XXL Nutrition

OPHETHOF's Fotolog, Maandelijkse Update! Bulk Included

• Topic Starter Topic Starter
Rug training! :D

image.jpg

Sowieso roids

Zeker niet mis die laatste rug foto :)

Nette rug.

Goeie rug man

Wederom een heerlijke cake gemaakt.
2ewifcl.jpg

Inhoud:
600 gram ultra fine oatz
5 grote bananen
6 grote scheppen pindakaas
7 hele eieren
250 gram vijgen
95 gram zonnebloem pitten
2 beker water
En terwijl ik dit type bedenk ik met dat ik de 5 scheppen whey (banaan) ben vergeten!!!
GODV@#$*@#($*. Ik dacht al; waarom smaakt hij zo anders..? :o

In ieder geval. Het is zeker een goede aanvulling voor als je aan het bulken bent.
Het is in minder dan een uur gemaakt en je hebt er 2 weken profijt van!

Ik verwacht van 1 van jullie 2 (of allebei :D) zo'n cake voor volgende week (na mijn wedstrijd)!

Anders help ik jullie niet meer :mad:

Wederom een heerlijke cake gemaakt.
2ewifcl.jpg

Inhoud:
600 gram ultra fine oatz
5 grote bananen
6 grote scheppen pindakaas
7 hele eieren
250 gram vijgen
95 gram zonnebloem pitten
2 beker water
En terwijl ik dit type bedenk ik met dat ik de 5 scheppen whey (banaan) ben vergeten!!!
GODV@#$*@#($*. Ik dacht al; waarom smaakt hij zo anders..? :o

In ieder geval. Het is zeker een goede aanvulling voor als je aan het bulken bent.
Het is in minder dan een uur gemaakt en je hebt er 2 weken profijt van!

Ziet er lekker uit!!! Die whey is geen noodzaak hoor, is eerder een toevoeging voor de extra eiwitjes, die jij toch niet nodig hebt met je 5000 kcal bulk per dag :P

---------- Post toegevoegd Mon 26 Nov 2012 om 17:15 ----------

Ik verwacht van 1 van jullie 2 (of allebei :D) zo'n cake voor volgende week (na mijn wedstrijd)!

:brew:

2 Nieuwe PR's! Waarschijnlijk omdat er 2 chickies naar mijn achterwerk zaten te staren tijdens het deadliften :hedbang:

190kg deadlift 2 reps
110kg bench 1 rep

Mij niet meer helpen? Oh nee! Dat zal ik eggt gaan missen :$:$ :o:o
Bulk cake in ruil voor een flexcup dvd? :D:rolleyes:

Ja dag, dan maak ik verlies die dingen zijn duur

Updatetje

Het is alweer een maand geleden en zoals beloofd aan trouwe topic lezers een maandelijkse foto-update:

Ondertussen ben ik weer een kilootje of anderhalf aangekomen, wellicht mede doordat ik nu 2 weken weer begonnen ben met het innemen van creatine van B&F. Buikspieren zijn iets minder zichtbaar geworden.

Vanaf januari 2013 zal ik samen met een goede maat van mij (frank92) gecoacht worden en begeleidt worden tot aan de flex-cup in december 2013. Onafhankelijk van mijn budget zal ik in ieder geval de laatste 2-4 maanden voor de flexcup worden begeleidt door Ray, en in de maand Januari. Als mijn budget het toelaat worden het wellicht meer maanden begeleiding.

Ik zal proberen om de trainingsmethodes van Ray aan te houden, maar ik zou ook graag een training beginnen met mijn eigen 6x6 schema (bijv. eerst 6x6 deadlifts en 6x6 chin-ups en daarna de rugtraining verder gaan in de gedachte van een ander trainingsprincipe.) Ik geloof dat ik hier wel uit kan komen in overleg met Ray.

Ik zal zeker het nieuwe jaar mijzelf gaan verdiepen in trainingsprincipes voor bodybuilding. Ik ben benieuwd wat er gebeurd als ik ineens van 6 oefeningen totaal per week (met het 6x6 trainingsprincipe) overstap op een totaalpakket.

Als mijn trainingsdoel en (tussen)doelen besproken zijn en ik er bekend mee ben zal ik ze hier posten! Eerst maar eens de bulkkerstperiode doorkomen :D

Photo on 2012-12-09 at 09.16 #2.jpg

Photo on 2012-12-09 at 09.17 #2.jpg

Laatst bewerkt:
Flexcup 2013

Gisteren was DE dag. Uiteindelijk sta ik onder begeleiding van de atleten van Body & Fashion.

Ik vind het team van Body & Fashion zeer professioneel en zorgzaam overkomen, ze zijn als aanvang met ons wel 3 uur bezig geweest voordat we naar buiten liepen. Ons vet percentage is opgemeten, doel is duidelijk, subdoelen zijn ook duidelijk geworden.
Morgen krijg ik mijn eerste persoonlijke voedings- en trainingsschema binnen. Dat wordt inslaan :D.

Mijn eerste drie subdoelen de komende 2-3 maanden:
1: Van 8.9% vetpercentage naar 12% komen.

Marjolein heeft mij verteld dat het veel makkelijker voor mij zal zijn om meer massa te winnen als ik op een hoger vetpercentage zal zitten (Ik mis massa).

2: Beginnen met het trainen van schouders en triceps.

Ze merkte gelijk op: "Je schouderkoppen lopen flink achter, ook je triceps zijn bijna niet op te merken, wat voor oefeningen doe je voor deze spiergroepen?"
"Geen"

Duidelijk dus, hetgeen wat ik afgelopen 3 jaar niet getraind heb komt nu naar voren, tijd voor verandering als ik er goed bij wil staan op de flexchallenge.

3: Extra deadlift dag (waarschijnlijk een stiff legged), small stance Zercher squats, en sumo squats.

Dit is noodzaak om mijn once a week squat legs :o bij te trekken in vorm en dikte. Mijn hamstrings, onderrug en de buitenste en binnenste delen van mijn Quadriceps lopen volgens Marjolein achter en dit kan ik bijtrekken door de extra deadlift dag en het uitvoeren van meerdere variaties van squats.

Wat ik nog het meest apart vond was mijn vetpercentage. Ik ben ondanks de kerstdagen 2kg aangekomen, maar nog steeds onder de 9%. Dat wordt bulken. :D

Ik heb er ontzettend zin in komend jaar, het zal knallen worden en ik zal zware tijden tegenkomen, I'm ready!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven