AndroidHealthClinic

Op weg naar een mooi en fit lichaam

• Topic Starter Topic Starter
Oo super balen dat je nog steeds zoveel last van je knie heb.
Blijven rekken en strekken uiteindelijk zal het denk ik wel minder worden
En voetkramp bij DL heb ik ook wel eens last van ;)

Balen inderdaad van je knie. Doorzetten met rekken en strekken en geef het tijd. Dat gaat gewoon niet snel helaas.
De voetkrampen ken ik wel ja.. heb het wel zo erg gehad dat ik 45 min gemasseerd werd al eer het weg was.. :o
en ik was alleen maar lying leg raises aan het doen. hahahaha.
ZMA heeft bij mij de krampen in kuiten en voeten weggehaald.

Thanks! Maar hè? Hoe komt dat dan die krampen? Heb dat echt nooit. Wat is ZMA Marina?:)

Thanks! Maar hè? Hoe komt dat dan die krampen? Heb dat echt nooit. Wat is ZMA Marina?:)
ik heb hele slechte doorbloeding. In de winter heb ik er vooral last van (ijskoude voeten en handen) en dan krijg ik ook heel snel kramp :( zelfs in de zomer heb ik vaak koude voeten hahaha klopt echt niet. Ga denk die tip van Marina oo proberen als ik er nog vaak last van heb.

Ik heb geen idee hoe het komt. Vaak is het een magnesium tekort. Ik heb het ook bij vlagen dat het heel erg was en minder erg. Vooral kuiten en voeten. maar sinds ik dus zma (zink-Magnesium- nog iets) neem is het weg. het is gewoon een supplement. Er is inderdaad ook een topic van bij supplementen review.

ik heb hele slechte doorbloeding. In de winter heb ik er vooral last van (ijskoude voeten en handen) en dan krijg ik ook heel snel kramp :( zelfs in de zomer heb ik vaak koude voeten hahaha klopt echt niet. Ga denk die tip van Marina oo proberen als ik er nog vaak last van heb.

Ik heb precies hetzelfde probleem qua doorbloeding. Mijn vingers worden spierwit als het koud is en op mijn tenen raken onstoken.. echt vreselijk!

Eerder kreeg ik ook regelmatig kramp, maar de laatste maanden helemaal niet meer. Ik doe lekker veel cacao (magnesium) in mijn shake en ik neem een calcium/magnesium supp.

Ik neem zelf weinig zuivel, maar als je wel veel zuivel binnen krijgt dan zou ik magnesium apart supplementeren.

Ik heb ff dit stukje gekopieerd:

"In het algemeen raadt men aan om een gecombineerd supplement te gebruiken wat zowel magnesium als calcium bevat. Een supplement met zowel magnesium als calcium werkt als een natuurlijk kalmerend middel. Een goede verhouding tussen calcium en magnesium in supplementen is 2:1 of nog beter gezien het veel voorkomen van magnesiumtekorten 3:2."

Bedankt allemaal voor de uitgebreide info! Slechte doorbloeding ken ik inderdaad. Heb zelf ook altijd koude handen en voeten. Mocht ik last blijven houden van kramp dan zal ik ZMA overwegen. :)

Vandaag weer lekker geknald! Was weer upperbody training :D

Straight arm pull down wide grip
12 x 15kg
12 x 17,5kg
12 x 17,5kg
10 x 20kg

Incline bench press
12 x 15kg
12 x 20kg
12 x 20kg
10 x 20kg
10 x 20kg

Triceps push down
12 x 15kg pr
12 x 15kg pr
12 x 15kg pr
10 x 15kg pr

Bb curl
12 x 20kg
12 x 22,5kg pr
10 x 22,5kg pr
10 x 22,5kg pr

Db front raises
12 x 6kg vpr
12 x 6kg vpr
12 x 6kg vpr
10 x 6kg vpr

Daarna abs again.

Gisteren bikini's wezen passen. Zag in de spiegel duidelijk dat mn buik strakker is geworden! :D:D kwam denk ook door de belichting hoor:P.

Gewicht is nu 64,2kg :) Daalt gestaag. Laatste weken behoorlijk was stress gehad dus niet strikt aan mn voedingsschema gehouden en ook niet voluit kunnen trainen.

Nicee die pr's en super dat je al goed verschil ziet :D
Stress kan inderdaad alles beïnvloeden maar als dat weg is (zoals nu denk ik?) ga je vast weer super vooruit :)

Kijk, daar doen we het voor, dat je er normaal uitziet in een pashokje :P Lijkt vaak wel of ze expres het meest waardeloze tl-licht erboven hangen dat ze konden vinden, ik word thans nooit gelukkig van pashokjes!
Goed dat je gewicht naar beneden gaat! Weet je je BF%? Wat is je doel op dit moment?

Mooie training en lekker volume ook!
Fijn dat je al verschil ziet he! En dat zal alleen maar doorgaan met je inzet!

Lekker bezig! En altijd fijn als bikinis passen leuker wordt :p

Goed bezig!!:)

Nicee die pr's en super dat je al goed verschil ziet :D
Stress kan inderdaad alles beïnvloeden maar als dat weg is (zoals nu denk ik?) ga je vast weer super vooruit :)

Gaat beter qua stress inderdaad... bent momenteel aan het afstuderen... nog een paar weken en dan ben ik als het goed is klaar met mn studie! :D:D Alleen die rot knie he:P

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Kijk, daar doen we het voor, dat je er normaal uitziet in een pashokje :P Lijkt vaak wel of ze expres het meest waardeloze tl-licht erboven hangen dat ze konden vinden, ik word thans nooit gelukkig van pashokjes!
Goed dat je gewicht naar beneden gaat! Weet je je BF%? Wat is je doel op dit moment?

