AndroidHealthClinic

Ouders vinden dat ik te dik word tijdens bulk + Foto's

photo.jpg

vOLGENS Mij wil jij gewoon horen dat je mager bent en zeggen je ouders dat helemaal niet..

maar ik kan er naast zitten

Ben je geadopteerd door een Ethiopisch koppel?

• Like
Waarderingen: mat
Ik gok dat ze bang zijn dat je er in door schiet aangezien je ook niet bepaald gezond eet.

Het kan zijn dat ze je nu nog niet 'dik' vinden, maar bang zijn dat je elk half jaar 10 kilo blijft aankomen.

Heb je al eens uitgelegd wat je precies doet ?

En probeer wat gezonder te eten.

Leg je ouders uit wat je aan het doen ben... had hetzelfde gezeik vroeger ook als ik dirty bulkte. En als ze het niet begrijpen boeie gewoon blijven eten.

Passen jouw ouders ook door de gleuf van de brievenbus?

you just made my day:roflol::roflol:

OT:

Ouders zeiken altijd. Je kan het nooit goed doen en ze zeiken altijd over de verkeerde dingen.
Doe dingen waar jij je goed bij voelt, die jou gelukkig maken. Als je lekker bezig ben in de gym en een bepaald doel voor ogen hebt. Wie zijn hun dan om dat van je af te nemen?

In mijn ogen zijn ouders er om je klaar te stomen voor deze maatschappij. Hierbij gebruiken ze hun eigen ervaringen en ideeën voor wat voor jou als kind het beste is/zou moeten zijn, maar dat wil niet zeggen dat als jij iets anders gaat doen waar jij je geluk in zal vinden je een foute keuze hebt gemaakt.

gewoon lekker blijven bulken!

Even mijn situatie kort schetsen.

Ik ben halfweg september (serieus) begonnen met trainen.
Fullbody schema, 3x per week, +- 90 minuten

Toen in september woog ik 58 kilo met een vetpercentage van ongv 12%.
Nu iets meer dan 6 maand later weeg ik net geen 68 kilo met een vetpercentage van 15% (schatting).
Ik weeg wat ik binnen krijg, wat 3300 kcal per dag is.
Maar doe wel min of meer IIFM door dikwijls pizza's te gebruiken voor vetten en niet altijd even gezond te eten.

Ik was van plan om begin mei te cutten, maar m'n ouders vinden dat ik veel te dik aan het worden ben en zagen er voortdurend over.
M'n gezicht is zonder twijfel verdikt en ik heb ook minder aflijning enzo maar zou toch nog graag verder bulken deze maand en april. Daarom dus deze vraag: vinden jullie dat ik te ver gebulkt heb, of moet ik gewoon verderdoen zoals ik zelf van plan was.

Foto's:
Hallo fatty :D

Beste,

Duidelijk uitleggen aan je ouders wat je wilt bereiken tevens het is beter dat je je met je eigen lichaam bezig houd tot je aan het roken bent als je het zo uit vertelt zullen ze het begrijpen ook wel. 15% Is niet veel en waar meet je dat eigenlijk mee met een scalper ? Zoja, dan moet je nog maar eens goed na de optel som kijken.

Grtz,

CycleKing

Terug
Naar boven