XXL Nutrition

Opleidingsniveau?

Peiling Peiling Niveau

• Basischool/LBO

Stemmen: 17 6,7%
  • VMBO/MBO

Stemmen: 48 19,0%
  • Havo/HBO

Stemmen: 110 43,7%
  • VWO/WO

Stemmen: 77 30,6%

• Totaal stemmers
    252
Valt mij wel op dat er toch nog veel mensen op latere leeftijd (25+) van het MBO een HBO of zelfs WO gaan doen! Komt dat doordat mensen een baan hebben die ze niet leuk vinden en daardoor weer bereid zijn om in de schoolbanken te gaan zitten? Vroeger zag ik zelf ook niet het nut van school in.. was dat bij deze mensen ook zo?

Ik was 23 toen ik hbo ging doen, wist na de havo niet wat ik wilde dus heb vijf jaar 'genikst' (gewerkt... en wat cursussen gedaan) en ben toen toch maar gaan studeren omdat ik toch iets van m'n toekomst wilde maken en niet de rest van m'n leven achter de kassa van de Albert Heijn wilde zitten..

In de zomer hoop ik klaar te zijn met m'n studie en ben er dan ook wel écht klaar mee... Heb er echt helemáál geen zin meer in, ik ga dus ook geen master doen. Vind het wel best zo. Ik denk dat ik het ook niet echt nodig heb voor het vakgebied waar ik in wil gaan werken. En bovendien kan ik op zich, als ik het zou willen, altijd nog een master gaan doen, recht op studiefinanciering is na dit jaar toch al voorbij dus daar hoef ik niet voor te haasten.

Jij Flower, lijkt mij iemand die zich het beste kan voegen in een beroep waar het uiterlijk en creativiteit centraal staan. Schoonheidsverzorging, luxere kledingzaak, of gewoon de gastvrijheid verzorgen in een hotel.

Jij Flower, lijkt mij iemand die zich het beste kan voegen in een beroep waar het uiterlijk en creativiteit centraal staan. Schoonheidsverzorging, luxere kledingzaak, of gewoon de gastvrijheid verzorgen in een hotel.

Lol, ga jij nou serieus carrière advies geven aan andere? :D

Basic instinct. Niemand zou zich wat moeten aantrekken van mijn proclamaties, hoewel het nooit kwaad kan om ze op het tweede gezicht alsof tegen het licht te houden voor nadere determinatie.

Basic instinct. Niemand zou zich wat moeten aantrekken van mijn proclamaties, hoewel het nooit kwaad kan om ze op het tweede gezicht alsof tegen het licht te houden voor nadere determinatie.

Ga er niet vanuit dat zulke taken een HBO studie vereisen, maar je hebt gelijk over ''nadere determinatie''.

Dit soort P.C Hooftstraat "chicks" zijn wel erg uitgekookt hoor Marcky. En die staan zeker niet te squatten en DL-en met hun smerige ingeklapte anorexia lichaampjes in de grot van ome Tjokkie.

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

Ga er niet vanuit dat zulke taken een HBO studie vereisen, maar je hebt gelijk over ''nadere determinatie''.

Dat is toch juist humoristisch uitgedrukt maar dan moet je wel begrijpen wat hij ermee bedoelt.

Dit soort P.C Hooftstraat "chicks" zijn wel erg uitgekookt hoor Marcky. En die staan zeker niet te squatten en DL-en met hun smerige ingeklapte anorexia lichaampjes in de grot van ome Tjokkie.

True. De meeste zijn ook minstens 1.80.

En geloof het of niet maar in dat soort toko's gaat de voorkeur ook uit naar ''blanke'' werknemers. Al zullen ze dit natuurlijk nooit toegeven.

En geloof het of niet maar in dat soort toko's gaat de voorkeur ook uit naar ''blanke'' werknemers. Al zullen ze dit natuurlijk nooit toegeven.

Dat, uiterlijk, etiquette, ongeschreven regels en manieren.

True. Maar fake it till you make it is een optie als je degelijk en sluw bent.

