- Waardering
- 51
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 15%
5th month into the bulk!
De 5e maand van de bulk zit er op!
In gewicht niet veel toegenomen, mis af en toe de lust om te eten. Dit geprobeerd te compenseren door op die dagen dat ik de lust mistte makkelijker voedsel te eten wat lekker smaakt (en ja... af en toe mcdonalds bezoek.. slecht, slecht). Ik ga proberen komende maand wat meer clean te eten, want mijn vet % is gestegen op zowel de foto als te zien is in de spiegel.
Vorige week met een 170kg deadlift setje door mijn rug gegaan en iets verrekt of iets dergelijks, daarom een week rust genomen. Rug voelt nu een stuk beter aan en over een week weer rustig beginnen met squats/deadlifts!
Van 82kg naar 82.6kg deze maand.
van 76kg naar 82.6kg na 5 maanden bulk.
Progressie na 5 maanden bulk qua kracht vergeleken met begin:
Bench Press Straight : 1x 95kg --> 6x 100kg --> 1x 115kg
Squat 90* : 1x 100kg --> 6x 125kg --> 1x 145kg
Deadlift : 1x 150kg --> 6x 170kg --> 1x 200kg
De 5e maand van de bulk zit er op!
In gewicht niet veel toegenomen, mis af en toe de lust om te eten. Dit geprobeerd te compenseren door op die dagen dat ik de lust mistte makkelijker voedsel te eten wat lekker smaakt (en ja... af en toe mcdonalds bezoek.. slecht, slecht). Ik ga proberen komende maand wat meer clean te eten, want mijn vet % is gestegen op zowel de foto als te zien is in de spiegel.

Vorige week met een 170kg deadlift setje door mijn rug gegaan en iets verrekt of iets dergelijks, daarom een week rust genomen. Rug voelt nu een stuk beter aan en over een week weer rustig beginnen met squats/deadlifts!
Van 82kg naar 82.6kg deze maand.
van 76kg naar 82.6kg na 5 maanden bulk.
Progressie na 5 maanden bulk qua kracht vergeleken met begin:
Bench Press Straight : 1x 95kg --> 6x 100kg --> 1x 115kg
Squat 90* : 1x 100kg --> 6x 125kg --> 1x 145kg
Deadlift : 1x 150kg --> 6x 170kg --> 1x 200kg

.
Zou wel je kuiten gewoon apart aanpakken, je pakt ze wel aan met compound oefeningen maar niet zo denderend als dat je calf raises doet om ze te isoleren. En oefeningen zoals side raises voor schouders zijn wel een must vindt ik om mooie ronde kanonskogels te krijgen