MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.981
Zit nu "nog" op 90kg......

Kuurtje gaat er wel inhakken.;)

ik vond het zo erg nog nie uitzien eigenlijk maja:P

jij vind alles met een penis er leuk uitzien, jouw mening telt dus niet ;)

j/k judakammie

@OS 21% zie je dus never nooit je abs he, bij iedereen zie je abs bij een verschillend vet%, maar 21% bij niemand he ^^ 12-15% kan ik geloven. Laat eens een paar nieuwe metingen doen, evt. verschillende mensen :)

• #1.983
jij vind alles met een penis er leuk uitzien, jouw mening telt dus niet ;)

j/k judakammie

@OS 21% zie je dus never nooit je abs he, bij iedereen zie je abs bij een verschillend vet%, maar 21% bij niemand he ^^ 12-15% kan ik geloven. Laat eens een paar nieuwe metingen doen, evt. verschillende mensen :)

Hehe,we zullen het er maar op houden dat ik me aant klaarstomen ben voor de highlandgames,getting chubby.:D

Volgende meting is pas over iets minder dan 2 weken,voor zolang blijf ik bulkpensboy.;)

Hoe heeft het ooit zo ver kunnen komen...

I'll be back....Bigger,better and beyond recognition.:wl:

Heel goed, maar was je echt zoveel afgevallen dat je zoveel hebt bijgejunkt? Hoeveel kg heb je in hoeveel tijd gepakt, en waarmee heb je allemaal gejunkt dan (heb geen zin om heel je log door te spitten, het antwoord zal vast wel ergens staan)?

• #1.988
Heel goed, maar was je echt zoveel afgevallen dat je zoveel hebt bijgejunkt? Hoeveel kg heb je in hoeveel tijd gepakt, en waarmee heb je allemaal gejunkt dan (heb geen zin om heel je log door te spitten, het antwoord zal vast wel ergens staan)?

Was 10kg kwijt na die tekenbeet.
Heb gejunkt met alles wat god verboden heeft behalve snoep,3 pizzas per dag,broodjes kroket,mega dikke boter op op boterhammen pleuren,salsa wrappers,shakes van een kallorie of 1000 3x per dag,etc......In een maand of 2 ben ik weer 10kg gegained;)

• #1.989
ja ben je al bezig of ga je binnenkort beginnen?

Oja en 21 %.....lijkt me sterk bro:eek:

Ben maandag begonnen.;)

Die 21% (nooit exact maar zal toch in de buurt zitten) vliegen er ook zo weer vanaf,kuur zal die kilo's gaan terug winnen op de juiste plekken,shred that fat!!!:hedbang:

Was 10kg kwijt na die tekenbeet.
Heb gejunkt met alles wat god verboden heeft behalve snoep,3 pizzas per dag,broodjes kroket,mega dikke boter op op boterhammen pleuren,salsa wrappers,shakes van een kallorie of 1000 3x per dag,etc......In een maand of 2 ben ik weer 10kg gegained;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:P:P:P

• #1.991
:roflol:One way ticket to obesity:roflol:

Spread the word, Own!

Zozo, ik heb de laatste 4 pagina's even doorgelezen, je lijkt me goed op weg en die kilo's vet zullen er snel weer afgaan, je bent niet het type om vet aan te zetten. Er zal zoals je zegt wel een deel vocht bijzitten ook, verder veel succes, zie maar dat je niet te snel al je vet kwijtspeelt:).

Ben maandag begonnen.;)

Die 21% (nooit exact maar zal toch in de buurt zitten) vliegen er ook zo weer vanaf,kuur zal die kilo's gaan terug winnen op de juiste plekken,shred that fat!!!:hedbang:

oke dan, lekkah!
Ben benieuwd wat je gaat pakken, in BW en in kracht! :D
PM mij je schema ff, ben wel benieuwd (je begeleider zal hem wel voorgeschreven hebben of niet?)

je begeleider zal trouwens heus wel weten wat hij doet en jij bent fanatiek genoeg om ook hardcore te cutten dus ik zou me idd niet teveel zorgen maken om die zwembandjes (lees; tractorbanden, hahaha! J/K ouwe)

• #1.995
Zozo, ik heb de laatste 4 pagina's even doorgelezen, je lijkt me goed op weg en die kilo's vet zullen er snel weer afgaan, je bent niet het type om vet aan te zetten. Er zal zoals je zegt wel een deel vocht bijzitten ook, verder veel succes, zie maar dat je niet te snel al je vet kwijtspeelt:).

Hey...Jij doet je huiswerk:thumbup:
Daarom ga ik ook om de 2 weken voor analyse naar mn nwe begeleider toe,dieet zal om de 2 weken aangepast worden om te kijken hoe mn lichaam steeds reageerd.Karma on the way.:cool:

Hoe komt het eigenlijk dat op je 29e je stofwisseling nog zo hoog is?

• #1.997
oke dan, lekkah!
Ben benieuwd wat je gaat pakken, in BW en in kracht! :D
PM mij je schema ff, ben wel benieuwd (je begeleider zal hem wel voorgeschreven hebben of niet?)

je begeleider zal trouwens heus wel weten wat hij doet en jij bent fanatiek genoeg om ook hardcore te cutten dus ik zou me idd niet teveel zorgen maken om die zwembandjes (lees; tractorbanden, hahaha! J/K ouwe)

True,zal je het schema wel doorsturen Loo,maar dan alleen de middelen,is wat moeilijk om allemaal op te schrijven.(beetje gecompliceerd allemaal)kan wel alvast verklappen dat het me 4000e "zou" gekost moeten hebben,krijg de helft namelijk vergoed door een sponsor.:rocker::rocker:

• #1.998
Hoe komt het eigenlijk dat op je 29e je stofwisseling nog zo hoog is?

I'm a great ****er:D

Na die salmonella is mn stofwisselingssnelheid zo danig omhoog geschoten dat ik het zelf allemaal niet meer bij kan houden,vanaf mn 20e ben ik dus een hardgainer bij uitstek!!!Laatste periode (@20%) is dus te verwijten dat ik dagelijks meer dan 5000kcal gevreten heb.

I'm a great ****er:D

Na die salmonella is mn stofwisselingssnelheid zo danig omhoog geschoten dat ik het zelf allemaal niet meer bij kan houden,vanaf mn 20e ben ik dus een hardgainer bij uitstek!!!Laatste periode (@20%) is dus te verwijten dat ik dagelijks meer dan 5000kcal gevreten heb.

Dan is het maar goed dat je gesponsord wordt... Dure hobby met zo'n stofwisseling man...

• #2.000
Dan is het maar goed dat je gesponsord wordt... Dure hobby met zo'n stofwisseling man...

Hehe,tis mn eerste echte kuur.Vroeger eens op een "te" jonge leeftijd eens wat pillen gebruikt,enige effect wat ik kreeg waren hartkloppingen.Na mn ongeluk gebruikte ik wel eens deca only,maar alleen als ik een te lange blessureperiode had en gewoon niet optimaal kon herstellen.Idd een dure hobby met mn stofwisseling,al kost het eten en supplementen me nog stukken meer!!!

Ik ben echt benieuwd wat dit gaat brengen.:rolleyes:

Terug
Naar boven