MuscleMeat

OPHETHOF's Fotolog, Maandelijkse Update! Bulk Included

• Topic Starter Topic Starter
ruggetje

Weer eens tijd voor een rugfototje! :p

Photo on 2012-01-29 at 11.21.jpg

lekker bezig man ziet er goed uit! mijn grote voorbeeld :P

jij bent toch echt een stuk groter hoor florian! :P

6e maand van de bulk

De 6e maand van de bulk zit er op!

Geprobeerd deze maand cleaner te eten dan usual en dat is tot nu toe aardig gelukt (op een paar macdonaldsbezoeken na).

Deadlifts en squats deze maand laten staan (of heel lichte workouts mee gehad), i.v.m. rug en ski-vakantie. In Maart ga ik er weer volop mee aan de slag!

Van 82.6kg naar 83.1kg deze maand.
van 76kg naar 83.1kg na 6 maanden bulk.

Progressie na 6 maanden bulk qua kracht vergeleken met begin:

Bench Press Straight : 1x 95kg --> 6x 105kg --> 1x 115kg
Squat 90* : 1x 100kg --> 6x 125kg --> 1x 145kg
Deadlift : 1x 150kg --> 6x 170kg --> 1x 200kg
Pull-ups/Chin-ups : 1x full rep BW+40kg

Hoe mijn plan er nu uit ziet:

Stoppen met de bulk. Ik vind mijn vet % al hoog genoeg gestegen zoals het nu is. 7kg in een half jaar tijd vind ik ook goed genoeg, tijd om dat vetlaagje eraf te strippen.

In Maart ga ik beginnen met wat cardio en een aangepast kcal. schema en ga ik proberen nog meer clean te eten. Ik ben van plan 2 a 3kg aan vetmassa eraf te werken, dan zou ik zo 7 a 8% vet % overhouden.

Tevens begin ik in Maart weer met de Leangains methode die ik voor de bulk al een jaar had aangehouden. 15/16 uur vasten en 8/9 uur eten.

Progressiepics: De eerste 4 foto's zijn vergelijkingsfoto's van 6 maanden terug en nu, en de foto's daarna zijn ook van nu.

Let the games begin!

Photo on 2011-08-19 at 11.58 #8.jpg

Photo on 2012-02-24 at 10.52 #2.jpg

Photo on 2011-08-19 at 11.58 #6.jpg

Photo on 2012-02-24 at 11.01 #3.jpg

Photo on 2012-02-24 at 11.03 #3.jpg

Photo on 2012-02-24 at 11.05.jpg

Photo on 2012-02-24 at 11.07 #3.jpg

ZIet er goed uit rob.
Erg hoog zal je niet in vet% zitten toch? Kom anders een keer langs bij bodies, dan laten we het even meten.

Hier het schema wat ik volg, zelf doe ik alleen de pullups-chinups, de deadlift, de squat en de flat bench, maar wel volgens het 6x6 principe.

6x6 page I-I.jpg

6x6 page II.jpg

ZIet er goed uit rob.
Erg hoog zal je niet in vet% zitten toch? Kom anders een keer langs bij bodies, dan laten we het even meten.

Ja is goed kan wel even langskomen komende weken als je aant werk ben, waar zit dat ergens, bodies?

Ja is goed kan wel even langskomen komende weken als je aant werk ben, waar zit dat ergens, bodies?

Oma en gevolg zitten nu in amerika voor wedstrijd, weet niet precies wanneer ze terug zijn. Laat het je nog wel horen.

Bodies zit bij coolhaven

killy heb connecties jwz

enige*

hahaha killy in lengte ben ik zeker weten groter maar rob is wel 3 x zo breed xD

hahahah, ik zal hem niet zo snel inhalen man, ook niet op school waarschijnlijk

Ophethof, wat is de gedachte achter het clean eten?

Hahaha oke, prima. Doelde vooral op BB doeleinden, al mag je dit ook wel tot BB doeleinden rekenen. Aangezien je leangains hebt gevolgd en het qua trainen lekker simpel houdt, was ik wel benieuwd.

Ik heb leangains methode gevolgd om mijn vet % laag te houden, niet zozeer voor BB doeleinden. En ik ben zeer sterk met het argument eens dat het onzin is om 6 maaltijden per dag te verorberen. En er zijn geen betere oefeningen dan de basisoefeningen!

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 20:57 ----------

Zijn erectie stoornis aanvechten
Trouwens, je had nu een vriendin toch? Stuur die rode duivel uit je klas maar naar mij toe dan :p

ja ik zal het aan haar voorleggen jongen :p

Terug
Naar boven