XXL Nutrition

Optijd slapen = fresh wakker worden

ik ging gisteren uurtje eerder slapen dan normaal, kreeg de nacht moeilijk door.

een kwartier om in slaap te vallen? :roflol: ik heb 1 minuut nodig

Calculator toont niet eens een submit button in Safari of Firefox, goed gemaakt. Verder heb ik gewoon 8u nodig, dus kan ik zelf ook wel berekenen wanneer ik moet gaan slapen.

in een kwartier slapen? jezus mag blij zijn als ik binnen 2 uur slaap. Elke nacht weer een hel

krantenwijk in de ochtend helpt ook niet echt met dit

mad

slaap kindje slaap , daar buiten loopt een schaap , een schaap met blote voetjes die zingt ze ze zo zoetjes ! slaap kindje slaap
slaap mother****er.

Dit vandaag geprobeerd, met als resultaat dat ik me ervan bewust was op welk tijdstip ik in slaap moest vallen en daardoor ongeveer een half uur te lang wakker bleef.

Toen ik wakker werd had ik een FFUUUUU-hoofd.

Haha dit is echt rommel in de hoogste graad;

Kan me niet voorstellen dat mensen er zo lang over doen om in slaap te vallen, ik hoef maar 1 been in bed te leggen en ik ben al weg. ;)

ik kan me echt niet voorstellen dat je zo snel weg bent. Mn moeder ook, 1 minuut en ze is vertrokken zegt ze. Ik lig echt minstens een uur te wachten tot ik weg ben

ik kan me echt niet voorstellen dat je zo snel weg bent. Mn moeder ook, 1 minuut en ze is vertrokken zegt ze. Ik lig echt minstens een uur te wachten tot ik weg ben

Niet dat ik het doe, maar probeer eens een klein stukje banaan voor je gaat slapen. Dit bevat een kleine hoeveelheid tryptofaan.

Calculator toont niet eens een submit button in Safari of Firefox, goed gemaakt. Verder heb ik gewoon 8u nodig, dus kan ik zelf ook wel berekenen wanneer ik moet gaan slapen.
denk dat ze meer bedoelen (of zo moet lezen) dat als jij 8u nodig hebt... moet zorgen dat dit in die cyclus valt van 90 minuten!!

niet als je naar 1 of 2 of 3 cyclussen wakker word dat je dan goed uitgerust bent
maar wel gelijk goed wakker "hup er uit wakker" in vergelijking met 1,5 cyclus! (of 2,5 3,5)

vanavond is proberen!

Gruwelijke onzin uiteraard weer dit.

Als je er om 6:00 uit moet dan moet je als je gezond wilt blijven avonds om 22:00 gaan slapen.

Dat gelul over die paar uurtjes slaap en dat je dan normaal kunt functioneren is complete onzin!!!!!

Wat een gelul. Gewoon zorgen dat je tussen de 7 en 8 uur haalt. Liefst 8 uur. En dan gewoon op staan, niks aan de hand. :trollface:

Terug
Naar boven