Fitness Seller

Optrekken/Dippen

5xBW+30kg dips
5xBW+20kg chins (nuja, niet zo'n heeel brede maar teminste zonder cheaten ;))

bw is dan ook slechts 78kg, kan nog heel wat gewicht bij denkk zo. kwestie van regelmatig doen en je wordt vanzelf beter :)

Je hebt het over mensen die al tijden trainen. Iemand van lichter als 80 kg die al tijden traint doet sowieso iets fout tenzij ie 1m65 is.
De meeste mensen zijn ook te vet, dus het is meestal niet alleen spier wat ze opgebouwd hebben. Ik zou b.v. liever "ripped" en 75 kg zijn, dan 83 kg met te veel vet aan mijn lichaam. Ik vind dat gewoon lelijk. Natuurlijk willen we massa, maar niet in de vorm van vet.

5xBW+30kg dips
5xBW+20kg chins (nuja, niet zo'n heeel brede maar teminste zonder cheaten ;))

bw is dan ook slechts 78kg, kan nog heel wat gewicht bij denkk zo. kwestie van regelmatig doen en je wordt vanzelf beter :)

nice stats man :thumbs:

zelf doe ik 5xBW+ 20-25kg chins (weeg ook maar 70kg bij 1m68) , dips doe ik nog niet zo lang maar dan doe ik 10xBW+ 5-10kg

De meeste mensen zijn ook te vet, dus het is meestal niet alleen spier wat ze opgebouwd hebben. Ik zou b.v. liever "ripped" en 75 kg zijn, dan 83 kg met te veel vet aan mijn lichaam. Ik vind dat gewoon lelijk. Natuurlijk willen we massa, maar niet in de vorm van vet.

Nee liever 75kg ripped dan 83kg vet maar het moet dan ook gewoon 100kg en een beetje vet zijn! Met weinig gewicht ripped is gewoon niet zo interessant voor mij.

Licht eraan welke grip; wijd geproneerd, of smaller gesupineerd scheelt enorm. Daarnaast scheelt het ook of je ze strict doet of niet.

optrekken hooguit 8-10x met tempo en smokkelen
(ongeveer net zoveel als toen ik begon, toen was ik 83 kg nu 107kg)

Dippen met redelijk gemak 12x met 35 kilo aan gordel.

wtf
waarom is bij iedereen dippen beter dan optrekken?:p
ik 10keer dippen en +-25 optrekken.
(ik heb het hier dan wel over tussen 2barren dippen, en dus niet met voeten op een bankje leunen)

optrekken kan ik niet :p

dippen doe ik altijd met gewicht, alleen bodyweight is iig te weinig

optrekken: (unweighted) 2x30
Maar dit zegt niet veel, je moet het in verhouding zien tot BW, lengte van bepaalde lichaamsdelen enzz...

20 keer optrekken? netjes... kom zelf echt niet boven de 6 uit zonder hulp.

dippen gaat iets beter. stuk of 10 keer

ik weeg 87 kilo.

tja optrekken. je hebt zoveel ''cheatvorms''

1 seconde verschil in eccentrische/positieve fase kan al hoop reps schelen

optrekken iets van 12 keer. snel omhoog, langzaam laten zakken, als ik het snel doe dan iets van 17 keer. Dippen nog maar 11 keer, doe ik ook nog niet zo lang. Is wel 97 kg wat ik omhoog moet trekken.

Terug
Naar boven