MuscleMeat

Opleidingsniveau?

Peiling Peiling Niveau

• Basischool/LBO

Stemmen: 17 6,7%
  • VMBO/MBO

Stemmen: 48 19,0%
  • Havo/HBO

Stemmen: 110 43,7%
  • VWO/WO

Stemmen: 77 30,6%

• Totaal stemmers
    252
5 vakken Havo gehaald, zie net dat ik niet eens mijn Havo kan afmaken mocht ik het nog willen. Certificaten zijn inmiddels verlopen.

En nog steeds heeft hij het tot DBB admin geschopt. Zo zie je maar, school is overrated.

Laatste jaar MBO, volgend jaar HBO fysiotherapie doen; cant wait!:D

MBO(afgerond) /HBO(mee bezig)

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Wat is dat voor onzin. Ik heb ook MBO gedaan en had 30 uur per week les en 3 stages die ik in mijn vrije tijd moest doen.
Of je bent te slim voor de MBO opleiding die je gedaan hebt. Of een HBO student die meent dat ie meer betekent voor de wereld dan een MBO'er.
Je moet wel begrijpen dat MBO voor iemand net zo moeilijk kan zijn als de uni voor een ander.

Sorry maar jij bent echt een idioot.

Ik ben geen hogeropgeleide die uit de hoogte doet maar baseer mijn uitspraak op eigen ervaring. Ik heb ook mbo gedaan(toerisme) en het is zo'n waardeloze rommel, het enige bruikbare is de ervaring die je opdoet bij stages. Ik heb een halfjaar in het buitenland gezeten en een halfjaar als instructeur in een fitnesscentre gewerkt. Technische opleiding op het mbo zullen wel van een ander slag zijn maar 80% van alle opleiding is gewoon k*t met de pet.

Ik studeer nu aan het HBO en ben 10x beter op mijn plaats dan op het mbo.

---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:03 ----------

Laatste jaar MBO, volgend jaar HBO fysiotherapie doen; cant wait!:D

Waar ga je het ergens doen?

Ik heb MBO gedaan.. en voor mij was het een makkie.. dus het is voor iedereen een makkie.

Brutal logic. Daar is geen speld tussen te krijgen.

Daarnaast is de ene mbo opleiding de andere niet, hetzelfde geldt voor hbo opleidingen. Zo heb je de pabo's, journalistieke opleidingen en sociale hbo opleidingen die betrekkelijk gemakkelijk zijn maar ook technische hbo, die voorheen als hts door het leven gingen die toch behoorlijk pittig kunnen zijn. Maar zoals anderen ook min of meer hebben aangegeven, het is ook net wat je ligt.

Ik heb MBO gedaan.. en voor mij was het een makkie.. dus het is voor iedereen een makkie.

Brutal logic. Daar is geen speld tussen te krijgen.

Ik heb het ook niet over de moeilijkheidsgraad maar wel over de inhoud overall. Ik heb ook eens een korte stage gelopen op een school voor technische opleidingen mbo en overal is het zo'n beetje van hetzelfde laken een pak. Mijn vriendin zit/zat op regio college in zaandam(waar het echt de grootste teringzooi moet zijn) , ik zelf zat in breda en veel vrienden van mij in tilburg.
Alles is zo slecht geregeld, hele dagen staan volgepland met shit en feitelijk doe je geen reet. Over punten kun je gewoon onderhandelen, punten voor vakken die je nooit hebt gehad, boekenpaketten waarvan je in 4 jaar 4 boeken daadwerkelijk van gebruikt en toch totaal zo'n 30 boeken aan moeten schaffen.

Die terminologie (bachelor-masterstructuur) is naar mijn weten ook van toepassing in Vlaanderen én de meeste Europese landen (om een 'onderwijseenheid' te maken).

sorry dat ik me verkeerdelijk uitdrukte, ik doelde op hoe bachelor en master overeenkomen met die wazige termen als WO, HAVO ....

on topic: eind dit jaartje men bachelor filosofie, minor klassieke traditie binnen, daarna nog master jaartje en dat met een flopdiploma secretariaat-talen in het secundair waarin ik werd klaargestoomd als koffiedame: epic levelling.

Ik heb VWO en HBO, wat moet ik nu kiezen :dunno:

Ben nu met MBA bezig.

5 vakken Havo gehaald, zie net dat ik niet eens mijn Havo kan afmaken mocht ik het nog willen. Certificaten zijn inmiddels verlopen.

Als dat werkelijk zo is ben je erg belezen. Vooral je kennis op het gebied van geschiedenis vind ik indrukwekkend. Is dat puur interesse of gebruik je veel Google:google:?:D

Als dat werkelijk zo is ben je erg belezen. Vooral je kennis op het gebied van geschiedenis vind ik indrukwekkend. Is dat puur interesse of gebruik je veel Google:google:?:D

Een grote boekenkast en veel bezoekjes aan de bieb toen ik op school zat doet wonderen. Ben eerder te eigenwijs en te lui om te leren dan dat ik niet kon meekomen op school. Gezakt terwijl ik het hoogste puntenaantal van mijn klas had, het kan verkeren.

Laatste jaartje Commerciele Economie aan Avans Hogeschool Breda, hierna misschien nog mijn Master halen aan de Universiteit van Tilburg...:)

Ik ben geen hogeropgeleide die uit de hoogte doet maar baseer mijn uitspraak op eigen ervaring. Ik heb ook mbo gedaan(toerisme) en het is zo'n waardeloze rommel, het enige bruikbare is de ervaring die je opdoet bij stages. Ik heb een halfjaar in het buitenland gezeten en een halfjaar als instructeur in een fitnesscentre gewerkt. Technische opleiding op het mbo zullen wel van een ander slag zijn maar 80% van alle opleiding is gewoon k*t met de pet.

Ik studeer nu aan het HBO en ben 10x beter op mijn plaats dan op het mbo.

Voor jou misschien maar voor andere mensen is mbo nog best pittig en die leren er wel veel, het verschilt natuurlijk ook per opleiding. Ik heb nu hbo propedeuse gedaan en ga nu naar universiteit toe omdat het me te makkelijk afgaat op hbo heb helemaal niks gedaan en nog me P gehaald maar dan ga ik toch ook niet zeggen dat hbo enkel bezigheidstherapie is misschien was dat het voor mij nu wel maar dat zegt helemaal niks, slaat gewoon compleet nergens op.

Kheb een vwo diploma, maar daarna geen **** meer gedaan.... Ga volgend jaar beginnen met fysiotherapie denk ik

Terug
Naar boven