- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

jij vind alles met een penis er leuk uitzien, jouw mening telt dus niet
j/k judakammie
@OS 21% zie je dus never nooit je abs he, bij iedereen zie je abs bij een verschillend vet%, maar 21% bij niemand he ^^ 12-15% kan ik geloven. Laat eens een paar nieuwe metingen doen, evt. verschillende mensen![]()

I'll be back....Bigger,better and beyond recognition.![]()
Zit nu "nog" op 90kg......
Kuurtje gaat er wel inhakken.![]()

Heel goed, maar was je echt zoveel afgevallen dat je zoveel hebt bijgejunkt? Hoeveel kg heb je in hoeveel tijd gepakt, en waarmee heb je allemaal gejunkt dan (heb geen zin om heel je log door te spitten, het antwoord zal vast wel ergens staan)?

ja ben je al bezig of ga je binnenkort beginnen?
Oja en 21 %.....lijkt me sterk bro![]()

Was 10kg kwijt na die tekenbeet.
Heb gejunkt met alles wat god verboden heeft behalve snoep,3 pizzas per dag,broodjes kroket,mega dikke boter op op boterhammen pleuren,salsa wrappers,shakes van een kallorie of 1000 3x per dag,etc......In een maand of 2 ben ik weer 10kg gegained![]()

.Ben maandag begonnen.
Die 21% (nooit exact maar zal toch in de buurt zitten) vliegen er ook zo weer vanaf,kuur zal die kilo's gaan terug winnen op de juiste plekken,shred that fat!!!![]()

Zozo, ik heb de laatste 4 pagina's even doorgelezen, je lijkt me goed op weg en die kilo's vet zullen er snel weer afgaan, je bent niet het type om vet aan te zetten. Er zal zoals je zegt wel een deel vocht bijzitten ook, verder veel succes, zie maar dat je niet te snel al je vet kwijtspeelt.

oke dan, lekkah!
Ben benieuwd wat je gaat pakken, in BW en in kracht!
PM mij je schema ff, ben wel benieuwd (je begeleider zal hem wel voorgeschreven hebben of niet?)
je begeleider zal trouwens heus wel weten wat hij doet en jij bent fanatiek genoeg om ook hardcore te cutten dus ik zou me idd niet teveel zorgen maken om die zwembandjes (lees; tractorbanden, hahaha! J/K ouwe)

Hoe komt het eigenlijk dat op je 29e je stofwisseling nog zo hoog is?

I'm a great ****er
Na die salmonella is mn stofwisselingssnelheid zo danig omhoog geschoten dat ik het zelf allemaal niet meer bij kan houden,vanaf mn 20e ben ik dus een hardgainer bij uitstek!!!Laatste periode (@20%) is dus te verwijten dat ik dagelijks meer dan 5000kcal gevreten heb.
Dan is het maar goed dat je gesponsord wordt... Dure hobby met zo'n stofwisseling man...