MuscleMeat

Opstartherstel probleem?

KoekieMonster

Huge Freak
15 jaar lid
10 media-items
Waardering
533
Lengte
1m84
Op mijn computer (dit is mijn laptop) heb ik sinds vanochtend het probleem dat de computer zich niet op wil starten... althans, voor zover.

Opstartherstel

Uw computer kan niet worden opgestart.
Uw computer wordt gecontroleerd op problemen...

Als problemen worden gevonden, worden deze automatisch door Systeemherstel hersteld. Uw computer wordt mogelijk verscheidene keren opnieuw opgestart.

Er worden geen wijzingen aangebracht aan uw persoonlijke bestanden of informatie. Dit kan enkele minuten duren.

''Poging tot herstel uitvoeren''
(hieronder loopt en balkje)

Probleem is alleen dat die ''enkele minuten'' inmiddels al ''enkele uren'' zijn geworden... Er is nog steeds niets veranderd.

Wat is hier aan de hand?
De comp staat nog steeds aan...

Doe maar opnieuw opstarten want herstellen kost geen uren er is iets fout gegaan,dan probeert die als nog de boel te herstellen als die niet weer vastloopt....
Als je geen lampje meer ziet knipperen van de hardeschijf dan is het vastgelopen....
Je hebt ook speciale bootable cd die je voor alle win versies kan gebruiken om de boel weer te reparen of backups te maken van belangrijke dingen,maar die zal je wel niet hebben neem ik aan...

Dus je zit nu al uren te wachten ?
over wat voor een OS heb je het vriend ?

ben er nu een paar keer achter gekomen dat win7 er een leuk handje van heeft dit te doen en vervolgens niks te herstellen ,

dat is dan weer wel typisch M$ :D

Gewoon opnieuw booten die hufter.

Terug
Naar boven