True. De meeste zijn ook minstens 1.80.

Bij Versace(vt),Didato etc. werk(t)en heel vaak halfbloedjes. Die doen het juist goed bij voetballers en andere "types".

Misschien winkels als Oger en Pauw preferen misschien blank dat zou best kunnen geen idee eerlijk gezegd? Weet eigenlijk niet waar je deze stelling vandaan haalt. Bij de Boss winkel werken ook gewoon kleurlingen......

Koop jij daar weleens suites Xtralarge?

Havo 5 zit ik momenteel

Mavo-MBO-Havo-HBO-2x Post HBO (master)

ik snap nog altijd niet waarom men in Nederland nog altijd die lullige terminologie hanteert.
Met wat komt een bachelor nu overeen (academisch en professioneel) en een master?

Havo --> HBO --> WO

Na 2 jaar hbo was ik het wel zat. Iedere keer maar stompzinnige verslagen maken in groepsverband, wat gewoon niet werkt, en twee keer per week vergaderen. Tijdens mijn hbo-rechten jaren heb ik meer tijd verspild aan die onzin dan aan het recht zelf. Wat dat betreft is de uni echt een verademing. Geen verslagen, geen presentaties, geen vergaderingen, geen verplichte bullshitlessen en geen gezeik van klasgenoten als je 5 minuten vertraging hebt en daardoor te laat een vergadering binnenloopt. Ik ben blij dat ik me nu volledig op het recht kan storten en merk dat ik na slechts enkele maanden WO al meer heb geleerd dan 2 jaar hbo.

Maar goed, dat was niet echt de vraag hier.
Ik ben pas net begonnen op het HBO, maar hetgene wat jij zegt is nu al heel herkenbaar. ****ing irritant. Je hebt geen reet aan die zogenaamde projecten en in groepen verslagen maken werkt inderdaad voor geen meter. :fuu:

Koop jij daar weleens suites Xtralarge?

Nee bijna nooit ik heb een vriend die heeft een groothandel en stuntwinkels in confectie en hij heeft regelmatig grote partijen kostuums. Koop ik een pak voor 60 euro van duitse topmerken. Ik vind het ook zonde om veel geld aan kleren uit te geven. Ik koop alleen wel vaak mooie schoenen. Die vriend heeft ookeen stuntwinkel in de PC waar vroeger de oude oilily inzat. Maakt alle winkeliers gek met stuntprijzen d.m.v. partijenhandel. Hij was zelfs op rtl4 en sbs6 geweest met een reportage.
Ze verkopen daar echt hele goedkope dingen en de nieuwszenders grepen het aan als nieuws onder het mom van; de kredietcrisis is ook gearriveerd in de PC.

Valt mij wel op dat er toch nog veel mensen op latere leeftijd (25+) van het MBO een HBO of zelfs WO gaan doen! Komt dat doordat mensen een baan hebben die ze niet leuk vinden en daardoor weer bereid zijn om in de schoolbanken te gaan zitten? Vroeger zag ik zelf ook niet het nut van school in.. was dat bij deze mensen ook zo?

Je bent nooit te oud om te gaan studeren, ik heb moeite met mensen die alleen maar klagen over hun leven en er geen ene zier aan doen om het te veranderen.Als je wat wilt bereiken zul je daar offers voor moeten laten.
Dan daarbij je zult straks tot je 67e moeten blijven doorwerken, misschien tegen die tijd wel tot je 70e.
In mijn geval heb ik dan nog zo'n 27 jaar te gaan, of je gaat klagend, zuchtend en steunend die 27 jaar volmaken. Of je gaat studeren zodat je daarna nog 27 leuke arbeidsjaren tegemoet gaat.
Alles is een keus!

Nou nooit te oud, zou er niet aan moeten denken om op me 30e nog in de schoolbanken te zitten hoor:)

Dat het opleidingsniveau op een bodybuilding forum een stuk hoger is dan het gemiddelde in Nederland is wel verbazingwekkend te noemen trouwens.

Terug
Naar boven