Was erg gezellig, met veel bekende gezichten eindelijks eens kennis maken. Super prestatie van iedereen! Bryan overall sterk + 120log met minimale warmingup

/ Jules met de dumbbell repout/gijs zieke timberwalk/medley/snoob snelle stones etcetc. Uiteindelijk 10 uur in de auto moeten zitten maar heb veel geleerd! Super.
Hey, was leuk je te ontmoeten
13/04/09 Sterkste man van Limburg 2009
Na een weekend van k*t voelen ben ik zondag avond eindelijk erdoor gekomen, goed gegeten maar kon geen slaap vatten, in totaal 3,5h geslapen. Niet optimaal maar had er niet echt last van.
IFSA loglift
Zag er beetje tegenop, laatste keer ik dit deed was voor men schouderbehandeling en toen redde ik 115kg net. Opgewarmd tot 100kg wat heel licht voelde, gekozen om te openen met 110kg. 2de beurt 115kg ging ook heel vlot, 3rde beurt
120kg ging even vlot. Jammer dat er maar 3 beurten waren, 125kg was wel gelukt. Ergens in de middenmoot hier.
Farmers walk
De regels vond ik beetje bullshit, je mocht de farmers niet vastnemen voor het startsein waardoor je heel snel die dingen moest vastgrijpen rennen. Ik had links iets teveel naar voor vast en liep er gans tijd tegen te schoppen haha. Toch op 24.8x seconden ofzo binnengelopen zonder drops. Weeral in de middenmoot.
One arm dumbbell press
Ik had voorgenomen om te beginnen met 67kg, ik kreeg het onding echter niet degelijk gepositioneerd en haalde dus 0 reps, dan maar de 50kg DB gepakt die 3m verder lag ofzo

nog snel 9 reps weten uitduwen maar was heel teleurgesteld en pissed. 3rde laatste op dit onderdeel gvd.
Medley
160kg duckwalk, 300kg yoke, 110kg mijnwagenas, 90kg keg over 20m op een verhoog ( laatste 2 ). Was eerste die de medley finishte, tijd van 1m26 ofzo. Had hiermee wel een goeie score, denk 4de plek ofzo?
Atlas stones
Ik wist dat ik 160kg erop ging gooien en deed het dan ook, ik moest wel als ik nog wat punten wou pakken. 90-100-120-140kg gingen er easy op, 160kg verloor ik men balans toen ik em lapte en heb ik paar seconden mee verloren maar ie ging er vrij easy op. 3rde tijd denkek na Alex Moonen en Fouad Hsaini. Hier goed punten gepakt
Overall ben ik 5de geeindigd achter Alex Moonen, Fouad Hsaini, Dirk van Oord en Wim jammer

gvd haha. Ik heb men kansen op betere plaats zwaar vergooid met die dumbbell, ahja fouten maken is menselijk. Volgende keer beter, ben wel heel tevreden met PR op IFSA log en 160kg stone had ik nog maar 1x gedaan en nu in een stone run vrij gemakkelijk. 2 goeie PRs
120kg log
120kg farmers
160kg duckwalk
http://users.telenet.be/sn00by/SM van Limburg 2009/160kg duckwalk.JPG
300kg yoke
90kg keg
Alle stones erop
De belgen !