XXL Nutrition

Op wie heb jij gestemd?

Crabbez laat gewoon zien wat de toekomst voor ons brengt als veel allochtonen volledig geintegreerd zijn. In veel landen van herkomst moeten ze niks van progressieve ideeen hebben, de rechtse herfst lonkt in Nederland.

Hij is gewoon een bounty!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

;)

• Topic Starter Topic Starter
Hij is gewoon een bounty!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

;)

Luister vriend,

Ik zal het je nogmaals uitleggen want blijkbaar dringt het nog niet helemaal tot je door:

Het maakt mij geen reet uit of je wit of zwart of homo of hetero et cetera bent. Als je maar integreert en je fatsoenlijk gedraagt. En ja, ik ben geboren in Iran maar ik ben een Nederlander (van allochtone afkomst). En daar ben ik trots op. Ik zit niet met zo'n identiteits crisis zoals jij als marokkaan zijnde. Ik ben hier opgegroeid, heb de Nederlandse nationaliteit, woon hier en blij dat ik hier woon dus ik voel mij een Nederlander (van Iraanse afkomst). Ik snap echt niet wat jullie marokkanen mankeert dat jullie hier wel willen wonen en gerespecteerd willen worden maar ondertussen mensen die geen identiteits crisis hebben en zich gewoon Nederlander voelen gaan lopen uitmaken voor kaaskop, bounty en weet ik veel wat... Volgens mij ben jij hier gewoon geboren in Nederland als tweede genaratie marokkaan zijnde, dus wie noem je bounty?
Hou op met zeiken en integreer gewoon. (en als je eenmaal ooit zover komt, laat dan ook zien dat je geintegreerd bent.)

gr,

Crabbez (een Nederlander :P )

Hij is gewoon verkeerd geboren, hij is geboren in een donker jasje hij voelt zich wit. Het is eigenlijk precies hetzelfde als met Wannebee Wiggers.

Crabez doet heel erg z'n best om zichzelf te integreren (als ik de personaliteit moet geloven) en daar is niks op tegen.. Crabez is tegen bepaalde dingen en daar ben ik het op sommige punten met hem eens... ik geloof ook dat een beter milieu bij jezelf begint en je mag best kritiek hebben... maar wanneer dit alles in een overdreven jasje wordt gegoten en daarbij nog links en rechts begint "af te vuren" dan worden mensen in mijn ogen een beetje ongeloofwaardig en heb ik moeite om ze serieus te nemen (who gives a **** wat ik denk..maar goed.. dat is mijn mening)...

Luister vriend,

Ik zal het je nogmaals uitleggen want blijkbaar dringt het nog niet helemaal tot je door:

Het maakt mij geen reet uit of je wit of zwart of homo of hetero et cetera bent. Als je maar integreert en je fatsoenlijk gedraagt. En ja, ik ben geboren in Iran maar ik ben een Nederlander (van allochtone afkomst). En daar ben ik trots op. Ik zit niet met zo'n identiteits crisis zoals jij als marokkaan zijnde. Ik ben hier opgegroeid, heb de Nederlandse nationaliteit, woon hier en blij dat ik hier woon dus ik voel mij een Nederlander (van Iraanse afkomst). Ik snap echt niet wat jullie marokkanen mankeert dat jullie hier wel willen wonen en gerespecteerd willen worden maar ondertussen mensen die geen identiteits crisis hebben en zich gewoon Nederlander voelen gaan lopen uitmaken voor kaaskop, bounty en weet ik veel wat... Volgens mij ben jij hier gewoon geboren in Nederland als tweede genaratie marokkaan zijnde, dus wie noem je bounty?
Hou op met zeiken en integreer gewoon. (en als je eenmaal ooit zover komt, laat dan ook zien dat je geintegreerd bent.)

gr,

Crabbez (een Nederlander :P )

jullie Iraniers zijn toch ook allemaal één pot nat dus waarom zouden we jou uberhaupt serieus nemen? omdat je een Nederlands paspoort hebt?

P.S. aangezien je de intentie van andere posts totaal niet hebt begrepen hoop ik dat je een beetje de tijd neemt om die van mij wel te snappen...

jullie Iraniers zijn toch ook allemaal één pot nat dus waarom zouden we jou uberhaupt serieus nemen? omdat je een Nederlands paspoort hebt?

Wat heeft het wel of niet hebben van een paspoort met geloofwaardigheid te maken?

Als je uitspraken doet moet je ze met feiten onderbouwen...

De echte Socrates ergerde zich al tweeduizend en tweehonderd jaar geleden aan mensen zoals jou ;)

Hij heeft het inderdaad niet begrepen Socrates :roflol:

lol :D

Ik geef het op... :D

P.S. Ik ben DE echte Socrates... die gozer van een paar jaar geleden moet je niet serieus nemen...

Terug
Naar boven