MuscleMeat

Op weg naar een mooi en fit lichaam

Lastig met je knie. Maar ke maakt er evengoed een mooie training van!
Hoop dat het eten je zo beter bevalt inderdaad.

• Topic Starter Topic Starter
Pff dat gedoe met je knie blijft wel echt heel vervelend, is het al een beetje minder geworden?
Nice die vpr

Het wordt niet beter en niet slechter. Ik heb ook geen idee hoelang zoiets duurt... Ik blijf braaf mijn opdrachten doen van de fysio... 4 juni heb ik weer een afspraak.

Het wordt niet beter en niet slechter. Ik heb ook geen idee hoelang zoiets duurt... Ik blijf braaf mijn opdrachten doen van de fysio... 4 juni heb ik weer een afspraak.
Ooo echt zo balen zeg, gelukkig word het in ieder geval niet slechter dat zou nog erger zijn.

sterkte met de laatste afstudeerloodjes en met je knie!

Altijd k*t als je een hoop wil maar je lichaam niet wil meewerken. Volgens mij zijn wij allemaal wel types hier die daar meer moeite mee hebben dan anderen.

Prima getraind toch! Zie je vooruitgang met de oefeningen voor je knie? Balen dat je je een beetje beperkt voelt nu op je benendag.

Heey allemaal,

Het is best stil op mijn log en dat heeft een reden. Ik zit nog steeds met mijn knie. Het wordt gelukkig al iets beter, maar ben nog steeds niet van de pijn af. Ben nu een paar keer bij de fysio geweest en ik blijk niet bewust genoeg te trainen. Dat betekent dat ik nu een stap terug ga doen en eigenlijk verder ga bij de basis... klinkt gek, haha. Minder zwaar, controle op techniek en vooral gaan leren voelen hoe een oefening voelt aan mijn lijf. De fysio gaat mij hier in begeleiden. Ik hou jullie op de hoogte :)

Dat knie gedoe is nog steeds erg vervelend, maar goed dat je deze stap neemt!

Balen van je knie zeg:( Ik moet ook vanwege mn schouder vaak terug in gewicht, best frustrerend!

Het is heel lastig dat je die stap terug moet doen. Het voelt vaak frustrerend. Maar het kan je ook enorm goed helpen.
Dat heb ik zelf ook ervaren. Heel veel succes met het opbouwen en terug voelen van hoe je lijf op iets reageert!

Balen van je knie, maar goed dat je stapje terug doet om vervolgens weer veel stappen vooruit te kunnen maken! Succes :)

Vervelend succes

Heey allemaal!

Zo... het is alweer ff geleden dat ik gepost heb. Ondertussen een hoop gebeurd! Mijn knieblessure is zo goed als over:D Ik kan weer fijn squatten/deadliften etc. Goed nieuws dus! Die blessure is een goede les voor me geweest. Ik heb mede door de fysio 'opnieuw' leren trainen en naar mijn lichaam leren luisteren. Dat wil zeggen dat ik minder kilo's aan dumbbells pak en minder schijven op de barbell schuif, maar qua techniek sprongen heb gemaakt. Mijn trainingen zijn daardoor veel effectiever geworden.

Ik train nog steeds 4-5x in de week upperbody/lowerbody. Gaat erg goed. Ik merk dat ik de laatste weken wat strakker word/ meer aan het groeien ben. Komt misschien ook doordat ik het 'cutten' even laat voor wat het is. Ik kon mezelf steeds vaker niet inhouden en snoepte weer steeds vaker. Daardoor at ik vaker een teveel aan kcal, waardoor ik me weer slecht ging voelen en ook niet echt bevorderlijk was voor het afvallen. Ik heb mezelf nu 'vrij' gegeven. Ik eet nu naar behoefte en houd even geen kcal bij. Ik let wel op wat ik eet hoor en zorg dat ik voldoende eiwitten/vetten eet.

Voor degene die dat leuk vinden... Sinds kort houd ik mijn voeding/progressie bij op instagram: fitdutchwoman

Fijn om weer over je te lezen en dat alles goed gaat! Goeie techniek is ook heel belangrijk, goed dat dit nu stukken beter gaat en natuurlijk dat het weer goed gaat met die knie. Ik ga je ook volgen op instaaa :)
Ga je vanaf nu ook weer loggen hier?

hey hey, ik had je al gemist.
Fijn dat de blessure voorbij is, ben benieuwd naar je updates hier!

Wat super te horen dat je blessures voorbij zijn!
En zo zie je maar hoe goed je progressie kan maken ook al zijn je gewichten niet knallend hoog! Het gaat om prikkelen van je spieren en knijpen en zo alles meepakken. Dat kan met goede techniek en dat hoeft niet op extreme gewichten.
Echt top!

Je pakt het goed aan wat je eten betreft ook! Ga zo door en ben benieuwd naar je updates!

Terug
Naar boven