Fitness Seller

Optijd slapen = fresh wakker worden

denk dat ze meer bedoelen (of zo moet lezen) dat als jij 8u nodig hebt... moet zorgen dat dit in die cyclus valt van 90 minuten!!

niet als je naar 1 of 2 of 3 cyclussen wakker word dat je dan goed uitgerust bent
maar wel gelijk goed wakker "hup er uit wakker" in vergelijking met 1,5 cyclus! (of 2,5 3,5)

vanavond is proberen!
Kon niet zien wat het resultaat was van de calc. omdat ie geen button heeft hier, maar ik geloof er sowieso niet in. Het belangrijkste is volgens mij dat je diep slaapt, en zorgen dat je comfortabel ligt zodat je niet tig keer uit je slaap komt.

Kon niet zien wat het resultaat was van de calc. omdat ie geen button heeft hier, maar ik geloof er sowieso niet in. Het belangrijkste is volgens mij dat je diep slaapt, en zorgen dat je comfortabel ligt zodat je niet tig keer uit je slaap komt.

Heeft ook geen button, berekent instant wanneer je de benodigde values hebt aangeklikt.

Wat een bullshit.
8-9 uur slapen is wat ik nodig ben.
Altijd moe van de test

Uitgeslapen wakker worden is overrated.

5 dagen met telkens 4.5 uur slaap gaat me nooit lukken

7u tot 9 u slaap per nacht :heart:

het werkt bij mij wel,gebruik het al langere tijd.
Tuurlijk is het zo dat je wanneer je s'nachts 4.5uur slaap je niet uitgerust bent,maar je wordt nog wel uitgerust wakker.
Ik heb om te kijken of het niet psychologisch werkt de zaak ook eens omgedraaid,dus midden in een slaapcyclus wakker worden.
Het verschil is het eerste uur echt merkbaar,wanneer je deze kennis juist toepast ben je s'ochtends veel scherper en heb je meer zin in je ontbijt.:D

Terug
Naar boven