- Waardering
- 2.656
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Joost Eerdmans van EénNL.
Jammer dat hij de politiek nu uitgaat. Slimme en welbesproken kerel.
Hij is gewoon een bounty!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
)Hij is gewoon verkeerd geboren, hij is geboren in een donker jasje hij voelt zich wit. Het is eigenlijk precies hetzelfde als met Wannebee Wiggers.
Luister vriend,
Ik zal het je nogmaals uitleggen want blijkbaar dringt het nog niet helemaal tot je door:
Het maakt mij geen reet uit of je wit of zwart of homo of hetero et cetera bent. Als je maar integreert en je fatsoenlijk gedraagt. En ja, ik ben geboren in Iran maar ik ben een Nederlander (van allochtone afkomst). En daar ben ik trots op. Ik zit niet met zo'n identiteits crisis zoals jij als marokkaan zijnde. Ik ben hier opgegroeid, heb de Nederlandse nationaliteit, woon hier en blij dat ik hier woon dus ik voel mij een Nederlander (van Iraanse afkomst). Ik snap echt niet wat jullie marokkanen mankeert dat jullie hier wel willen wonen en gerespecteerd willen worden maar ondertussen mensen die geen identiteits crisis hebben en zich gewoon Nederlander voelen gaan lopen uitmaken voor kaaskop, bounty en weet ik veel wat... Volgens mij ben jij hier gewoon geboren in Nederland als tweede genaratie marokkaan zijnde, dus wie noem je bounty?
Hou op met zeiken en integreer gewoon. (en als je eenmaal ooit zover komt, laat dan ook zien dat je geintegreerd bent.)
gr,
Crabbez (een Nederlander)
jullie Iraniers zijn toch ook allemaal één pot nat dus waarom zouden we jou uberhaupt serieus nemen? omdat je een Nederlands paspoort hebt?