Fitness Seller

Own 9 weeks out of herculescup

Gaat goed kerel!

Benen weet je zelf, dus hoef ik niet te zeggen. Die zullen alleen nog maar verbeteren dus je totaalplaatje word steeds beter.

Je triceps vind ik ook iets achterlopen. Kan ook omdat je vrij leeg bent dat deze wat kleiner lijken (want je biceps komen wel erg goed uit).

Nog paar weken knallen!!!

Ziet er mooi uit Kev!
Veel succes met je verdere voorbereidingen!!

En ik ben het met Fouz eens ;)

• Topic Starter Topic Starter
Zoals ik zei die back latspread is super :thumbs: imo je beste pose.

Alhoewel ik toch ook wel benieuwd ben naar een back double bicep ;)

Thx mas;)hier is iig wel meer definitie te zien dan de vorige foto.
Had ook een back doubble geschoten maar pic was wazig:(die bewaar ik wel voor als ik op 8% sta.:p

Gaat goed kerel!

Benen weet je zelf, dus hoef ik niet te zeggen. Die zullen alleen nog maar verbeteren dus je totaalplaatje word steeds beter.

Je triceps vind ik ook iets achterlopen. Kan ook omdat je vrij leeg bent dat deze wat kleiner lijken (want je biceps komen wel erg goed uit).

Nog paar weken knallen!!!

Thx reus:cool:

Tri heeft ook nog genoeg aandacht nodig,zal nu al mn minpunten goed gaan aanpakken om toch een geballanceerd mogelijke fysiek te kunnen tonen.

Ziet er mooi uit Kev!
Veel succes met je verdere voorbereidingen!!

En ik ben het met Fouz eens ;)

Thx meid;)

hahaha,nu begin ik ook echt te twijfelen.:(

Once you go black ... ;)

Hoeveel kilo verschil zit er eigenlijk tussen de meet en je huidige stats? Kick ass foto's.

hehehe......

Hoeveel kilo verschil zit er eigenlijk tussen de meet en je huidige stats? Kick ass foto's.

1kg verschil om precies te zijn,op de meet woog ik rond de 93kg en nu weeg ik er 92. Thx niels

Thx kerel:cool:

Niet doen ;)

Gewoon al je slips meenemen naar je wedstrijd en kiezen welke jij het beste vindt.
Jij bent degene die erin moet lopen :)

Kom er wel uit meid, met...of zonder banaan hahaha.

damn, hoe heb je die schouders zo bol gekregen

:thumbs: keep it coming!

Je rug ziet er hier een stuk dikker uit. Super! Ik ben benieuwd naar een back double biceps.

super fysiek!

respect voor wat je doet

Goed bezig man, succes met de voorbereidingen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

:hedbang:

Echt super, knappe prestatie hoor

Super lichaam man !!

damn, hoe heb je die schouders zo bol gekregen

Die groeien bij mij als kool,hoef er neit veel speciaals voor te doen.Zorg wel altijd dat ik voor/zij en achterkant aanpak,elke training weer.;)

super fysiek!

respect voor wat je doet

Goed bezig man, succes met de voorbereidingen.

Echt super, knappe prestatie hoor

Thx guyz:cool:

Je rug ziet er hier een stuk dikker uit. Super! Ik ben benieuwd naar een back double biceps.

Thx kerel,de belichting is hier ook stukken beter.Back doubble maak ik over een aantal weken als ik op 8% sta.;)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

:hedbang:

:rocker:

Damn nette prestatie man :thumbs: en zoals al eerder gezegd "bokito" schouders :D

goed bezig man ! ziet er zeer goed uit :thumbup:

Own Sculpturer zei:
Die groeien bij mij als kool,hoef er neit veel speciaals voor te doen.Zorg wel altijd dat ik voor/zij en achterkant aanpak,elke training weer.

Jaja, volgens mij is het gewoon synthol.

Brute fysiek bro. Ziet er super uit!

Terug
Naar boven