XXL Nutrition

Open sterkste man van limburg 2009

Gvd netjes!!

lex had wel meer als 9 reps kunnen maken rene... hij had nog minstens 30 seconden over

lex had wel meer als 9 reps kunnen maken rene... hij had nog minstens 30 seconden over

Dat klopt...Alex had slechts één rep meer nodig dan Fouad (om dit onderdeel te winnen), en was verstandig genoeg om zich daarna te sparen, maar dat doet verder niets af van Jules prestatie op dit onderdeel, toch?

Laatst bewerkt:
neenee zeker niet ;)

Wat zal ik zeggen.. ik ben op 2 na laatste geworden.. PR op de ifsa log gezet. farmers verkloot, dumbbell ben ik niet sterk genoeg, medley een kleinspierscheurtje opgelopen in de hamstrings...

stones gingen wel goed.. alles erop in 58 seconde.

Iedereen heeft super zijn best gedaan.
Iedereen gefeliciteerd met hun behaalde resultaten.

Die stones vlogen erop! Had ik niet achter je uitgehaald ;) Respect!!!

Damn nice weer van Alex, toppie!!! Die jongen gaat het nog ver schoppen :cool:

Die stones vlogen erop! Had ik niet achter je uitgehaald ;) Respect!!!

Ik had 't zelf nog sneller verwacht... ;)

Met overhead ben ik niet zo sterk, maar op de rest had ik gewoon punten willen scoren. Maar met de farmers ging 't gewoon mis door een fout.... tja en die medley :(.... De pijn is nu niet meer zo erg gelukkig. Hopelijk kan ik gewoon trainen en 1 mei weer knallen op st.job.

Desondanks was het wel een leuke wedstrijd.. Ook grappig om een keer zowat alle deelnemers te kennen.

was super mathieu.. het niveau van de wedstrijd lach gewoon ontzettend hoog... gijs had fouad trouwens ook met farmers verslagen.... t*ring wat was hij snel !

Ik had 't zelf nog sneller verwacht... ;)

Met overhead ben ik niet zo sterk, maar op de rest had ik gewoon punten willen scoren. Maar met de farmers ging 't gewoon mis door een fout.... tja en die medley :(.... De pijn is nu niet meer zo erg gelukkig. Hopelijk kan ik gewoon trainen en 1 mei weer knallen op st.job.

Desondanks was het wel een leuke wedstrijd.. Ook grappig om een keer zowat alle deelnemers te kennen.

Je hebt het heel goed gedaan...het was een zeer sterk deelnemersveld!
En een foutje moet kunnen (tis jammer als je dan zakt in het klassement) maar daar leer je weer van, toch?
Als je weet dat overhead je minder sterke punt is, dan zou ik wel proberen om daar wat extra aandacht aan te besteden...het is een onderdeel wat meestal steeds erbij is.
Suc6 bij St.Job!!!

ben benieuwd naar de hele lijst met namen. tof veld was dat daar

1. Alex
2. Fouad
3. Dirk van Oord
4. ?
5. ?
6. ?
7. Gijs
8. Bryan
9. Ruben (ik)
10. Jules

voor de rest ook geen idee. Snoob zat nog voor Gijs ergens.

Was echt een super toffe wedstrijd. Flink zwaar en heb zelf echt alles gegeven. De 67kg DB slechts maar 1 rep kunnen maken omdat het daarna in mn schouder schoot. Uit voorzichtigheid toen gestopt. Stones gingen ook lekker, had er alles op.

Respect voor alle deelnemers en het viel me op dat iedereen erg sympathiek tegen elkaar was. Top!

En echt ongelooflijk top van Alex. Mijngod, wat knalde die vandaag. Liet Fouad toch met redelijk wat punten achter zich. 4 van de 5 onderdelen heeft ie gewonnen. Ben erg blij voor hem en hij kan zich zeker kwalificeren dit jaar.

was leuk om te zien die wedstrijd, alleen ze hadden de microfoon en de muziek (soms) wel wat zachter mogen zetten... t*ring, ik kon amper tegen iemand praten.

Verder woeste prestatie van Alex en leuk om de dbb-ers in actie te zien :thumb:

Damn nice weer van Alex, toppie!!! Die jongen gaat het nog ver schoppen :cool:

Alex heeft het gewoon helemaal...hij heeft voldoende massa (BDW van ruim 140kg) hij is beresterk èn hij is vliegensvlug!
Sommigen zijn b.v. best wel vrij sterk maar daarbij ook vrij traag, anderen hebben een goede conditie maar zijn vaak minder goed in statische onderdelen. Alex is naar mijn mening een allrounder, en dat moet je zijn om het ver te schoppen in het smwereldje.

Zit Alex hier ook op het forum?

hoeveelste is Leon geworden?

Terug
Naar boven