Kheb een vwo diploma, maar daarna geen **** meer gedaan.... Ga volgend jaar beginnen met fysiotherapie denk ik
Dats wel zonde man, waarom geen **** meer gedaan daarna dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kheb een vwo diploma, maar daarna geen **** meer gedaan.... Ga volgend jaar beginnen met fysiotherapie denk ik
Eerst een jaar gewerkt.... Toen een paar maand bedrijfswetenschappen gedaan, maar dat werd niks. Daarna wat sollicitaties lopen bij defensie maar dat werd ook niks.Dats wel zonde man, waarom geen **** meer gedaan daarna dan?

Eerst een jaar gewerkt.... Toen een paar maand bedrijfswetenschappen gedaan, maar dat werd niks. Daarna wat sollicitaties lopen bij defensie maar dat werd ook niks.
Toen thuisstudie gedaan om vakkenpakket uit te breiden zodat ik bewegingswetenschappen kon doen, maar dat werd ook niks.
Toen naar de psycholoog geweest omdat ik graag Ritalin wilde, maar dat werd ook niks!
Dus hopelijk wordt fysiotherapie wel wat![]()
Nijmegen!
Hoe bedoel je dat?Mooie studentenstad, mits je in het sociale plaatje past.
Hmm mij niet echt eerlijk gezegd. Kzal wel in het plaatje passen danAls ik in Nijmegen ben, valt mij de grote hoeveelheid 'elitair volk' altijd op.

VWO gedaan en nu HBO, alleen die optie staat er niet bij![]()
nee, ik geloof er ook geen reet van