MuscleMeat

OPHETHOF's Fotolog, Maandelijkse Update! Bulk Included

Ik heb leangains methode gevolgd om mijn vet % laag te houden, niet zozeer voor BB doeleinden. En ik ben zeer sterk met het argument eens dat het onzin is om 6 maaltijden per dag te verorberen. En er zijn geen betere oefeningen dan de basisoefeningen!

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 20:57 ----------

ja ik zal het aan haar voorleggen jongen :p

Vet laag houden maakt toch ook onderdeel uit van BB? Maar goed, dat clean eten is dus alleen om je aderen schoon te houden ;).

• Topic Starter Topic Starter
Damn, mij aardig laten gaan deze skivakantie. 2 dagen achter elkaar gewogen: 84.5kg, anderhalve kilo aangekomen dus in 1 week!
Nu tijd voor een cut, op naar de 81kg en een vet % van ...?

dikz*k! jij moet morgen pushups doen bij het hoorcollege

doe vetpercentage van 6 :P

1e maand CUTTY CUT!

Eerste halve maand van de cut zit er op. Zat eerst toch te twijfelen om naar de 90kg te bulken, maar dit toch niet gedaan.

1.5kg afgevallen in 2 weken. Ik ga mijn kcal. inname verhogen om ervoor te zorgen dat ik niet (teveel) spiermassa ga verliezen, dan maar iets meer cardio.

Ik ben 3x blijven trainen per week en op rustdagen jogg/skate ik een halfuur, wel van plan om de duur naar een uur te brengen (als mijn uithoudingsvermogen wat beter begint te worden..)! :D

Uiteraard doe ik dit allemaal met het 16 uur vasten schema.

Photo on 2012-03-24 at 09.51 #2.jpg

Photo on 2012-03-24 at 09.52.jpg

Abs komen bijna door, goedzo!

Je bent nog steeds dik

Mooie verbetering ga zo door

Woensdag benen bij bodies?

Het is tijd om mijn schema een beetje aan te passen. Ik ga in plaats van mijn 6x6 schema een schema opstellen meer gericht op hypertrofie. Maximale rust tussen de sets zal verlaagd worden van 3-5 minuten naar 2-3 minuten.

Ik begin vandaag met:
Lat pulley: 12 reps 2 sets, 10 reps 2 sets, 8 reps 2 sets (en daarvoor een warming up).
Squats: idem
Bench press flat: idem

Maandag idem training alleen deadlifts i.p.v. squats.

Gaat erg lekker. Nu een tijd een gebulkt te hebben en aardige krachtgains te hebben gehad, tijd om dit schema een halfjaar aan te houden. Misschien daarna weer terug naar 6x6x want dat is mij zeer goed bevallen!

Ik zou die lat pulley vervangen voor bv een bb row, als je zo weinig oefeningen doet lijkt me dit een betere oefening.

Ik zou die lat pulley vervangen voor bv een bb row, als je zo weinig oefeningen doet lijkt me dit een betere oefening.

Kan, het liefst trek ik op, maar daar is mijn kamer niet hoog genoeg voor om in de power cage op te trekken.. Binnenkort ga ik een alternatief vastboren ergens zodat ik weer kan optrekken.

Optrekken is voor vrouwen

@Killy Optrekken is denk ik wel de #1 rug oefening. Niet te vergeten dat het een full-body oefening is, waar je het meeste qua massa en kracht uithaalt.

@ophethof "ik ben van plan niet breder te worden", wat doet ie. Jawel, verhoogt zijn reps en neemt minder rust. Problem troll science?

@Killy Optrekken is denk ik wel de #1 rug oefening. Niet te vergeten dat het een full-body oefening is, waar je het meeste qua massa en kracht uithaalt.

@ophethof "ik ben van plan niet breder te worden", wat doet ie. Jawel, verhoogt zijn reps en neemt minder rust. Problem troll science?

1. Optrekken nr.1 rug oefening? No way :D

2. Hij is niet van plan breder te worden, niet omdat hij het niet wilt, maar omdat het hem niet gaat lukken :trollface:

1. Optrekken nr.1 rug oefening? No way :D

2. Hij is niet van plan breder te worden, niet omdat hij het niet wilt, maar omdat het hem niet gaat lukken :trollface:
1. Daar mag je toch even wat meer over gaan lezen dan Killy.
En

2. HAHAHAHAHA

Terug
Naar boven