Fitness Seller

Own 9 weeks out of herculescup

elke keer verbeterd je fysiek
keep up the good work!!

wat zijn je stats op de nieuwe foto's??

:thumbs: Brutal big-ass mofo!

• Topic Starter Topic Starter
Op die eerste pic lijkt je net Philip Onghena;):thumbs:
Je weet wel die Belg...:D

nu ook weer niet gaan overdrijven he :p
maar ziet er super uit kevin, elke keer beter!!!

Hehe,thx:DPhilip is net een maatje groter maar we werken ernaar toe.;)

pracht fysiek succes met de rest van je voorbereiding

elke keer verbeterd je fysiek
keep up the good work!!

Thx guyz:cool:

wat zijn je stats op de nieuwe foto's??

Heb vanavond pas weer een meting maar laatst gemeten zat ik op 11% @92kg.

DUDEEEEEEEEEEEE die chest !

gaat goed precies! man man !!!

:thumbup: check je pm eens ,als je wilt.... :)

Mooi bro! Gaat absoluut de goede kant op ook met de benen. Meestal zit daar niet zoveel vet dus als je nog een smallere taille krijgt springen ze er nog meer uit. Ik verbaasde me er zelf ook over hoe groot mijn benen in een keer in verhouding met mijn taille waren.

Sterke pose vind ik de 2e at the gym. Met de hand op het been. Zorg ook dat je nog flink aan je poseren werkt. Ik ben absoluut geen kenner (of goede poser) maar er zijn nog een aantal verbeteringen in de poses zoals je ze nu laat zien. Bv je arm tegen je borst zetten en deze iets meer opduwen en aanspannen in de side chest. Lijkt de pec groter en krijgt meer dwarsstrepen.
Als je abs goed hard zijn is het bij de most muscular mooi om ook wat van je abs te showen.

Ziet er goed uit bro, wens je veel succes alvast met de laatste voorbereiding!
Wat is trouwens je cardio schema?

t*ring Kevin dat gaat goed oja de reaktie van Annuska op je gele slip was:haha::finger::no:

• Topic Starter Topic Starter
DUDEEEEEEEEEEEE die chest !

gaat goed precies! man man !!!

Hehe,thx beast:cool:

:thumbup: check je pm eens ,als je wilt.... :)

Stuur ik je wel door kerel.;)

Men mag nen ander toch ne veerke in deine kont steken he;)

Altijd goed om te horen om met mooie complete bodybuilders vergeleken te worden.:thumbup:

Mooi bro! Gaat absoluut de goede kant op ook met de benen. Meestal zit daar niet zoveel vet dus als je nog een smallere taille krijgt springen ze er nog meer uit. Ik verbaasde me er zelf ook over hoe groot mijn benen in een keer in verhouding met mijn taille waren.

Sterke pose vind ik de 2e at the gym. Met de hand op het been. Zorg ook dat je nog flink aan je poseren werkt. Ik ben absoluut geen kenner (of goede poser) maar er zijn nog een aantal verbeteringen in de poses zoals je ze nu laat zien. Bv je arm tegen je borst zetten en deze iets meer opduwen en aanspannen in de side chest. Lijkt de pec groter en krijgt meer dwarsstrepen.
Als je abs goed hard zijn is het bij de most muscular mooi om ook wat van je abs te showen.

Thx gijs,ben benieuwd hoe ik straks erbij sta on stage als ik eenmaal zo droog was als jij @the ybf.:cool:

Werk dagelijks aan mn poses en moet zeggen dat het geen makkelijke opgave is om je poses en routine te perfectioneren,blijf gewoon mn best doen en zal er nog vele uren in gaan steken.

hahahahaha 180:roflol: laat ik zeggen dat ie opstapje nodig heeft om bij chin baar te komen:roflol:

Thx domie:cool:

En ehhhh,ghehe....voor jouw chin heb ik geen opstapje nodig...:rolleyes::D:p

brutale pics kev;)

Ziet er goed uit bro, wens je veel succes alvast met de laatste voorbereiding!
Wat is trouwens je cardio schema?

Thx M8:cool:

Cardio.....tja,niet al te veel iig.Beperk het tot 3x per week een half uurtje fietsen @70/75rpm,meer cardio doe ik niet.

t*ring Kevin dat gaat goed oja de reaktie van Annuska op je gele slip was:haha::finger::no:

Thx Jacky:hedbang:

Hahaha,de meningen zijn er behoorlijk over verdeeld.Straks kan ik nog een apart topic gaan openen over die slips.:roflol:

geen nieuw topic gewoon naar de vrouwen luisteren die weten het toch altijd beter dat weet je onderhand ook wel ....

Thx man:cool:

Vanmorgen nog een aantal pics geschoten na borst/tricepstraining.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

hey weer nieuwe pics!

jippie, goed voor m'n motivatie :banana:

Bruut!!!!! :bow: :hedbang:

wow goede UB man !! Je benen lijken wat soft te ogen vergeleken met je ub

wow goede UB man !! Je benen lijken wat soft te ogen vergeleken met je ub

haha dat weet ie intussen zelf ook wel :p
niemand heb ik nog gehoord over je geweldige serratus anterior. die vooral in de front double bi zeer goed uitkomt. succes met je voorbereiding verder en knallen daar he :D

Nice makker :D

Binnen 9 weken zie ik je in Action :D

Hehe .. goodluck

Grtz Ticho

nice own.. vooral die tat:D

nice pics damn wat een fisiek echt een streven voor mij

Terug
Naar boven