :)

Goed bezig, lekkere pr's :D

so....lekker aantal PR's zeg!!

Waarom? wij komen ook voor het zelfde doel
De grootste jongens zijn vaak de aardigste en juist met hun sport bezig
Juist die kleine mannetjes die na 3x trainen al hun spieren flexen daar heb je last van
Er zijn te weinig vrouwen in de gym

ik train niet in een gym...bij ons is >60 % dames ;)
maar Grosje heeft een punt: de grootste jerommekes hebben de meest peperkoeken hartjes

Haha ja dat is ook zo. Ik ga er nu wel gewoon tussen staan hoor :) Laatst een complimentje gekregen dat ik zo fanatiek bezig ben en dat deed me goed.

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:15 ----------

Ik heb het uitgemaakt met de weegschaal vanmorgen. Vorige week woog ik 66,1kg. De afgelopen week me strikt aan mn eet- en trainingsschema gehouden. Vanmorgen gaf de ws aan dat er geen grammetje af was. #%@&^@*@ geloof er niks van! Pas sinds deze week een broek die 2 weken terug nog te krap zat. En bovendien ook heel bijzonder dat als ik de ws een meter verderop neerzet ik ineens 1.5kg zwaarder weeg?! Weg ermee! Uit het raam.

Ik hou het lekker bij 1x in de maand foto's maken en om de week met het meetlint meten. En de spiegel natuurlijk.... maar als je jezelf elke dag ziet valt het verschil niet zo gauw op vind ik.

Hoe houden jullie je progressie bij?

Terug
Naar boven