AndroidHealthClinic

Op wie heb jij gestemd?

Lijst 13

Wilders.

Volgens mij kan half dbb met een klein snorretje lopen, allemaal rechts hier, ongelooflijk!

pssst, ik heb ook Wilders gestemt

Damm wat een exitpoll bij RTL4, 30 zetels !!!!!:rocknana:

Huidige stand op rtl4 Geert Wilders van 0 zetels naar 8 :woot:

Twee echte winnaars deze verkiezingen. Wilders en de SP. Er zijn nog wat sprokkelaars maar dat is gerommel in de marge.

Wordt een moeilijke coalitie.

Ik ga voor een coalitie tussen EénNL, PVV CDA en DBB:D

Lijst 13, Geert Wilders. En zeer blij met de 9 zetels! Proficiat :P

WILDERS!

Omdat ik het zat ben hoe deze maatschappij naat de klote gaat door een stel inbecielen. Tijd voor Keihard ingrijpen tijd voor verandering. Tijd om te laten zien wat we als samenleving niet alles pikken. Fatsoenlijk meedoen of oprotten!

WILDERS!

Omdat ik het zat ben hoe deze maatschappij naat de klote gaat door een stel inbecielen. Tijd voor Keihard ingrijpen tijd voor verandering. Tijd om te laten zien wat we als samenleving niet alles pikken. Fatsoenlijk meedoen of oprotten!

geeuw... ga werken man... inplaats van je zo op te winden... ga zelf is gewoon meedoen... en een beetje van de staat leven hoort daar echt niet bij.

PVDA natuurlijk.

Coalitie CDA PVDA CU.

Geert wilders heeft ook mijn stem gehad

Ik mag niet stemmen helaas ander geert wilders

WILDERSSSSS

yheaaaa babyyyy

WILDERSSSSS

ligt het aan mij of lijkt het me zow dat er best veel mense hier op wilders stemmen is dit puur alleen omdat hij het islamitiserings probleem aanpakt of heeft het andere redenen

ehm geen idee, zal voor een groot deel wel zo zijn, maar nogmaals ik weet niet in hoeverre iedereen zich verdiept in de programma's

geeuw... ga werken man... inplaats van je zo op te winden... ga zelf is gewoon meedoen... en een beetje van de staat leven hoort daar echt niet bij.

Ten eerste studeer ik en werk ik. En jij? Daarnaast doe ik genoeg mee aan ALLES in de maatschappij. Heb een Nederlandse vriendin (hoef geen import maagd), mijn ouders spreken goed Nederlands, hebben hier gestudeerd en werken beiden voor hun geld (en jouw ouders Farghall?)EN daarnaast zie je, Ik doe gewoon mee en START discussies over de huidige verklote samenleving dus wat nou gewoon meedoen? De mensen die gewoon mee moeten doen zijn die achtelijke idioten die iedereen het graf in wensen omdat wij Nederlanders in hun ogen de dood verdienen omdat we niet in Allah geloven , homo's accepteren voor wie ze zijn en daarnaast van idiote barbaren zoals saddam houssein af willen in deze wereld!

en nu jij...:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven