MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

Ik denk dat je met plezier je voorraad voedsel/supp's inslaat;). Wat vind je vrouwtje van de hele zaak? Je dochter vindt het vast geweldig:D.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.002
Ik denk dat je met plezier je voorraad voedsel/supp's inslaat;). Wat vind je vrouwtje van de hele zaak? Je dochter vindt het vast geweldig:D.

Hehe,mn vrouwtje vind me nog lang niet groot genoeg,dus mag ze ook wat extra uurtjes in de keuken gaan doorbrengen:DDochtertje vind het prachtig allemaal,maar zij vind alles wat ik lekker vind ook lekker,dus kost me toch wat callorien wat steeds van mn bord gesnoept worden.:cool:

Hehe,tis mn eerste echte kuur.Vroeger eens op een "te" jonge leeftijd eens wat pillen gebruikt,enige effect wat ik kreeg waren hartkloppingen.Na mn ongeluk gebruikte ik wel eens deca only,maar alleen als ik een te lange blessureperiode had en gewoon niet optimaal kon herstellen.Idd een dure hobby met mn stofwisseling,al kost het eten en supplementen me nog stukken meer!!!

Ik ben echt benieuwd wat dit gaat brengen.:rolleyes:

Wat bracht die deca je dan op, enkel beter herstel of ook massa of iets anders nog?

Hehe,mn vrouwtje vind me nog lang niet groot genoeg,dus mag ze ook wat extra uurtjes in de keuken gaan doorbrengen:DDochtertje vind het prachtig allemaal,maar zij vind alles wat ik lekker vind ook lekker,dus kost me toch wat callorien wat steeds van mn bord gesnoept worden.:cool:

je hebt een topgezin own, :thumbs:

• #2.006
Wat bracht die deca je dan op?

Sneller herstel,wat extra hardheid maar amper kilo's.(2kg kwaliteitsmassa per jaar om precies te zijn)

@SpprSi:Thx man,wel zo belangrijk dat ze achter je staan,anders is de weg alleen maar moeilijker en moelijker voor een BBer.:klink:

• #2.008
he ik dacht dat jij nog clean was?:eek:

Tja,@17jr eens een pilletje of 50 geslikt,echt noemenswaardig:rolleyes:
En na een zware autocrash eens wat deca,op doktersadvies!!!!
Zo erg is het allemaal niet marky,maar nu ga ik voor het eerst een mega-kuur pakken,als ik die tekenbeet niet opgelopen had had het imo niet echt gehoeven,maar nu heb ik voor mezelf toch een behoorlijke knoop doorgehakt.;)

mijn vriendin heeft het er niet zo op begrepen, kuurtjes, bij mij begint het anders af en toe ook te kriebelen :o

maarja, ik ga de laatste tijd beter dan ooit, heb nog een stackje jw en bam staan, dus voorlopig blijft het naturel :D

damn bro' 4000euro :hedbang:

Tja,@17jr eens een pilletje of 50 geslikt,echt noemenswaardig:rolleyes:
En na een zware autocrash eens wat deca,op doktersadvies!!!!
Zo erg is het allemaal niet marky,maar nu ga ik voor het eerst een mega-kuur pakken,als ik die tekenbeet niet opgelopen had had het imo niet echt gehoeven,maar nu heb ik voor mezelf toch een behoorlijke knoop doorgehakt.;)

De knoop is doorgehakt, keuze gemaakt, nu moet je er volop voor gaan en niet omkijken! That's what life's about: keuzes maken. Naturel heb je al een hele hoop bewezen!! Hopelijks hou je er veel kilo's aan over en weinig/geen neveneffecten, gl man:) :thumbs:, ik ga dit met plezier volgen.

• #2.011
mijn vriendin heeft het er niet zo op begrepen, kuurtjes, bij mij begint het anders af en toe ook te kriebelen :o

maarja, ik ga de laatste tijd beter dan ooit, heb nog een stackje jw en bam staan, dus voorlopig blijft het naturel :D

damn bro' 4000euro :hedbang:

Hehe,de ene chick is de andere niet he.Jij gaat toch goed nu sanca,ik wil van mn hobby mn werk maken,officieele sponsor in de wacht slepen,en heb geen zin om nog eens 10jr te wachten na al die pech de afgelopen jaren.;)

• #2.012
De knoop is doorgehakt, keuze gemaakt, nu moet je er volop voor gaan en niet omkijken! That's what life's about: keuzes maken. Naturel heb je al een hele hoop bewezen!! Hopelijks hou je er veel kilo's aan over en weinig/geen neveneffecten, gl man:) :thumbs:, ik ga dit met plezier volgen.

Thx m8,I'll keep you posted.;)Voor die neveneffecten zijn ook weer middeltjes he,dus daar maak ik me niet al te druk om.:D

groot gelijk man!! ga ervoor! zal dit log elke dag volgen

• #2.014
Thx 4 the support guyz,ik hou alles wel bij hier.Gewicht,BF,stats etc...Mss zelfs afmetingen,al mag dat niet van mn begeleider om demotivatie te voorkomen,it's the mirror that counts and the mirror only.:cool:

You go Own, hebben die 3 pizza's nog gesmaakt ;)

Edit: demotivatie :haha: like that would happen :p

Hehe,de ene chick is de andere niet he.Jij gaat toch goed nu sanca,ik wil van mn hobby mn werk maken,officieele sponsor in de wacht slepen,en heb geen zin om nog eens 10jr te wachten na al die pech de afgelopen jaren.;)

i know, ik vond het ook altijd zinloos om te juicen als je geen wedstrijden draait, maar af en toe komt het wel eens in mn gedachten van, zou ik...
volgens mij is het tijd voor je goede jaren nu, zoals jacky zou zeggen, ik voel het aan mijn piswater :cool:

Thx m8,I'll keep you posted.;)Voor die neveneffecten zijn ook weer middeltjes he,dus daar maak ik me niet al te druk om.:D

:D

als je gedemotiveerd raakt, brengen wij je wel weer in reality!!!

Kuur ze! Dat de kilo's er bij mogen vliegen met die kei-harde trainingen van je :eek:

• #2.019
You go Own, hebben die 3 pizza's nog gesmaakt ;)

Edit: demotivatie :haha: like that would happen :p

LOL,pizza's waren heeeerlijk:meal:Vandaag was het al afzien man,al die lekkere dingen ineens moeten laten staan....Maarja het is voor een goed doel he.;)

@Sanca:Hmm voel je het aan je piswater:rolleyes:Kwestie van tijd lijkt me.:D

ksta achter je own, zoals velen hier, ik volg je log iedere dag aandachtig.:cool:

Terug
Naar boven