XXL Nutrition

Opleidingsniveau?

Peiling Peiling Niveau

• Basischool/LBO

Stemmen: 17 6,7%
  • VMBO/MBO

Stemmen: 48 19,0%
  • Havo/HBO

Stemmen: 110 43,7%
  • VWO/WO

Stemmen: 77 30,6%

• Totaal stemmers
    252
20% doet/deed hier mavo/vmbo tegenover iets van 65 % van alle nederlandse middelbare scholieren, hmmmm.

Conclusie: Bodybuilders zijn niet alleen beest maar ook nog eens slim oooooòòòf bodybuilders verlangen naar E-Status

Beetje rare indeling.

WO na HBO in mijn geval - beide diploma's op zak.

Kga dit jaar slagen voor VWO :p hoop ik en dan naar de TU Delft :) Nog meer mensen hier die op de TU in delft zitteN?

Havo --> HBO --> WO

Na 2 jaar hbo was ik het wel zat. Iedere keer maar stompzinnige verslagen maken in groepsverband, wat gewoon niet werkt, en twee keer per week vergaderen. Tijdens mijn hbo-rechten jaren heb ik meer tijd verspild aan die onzin dan aan het recht zelf. Wat dat betreft is de uni echt een verademing. Geen verslagen, geen presentaties, geen vergaderingen, geen verplichte bullshitlessen en geen gezeik van klasgenoten als je 5 minuten vertraging hebt en daardoor te laat een vergadering binnenloopt. Ik ben blij dat ik me nu volledig op het recht kan storten en merk dat ik na slechts enkele maanden WO al meer heb geleerd dan 2 jaar hbo.

Maar goed, dat was niet echt de vraag hier.
Dit vind ik dus ook fokking k*t :mad:. Ben bezig mijn propedeuse halen zodat ik zo snel mogelijk weg kan bij het hbo, wat een waardeloze methode om te studeren heb je daar zeg, ik steek er echt niets van op.

Tuurlijk, beste studie die er is. :p
En ja ik vind de rest ook waardeloos. :D

Want bij die open dag heb ik daar in die faculteit 2 uur rondgelope met die rondleiding en presentatie enzo een dat leek me wel leuk.

moet je veel leren enzo? :P en ist moeilijk?

Dit vind ik dus ook fokking k*t :mad:. Ben bezig mijn propedeuse halen zodat ik zo snel mogelijk weg kan bij het hbo, wat een waardeloze methode om te studeren heb je daar zeg, ik steek er echt niets van op.

Hehe true. Ik heb ook maar 8 uurtjes in de week les ofzo. Echt belachelijk. Zit er ook aan te denken naar de uni te gaan, helaas ben ik niet zo slim. :mad:

moet je veel leren enzo? :P en ist moeilijk?
als je dat vraagt is de studie waarschijnlijk niet de goede keuze voor je ;)

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

Hehe true. Ik heb ook maar 8 uurtjes in de week les ofzo. Echt belachelijk. Zit er ook aan te denken naar de uni te gaan, helaas ben ik niet zo slim. :mad:

Je hoeft niet zo slim te zijn voor de uni hoor. Hard werken kom je een stuk verder.

Tja ik ben nooit echt een kei in wiskunde geweest, dus voor die vakken heb ik wat langer nodig. Verder hang het natuurlijk af van hoe slim je bent. :p
Ik vind het goed te doen, al weet ik dat ik de bachelor nooit meer in 3 jaar af krijg. :o

als je dat vraagt is de studie waarschijnlijk niet de goede keuze voor je ;)

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

Je hoeft niet zo slim te zijn voor de uni hoor. Hard werken kom je een stuk verder.

Hoezo is het dan geen goede keuze.. ik vraag me gewoon af omdat ik op de middelbare school geen **** uitvoer en gewoon voldoendes haal en ik ga der toch wel vanuit dat ik op de universiteit wat meer moet doen..

Edit: Zit er trouwens een redelijke gym bij de TU delft? Khoorde iets van een sportcentrum ofoz

Als je interesse hebt in het vakgebied wat je gaat studeren op het uni zal het wel meevallen hoor, althans dat merk ik altijd. Frans op de middelbare school is me bijvoorbeeld helemaal ontgaan omdat het me ook niets kon interesseren, heeft niets met intelligentie te maken.

Terug
Naar boven