AndroidHealthClinic

Open sterkste man van limburg 2009

5e? :D

1. Alex
2. Fouad
3. Dirk van Oord
4. Wim Jammaer
5. Simon De Vogelaer
6. Arend van Oord
7. Gijs
8. Bryan Wolters
9. Ruben (ik)
10. Jules Bremers
11. Raf bensch
12. Matthieu
13. Leon
14. David

Zo was het ongeveer dacht ik. Kan zijn dat nr 5 en 6 omgekeerd waren, maar ik dacht dat Simon 5de was..

Was een mooie wedstrijd! En idd hoog niveau, ****ing 67.5kg dumbbell, phoe! Zeker met farmer walks ook, het lag allemaal dicht bij elkaar.
Heb redelijk wat mensen nu eens ontmoet voor de eerste keer, allemaal vriendelijke topgasten hé! Nice nice

Wel extreem k*t dat Simon boven Gijs en Bryan is ge eindigd!Nu wordt zn ego nog groter!

had btw niet verwacht dat die 2 'highland' broeders zo sterk zouden eindigen

toch een beetje jammer dat ik niet ben gaan kijken

Mijn verhaal van de dag.

Vroeg eruit. 2 uur rijden naar de hal in Brunssum ging voorspoedig. Daar veel bekenden en meteen gezellig, wel erg zenuwachtig.

Onderdeel 1 was de boom op max gewicht. IFSA boom al een tijdje niet meer mee getraind maar in mijn herinnering fijner als een dunnere boom dus wel zin in.
Opwarmen vloog de 100 alsof het niets was. 1e beurt een veilige 110 kg opgegeven.
Trillend op mijn poten hem gedaan en dacht van tsjonge geen legdrive door de zenuwen. Dan maar 115 de volgende beurt ipv 120. 2e beurt erg lastig bijna strikt press maar wel gehaald. Ik had nu echt zoiets van verdomme waar is mijn techniek! 3e beurt 120. Techniek was er in een keer wel en ging vlot. K*t dat je dan maar 3 beurten hebt dan had ik de 125 nog kunnen proberen. 120 is trouwens op een IFSA een pr. Mooi in het midden van het klassement hiermee.

Onderdeel 2 Farmers 120 per hand. Dit is mijn ding! Was er klaar voor zenuwen waren weg. Lekker opgefokt. Voelde als heel weinig de farmers. Gewoon rennen. De bocht weer te krap genomen daardoor een stuiter gemaakt op de grond maar 22 sec en daarmee 2e plaats op dit onderdeel achter Alexander Moonen die 0,5 sec sneller was en ook sneller als Fouad hehe.

Stond nu 3e in klassenment

Onderdeel 3 One handed db press. Dikke dumbbell was 67kg en een intimiderend monster. Omdat een aantal hem toch drukten waar onder een heeeeeel indrukwekkende prestatie van Jules ook besloten deze te doen. Links en rechts een FAIL@ Echt te weinig techniek. Nog wel 7 reps op de 50 er maar hiermee laatste. Voor het klassenment had ik beter meteen de 50er kunnen gaan reppen maar ja. Dit wordt een onderdeel om op te gaan oefenen.

Flink gezakt in klassenment

Onderdeel 4 Super medley (160 duckwalk / 300 yoke / 110 as / 100 vat)

Ging gewoon supersnel, Vooral de yoke ging lekker. Ook hier een 2e tijd 1sec achter Alexander Moonen (verdomme monster!). Best wel trots op deze prestatie moet ik zeggen.

Nu weer 6e geloof ik in klassenment.

Onderdeel 5 Stones of strength. 90-100-120-140-160

Lekker opgefokt weer en vol vertrouwen. De eerste 4 gingen lekker snel. De 160 op de rand en ging er niet op. WTF!!! Op de video kan ik goed zien wat ik fout deed. Had de bal nog te hoog vast. Erg jammer en techniekfout. Voor het klassenment was het echt gaaf geweest had ik hem gelegd was dan 4e geweest volgens mij. Baalde er licht van.

Eindresultaat 7e in het klassenment. Wel tevreden over de prestatie.
Ik wil bedanken: De organisatie. Echt heel goed! De deelnemers, gewoon weer een dag met de kameraden zoals sport hoort te voelen. Volgend jaar weer!!

Alle foto's van heel veel lui en filmpjes zijn aan het uploaden dus heb even geduld.

Mooi allemaal. Ben benieuwd naar de filmpjes / pics.

IMG_0012.jpg

IMG_0034.jpg

IMG_0036.jpg

IMG_0037.jpg

IMG_0040.jpg

IMG_0043.jpg

IMG_0044.jpg

IMG_0046.jpg

IMG_0054.jpg

IMG_0056.jpg

Nu de videos nog maar duurt lang

klopt niet...... Arend 3 en Dirk 6........
Toch best lastig he .... die highlanders :p

De wedstrijd was in orde. De lange reis zeker waard :)

Nagenoeg strikt lol

nvm verkeerd geteld...:P

Terug
Naar boven