Ik wel. Doe zelf WO+ maar kan me goed voorstellen dat iemand net zoveel moeite heeft met een lagere opleiding.
wo+? wat is dat nu weer?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wel. Doe zelf WO+ maar kan me goed voorstellen dat iemand net zoveel moeite heeft met een lagere opleiding.
5 vakken Havo gehaald, zie net dat ik niet eens mijn Havo kan afmaken mocht ik het nog willen. Certificaten zijn inmiddels verlopen.
En nog steeds heeft hij het tot DBB admin geschopt. Zo zie je maar, school is overrated.

Of gewoon z'n sessie kapen, xss ne1?Mod, om admin te worden moet ik Big-T's password zien te achterhalen![]()

MBO(afgerond) /HBO(mee bezig)
---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------
Wat is dat voor onzin. Ik heb ook MBO gedaan en had 30 uur per week les en 3 stages die ik in mijn vrije tijd moest doen.
Of je bent te slim voor de MBO opleiding die je gedaan hebt. Of een HBO student die meent dat ie meer betekent voor de wereld dan een MBO'er.
Je moet wel begrijpen dat MBO voor iemand net zo moeilijk kan zijn als de uni voor een ander.
Laatste jaar MBO, volgend jaar HBO fysiotherapie doen; cant wait!![]()
Ik heb MBO gedaan.. en voor mij was het een makkie.. dus het is voor iedereen een makkie.
Brutal logic. Daar is geen speld tussen te krijgen.
Die terminologie (bachelor-masterstructuur) is naar mijn weten ook van toepassing in Vlaanderen én de meeste Europese landen (om een 'onderwijseenheid' te maken).
5 vakken Havo gehaald, zie net dat ik niet eens mijn Havo kan afmaken mocht ik het nog willen. Certificaten zijn inmiddels verlopen.
?
Als dat werkelijk zo is ben je erg belezen. Vooral je kennis op het gebied van geschiedenis vind ik indrukwekkend. Is dat puur interesse of gebruik je veel Google?
![]()
Ik ben geen hogeropgeleide die uit de hoogte doet maar baseer mijn uitspraak op eigen ervaring. Ik heb ook mbo gedaan(toerisme) en het is zo'n waardeloze rommel, het enige bruikbare is de ervaring die je opdoet bij stages. Ik heb een halfjaar in het buitenland gezeten en een halfjaar als instructeur in een fitnesscentre gewerkt. Technische opleiding op het mbo zullen wel van een ander slag zijn maar 80% van alle opleiding is gewoon k*t met de pet.
Ik studeer nu aan het HBO en ben 10x beter op mijn plaats dan op het mbo.