Thanks! Geen idee wat mn bf% is op dit moment... Geen accurate metingen mogelijk in de omgeving. Basic fit he:p Het doel was om begin van de zomer 21 juni op +/-60kg uit te komen. Zit nu op 64,2kg dus dat ga ik niet meer halen helaas. Ga mijn best doen om eind van de zomer wel 60 kg te wegen. Hopelijk werkt mn knie ook een beetje mee.

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Mooie training en lekker volume ook!
Fijn dat je al verschil ziet he! En dat zal alleen maar doorgaan met je inzet!
Lekker bezig! En altijd fijn als bikinis passen leuker wordt :p

Thanks! Lief jullie motivatie!

Ga mijn best doen om eind van de zomer wel 60 kg te wegen. Hopelijk werkt mn knie ook een beetje mee.

Da's best heel realistisch, moet je kunnen halen! Tja, die knie is nu wel even een dingetje, probeer er niet van in een negatieve spiraal terecht te komen. Ook dat komt wel weer goed, nu je weet wat je eraan moet doen. Doe je nu iets anders aan cardio dan hardlopen?

Da's best heel realistisch, moet je kunnen halen! Tja, die knie is nu wel even een dingetje, probeer er niet van in een negatieve spiraal terecht te komen. Ook dat komt wel weer goed, nu je weet wat je eraan moet doen. Doe je nu iets anders aan cardio dan hardlopen?

Ik fiets gemiddeld 80 km per week :)

Heey allemaal,

Het is een beetje stil op mijn log. Ben momenteel bijna klaar met afstuderen dus erg druk met school. Ondertussen wel lekker door aan het trainen, maar weinig tijd om te loggen. Probeer het van af nu weer op te pakken :)

Gisteren:

Cable pull one arm
12 x 15kg pr
12 x 15kg pr
10 x 15kg pr
08 x 15kg pr

Flat Db press
12 x 10kg
10 x 10kg
08 x 10kg
08 x 10kg

Triceps push down
12 x 15kg
12 x 15kg
12 x 15kg
12 x 15kg vpr

Rope curl
12 x 12,5kg
10 x 12,5kg
08 x 12,5kg
08 x 12,5kg

Db side raises
12 x 6kg vpr
12 x 6kg vpr
10 x 6kg pr
10 x 6kg pr

Lekker dat je bijna klaar bent! Trainingen gaan goed en gewichten zijn sterk!
Nice die (v)pr's!!

Donderdag LB gedaan.. maar niet gelogd... even kijken of ik t nog weet.

Deadlift
12 x 40kg
10 x 50kg
08 x 60kg
06 x 60kg

Leg extension
15 x 30kg au... ^&&*@knie
15 x 25kg
15 x 25kg
15 x 25kg

Leg curl
15 x 25kg
15 x 25kg
15 x 25kg
15 x 25kg

Calves leg press
15 x 90kg
15 x 90kg
15 x 90kg
15 x 90kg

Abductor
15 x 60kg
15 x 60kg
15 x 60kg
15 x 60kg

--------------------------------------------------------------

En vandaag:

Straight arm pull down wide grip
12 x 20kg pr
12 x 20kg pr
10 x 20kg pr
10 x 20kg

Chest cable pull
12 x 2,5kg (per kant)
12 x 3,75kg
10 x 5kg
10 x 5kg

Cable curl one arm
12 x 5kg
12 x 5kg
10 x 5kg
08 x 5kg

Triceps push down

12 x 15kg
12 x 15kg
12 x 15kg
05 x 20kg oef te zwaar!
12 x 15kg

Cable pull shoulder
12 x 1,25kg ...pussyweight! hahahaha, maar brandde wel lekker!
12 x 1,25kg
12 x 1,25kg
12 x 1,25kg

Lekkere trainingen!
Pas op met je knie. Misschien beter gewoon lichter houden voorlopig. Je wil er niet wat aan overhouden he!

als het lekker brand ben je in ieder geval lekker bezig. Ik heb dat ook wel met rotator cuff oefeningen. Schijfje van 1,25 kg en branden dat het doet. :D

Beentjes waren weer aan de beurt vandaag.. niet te zwaar ivm knie.

Squat
20 x 25kg
20 x 25kg
20 x 25kg
20 x 25kg

Hip trust smith
15 x 25kg
15 x 35kg
20 x 45kg vpr
20 x 45kg vpr Ass on fire!

Calves smith
15 x 25kg
15 x 55kg
15 x 55kg
15 x 55kg

Leg extension
20 x 15kg
20 x 15kg
20 x 15kg
20 x 15kg

Leg curl
20 x 20kg
20 x 20kg
20 x 20kg
20 x 20kg

Abs.

Afgelopen maand errug zitten snoepen. Zat op 6 'kleine' maaltijden' per dag, maar vulde niet echt. Heb nu 4 grote maaltijden a 400kcal per maaltijd ingepland... Hoop dat dat beter gaat. Ging vandaag in ieder geval erg goed!

Pff dat gedoe met je knie blijft wel echt heel vervelend, is het al een beetje minder geworden?
Nice die vpr

Terug
Naar boven