Fitness Seller

Overmatig zweten

Bezoekers in dit topic

Flitser

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 dec 2008
Berichten
52
Waardering
7
Lengte
1m78
Massa
75kg
Veel mensen zullen dit probleem hebben, maar ik vind het de laatste tijd erg irritant. Na een uur is m'n shirt al een zwembad onder m'n oksels. Ik gebruik goede Deo's(Rexona en L'Oreal) en ik douche 1 keer per dag. Nu de zomer er aankomt wil ik natuurlijk een oplossing hebben. Ik wil echter geen dingen zoals Botox injecties doen. Heeft iemand een goede oplossing voor dit probleem?
 
Zo'n behandelspray met aluminium chlorohydrate erin (Therme/Odorex/etc.)
 
overdag heb ik dit zo niet maar ik word tegewoordig wel wakker en dan plak ik echt gewoon van het zweet...zwaar irritant
 
Alleen je haar gaat ervan naar de klote man...:(
heb je dan ook van die gaten aan de voorkant? en word dan ook snel vet?
als ik ga zitten voel ik me dan niet echt lekker;ik moet het dan echt iedere dag wassen (fuuuuuuuuuu) heb je trouwens nog tips voor me

is het eigenlijk wel mogelijk met mijn haarsoort (dun en lang)
 
Ik ga denk ik ook maar eens een topic openen om de tijdlimiet om gebruikers te rapporteren aan de kaak te stellen. Je moet 60 seconden wachten als je er 2 wilt rapporten 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga denk ik ook maar eens een topic openen om de tijdlimiet tussen gebruikers rapporteren aan de kaak te stellen. Je moet 60 seconden wachten als je er 2 wilt rapporten 8-)

Kom er maar in jimmy?
 
Ik zweet al helemaal veel. Oderex is mn buddy, maar ik kan t moeilijk op me kop smeren.. En die zweet t ergst. Altijd fijn als collegas je raar aankijken wanneer er liters van je kop af druipen terwijl niemand anders t heet heeft.. :(
 
Ik zweet al helemaal veel. Oderex is mn buddy, maar ik kan t moeilijk op me kop smeren.. En die zweet t ergst. Altijd fijn als collegas je raar aankijken wanneer er liters van je kop af druipen terwijl niemand anders t heet heeft.. :(
je (Z)Weet et

nee even OT

koop odorex
 
IK had echt hetzelfde.. Toen heb ik m'n oksels geschoren en sindsdien is het eigenlijk zo goed als weg, tenzij het heel warm is.. Maar geen haar helpt ook absoluut tegen zweetlucht..
 
odorex het prikt wel als je het op doet maar het helpt echt!! 3 avonde achter elkaar gebruiken en dan ben je anderhalve week zo droog als wat!
 
K*t zomertijd, nu is het warm en licht als ik 's avonds naar de sportschool ga. me hele shirt is nat:( van mij mag het altijd winter blijven!
 
Ik gebruik 1x per week odorex spray, en de rest van de week zweet ik niet meer onder mijn oksels.
 
Ik zweet al helemaal veel. Oderex is mn buddy, maar ik kan t moeilijk op me kop smeren.. En die zweet t ergst. Altijd fijn als collegas je raar aankijken wanneer er liters van je kop af druipen terwijl niemand anders t heet heeft.. :(

Test & Tren will do that to a guy :roflol:

T3 icm clen & efi trouwens ook :p
 
odorex het prikt wel als je het op doet maar het helpt echt!! 3 avonde achter elkaar gebruiken en dan ben je anderhalve week zo droog als wat!

Ja dat prikken kan soms wel heel erg zijn, dan smeer ik er odorex creme overheen en stopt het prikken. Maar of het gezond voor je huid is..?
 
K*t zomertijd, nu is het warm en licht als ik 's avonds naar de sportschool ga. me hele shirt is nat:( van mij mag het altijd winter blijven!

Dude. Je bent aan het trainen? Als ik aan het squatten/deadliften ben gutst het ook van me kop af...
Het is een SPORTschool. Zweten lijkt me dus vrij normaal ;)
 
Dude. Je bent aan het trainen? Als ik aan het squatten/deadliften ben gutst het ook van me kop af...
Het is een SPORTschool. Zweten lijkt me dus vrij normaal ;)

Dat het zweet van me kop af druppelt vind ik geen probleem. wel het shirt dat over de hele oppervlakte van de rug zeiknat is, vind het minder fijn:p
 
Back
Naar boven