MuscleMeat

Opleidingsniveau?

Peiling Peiling Niveau

• Basischool/LBO

Stemmen: 17 6,7%
  • VMBO/MBO

Stemmen: 48 19,0%
  • Havo/HBO

Stemmen: 110 43,7%
  • VWO/WO

Stemmen: 77 30,6%

• Totaal stemmers
    252
Dat het opleidingsniveau op een bodybuilding forum een stuk hoger is dan het gemiddelde in Nederland is wel verbazingwekkend te noemen trouwens.

Ja, vooral met de wetenschap dat raadplegingen en verificaties hier zelfs nog accurater zijn dan bij TNO en TNS-nipo.

Ja, vooral met de wetenschap dat raadplegingen en verificaties hier zelfs nog accurater zijn dan bij TNO en TNS-nipo.

:roflol: maar serieus op de universiteit zie ik bijna enkel ecto's of dikzakken rondlopen, heel zelden dat je een brede gast daar tegen komt. Waar verstoppen jullie je allemaal?:p allemaal in de wc's shakebekers met water aant bijvullen zeker.

:roflol: maar serieus op de universiteit zie ik bijna enkel ecto's of dikzakken rondlopen, heel zelden dat je een brede gast daar tegen komt. Waar verstoppen jullie je allemaal?:p allemaal in de wc's shakebekers met water aant bijvullen zeker.

Op dbb zitten weinig brede gasten. :D

Ik heb een eigen onderneming, dus het zou dan ook daar afhankelijk van zijn. Nu is Nyenrode natuurlijk wel het puntje van de zalm, maar dat mag geen reden zijn om het niet als optie te overwegen.

Kijken, kijken en niet kopen. :D

Ik heb het gedaan (parttime programma). Het is heel goed te doen, maar je moet er wel hard aan trekken. Veel inspirerende docenten, echt allemaal prima voor elkaar daar.

Je moet het alleen wel echt willen. Iedere vrijdagavond en zaterdag in de collegebanken en dat drie jaar lang + half jaar afstuderen. De stof van een normale bedrijfskunde studie wordt er door heen geramd, dus het is wel handig als je makkelijk leert. Voor het einde van het eerste jaar was de helft weg. Na het eerste jaar valt bijna niemand meer af.

HBO Vastgoed en makelaardij

HBO Commerciele Economie.

nog 2 maanden, dan ben ik klaar.
Voorheen:
- havo/vwo
- vmbo
- mbo
- en dan nu hbo

Geen reactie mbt mijn post van Nyenrode? Ryu?

Nog mensen op Hes/Hva Bij Amstelstation:D

ik snap nog altijd niet waarom men in Nederland nog altijd die lullige terminologie hanteert.
Met wat komt een bachelor nu overeen (academisch en professioneel) en een master?

Die terminologie (bachelor-masterstructuur) is naar mijn weten ook van toepassing in Vlaanderen én de meeste Europese landen (om een 'onderwijseenheid' te maken).

MBO is bezigheidtherapie voor jongeren.

Alleen vmbo.

MBO(afgerond) /HBO(mee bezig)

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

MBO is bezigheidtherapie voor jongeren.

Wat is dat voor onzin. Ik heb ook MBO gedaan en had 30 uur per week les en 3 stages die ik in mijn vrije tijd moest doen.
Of je bent te slim voor de MBO opleiding die je gedaan hebt. Of een HBO student die meent dat ie meer betekent voor de wereld dan een MBO'er.
Je moet wel begrijpen dat MBO voor iemand net zo moeilijk kan zijn als de uni voor een ander.

MBO(afgerond) /HBO(mee bezig)

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Wat is dat voor onzin. Ik heb ook MBO gedaan en had 30 uur per week les en 3 stages die ik in mijn vrije tijd moest doen.
Of je bent te slim voor de MBO opleiding die je gedaan hebt. Of een HBO student die meent dat ie meer betekent voor de wereld dan een MBO'er.
Je moet wel begrijpen dat MBO voor iemand net zo moeilijk kan zijn als de uni voor een ander.

Kan het me moeilijk inbeelden dat 'n MBO'er 'n week lang iedere dag urenlang zit te blokken voor z'n tentamens.

Ik heb de basisschool nooit afgemaakt.

Zo is het.

Ik heb tijdens het deadliften nog nooit spijt gehad van deze keuze. Overrated dus.

5 vakken Havo gehaald, zie net dat ik niet eens mijn Havo kan afmaken mocht ik het nog willen. Certificaten zijn inmiddels verlopen.

Terug
Naar boven