MuscleMeat

Optijd slapen = fresh wakker worden

daniel20

Colossal Veteran
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.374
Lengte
1m65
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
kreeg hier op stage van een andere stagiaire de volgende site: www.sleepyti.me

Ik geloofde er natuurlijk niet in, maar dacht laat ik het toch eens proberen.

En wat denk je
biggrin.gif
Nog nooit zo easy me bed uit kunnen komen
biggrin.gif
!

www.sleepyti.me

ging om 2:30 slapen, en moest er om 07:00 uit.. werkt perfect.

Dus allemaal op tijd naar bed!:D

Zal het vannacht eens proberen. Kwartiertje eerder op bed dus om op de aangegeven tijd in slaap te vallen.

Als ik om 10 uur naar bed ga en ik moet eruit om 6 uur ben ik totaal naar de klote

dus meestal ga ik 12-1 uur slapen en moet ik er om 6 uur uit ben ik fris :) Wel moe aan het einde van de dag though

es proberen die handel..

Het is een feit dat je soms helemaal kapot bent als je wakker wordt, terwijl je de vorige avond vroeg naar bed bent geweest.

Of dat je laat naar bed bent geweest, en je zo wakker springt, dan nog, vind ik het altijd even lekker om te blijven liggen :D

Maar ik zal het is proberen voor de grap, 1.45 AM sleep it is :D

Probleem is dat je op dat moment zelf moet in slaap vallen. Die 14 minuten regel is niet op mij van toepassing.

Ja heel leuk dat, heb ik 1 weekje gedaan.
Probeer die vrijdag op school dan nog maar een makkelijk wiskunde vraagstuk op te lossen, no wai hozee.

Edit: om 2:30 naar bed en dan om 7 uur eruit bedoel ik dan.

Laatst bewerkt:
Ja heel leuk dat, heb ik 1 weekje gedaan.
Probeer die vrijdag op school dan nog maar een makkelijk wiskunde vraagstuk op te lossen, no wai hozee.

Edit: om 2:30 naar bed en dan om 7 uur eruit bedoel ik dan.

Dan moet je nog 90 minuten eerder slapen, ze hebben het hier over een cyclus van 90 minuten, als daar binnen je wekkertje gaat word je dus moeilijk wakker, na die 90 minuten dus niet, nu zal het niet precies op de minuut berekend zijn, maar ongeveer.. :D

Ik kan niet in slaap vallen als ik weet dat ik om x uur moet in slaap zijn gevallen. Dus zou niet werken voor mij.

Dan moet je nog 90 minuten eerder slapen, ze hebben het hier over een cyclus van 90 minuten, als daar binnen je wekkertje gaat word je dus moeilijk wakker, na die 90 minuten dus niet, nu zal het niet precies op de minuut berekend zijn, maar ongeveer.. :D
Ik zal het nog een kans geven maar dan beter uitgetimed.
Als het niet werkt is het jullie schuld.

xx

Al een keer zoiets geprobeerd en het werkt aardig alleen het probleem blijft dat je wel in slaap moet zijn voor die tijd en niet alleen op bed moet liggen.

Cool, vanavond ook eens proberen ,zou wel handig zijn moest ik morgen fris zijn :D.

Alleen raak ik gewoon nogal moeilijk in slaap, die 14 minuten zouden leuk zijn..

vanavond 11 uur naar bed om vervolgens om 11.14 in slaap te vallen :p

Terug
Naar boven