SpprSi
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat je met plezier je voorraad voedsel/supp's inslaat. Wat vind je vrouwtje van de hele zaak? Je dochter vindt het vast geweldig
.
Dochtertje vind het prachtig allemaal,maar zij vind alles wat ik lekker vind ook lekker,dus kost me toch wat callorien wat steeds van mn bord gesnoept worden.
Hehe,tis mn eerste echte kuur.Vroeger eens op een "te" jonge leeftijd eens wat pillen gebruikt,enige effect wat ik kreeg waren hartkloppingen.Na mn ongeluk gebruikte ik wel eens deca only,maar alleen als ik een te lange blessureperiode had en gewoon niet optimaal kon herstellen.Idd een dure hobby met mn stofwisseling,al kost het eten en supplementen me nog stukken meer!!!
Ik ben echt benieuwd wat dit gaat brengen.![]()
Hehe,mn vrouwtje vind me nog lang niet groot genoeg,dus mag ze ook wat extra uurtjes in de keuken gaan doorbrengenDochtertje vind het prachtig allemaal,maar zij vind alles wat ik lekker vind ook lekker,dus kost me toch wat callorien wat steeds van mn bord gesnoept worden.
![]()

Sneller herstel,wat extra hardheid maar amper kilo's.(2kg kwaliteitsmassa per jaar om precies te zijn)
@SpprSi:Thx man,wel zo belangrijk dat ze achter je staan,anders is de weg alleen maar moeilijker en moelijker voor een bodybuilder.![]()

Tja,@17jr eens een pilletje of 50 geslikt,echt noemenswaardig
En na een zware autocrash eens wat deca,op doktersadvies!!!!
Zo erg is het allemaal niet marky,maar nu ga ik voor het eerst een mega-kuur pakken,als ik die tekenbeet niet opgelopen had had het imo niet echt gehoeven,maar nu heb ik voor mezelf toch een behoorlijke knoop doorgehakt.![]()
mijn vriendin heeft het er niet zo op begrepen, kuurtjes, bij mij begint het anders af en toe ook te kriebelen
maarja, ik ga de laatste tijd beter dan ooit, heb nog een stackje jw en bam staan, dus voorlopig blijft het naturel
damn bro' 4000euro![]()

De knoop is doorgehakt, keuze gemaakt, nu moet je er volop voor gaan en niet omkijken! That's what life's about: keuzes maken. Naturel heb je al een hele hoop bewezen!! Hopelijks hou je er veel kilo's aan over en weinig/geen neveneffecten, gl man![]()
, ik ga dit met plezier volgen.
Voor die neveneffecten zijn ook weer middeltjes he,dus daar maak ik me niet al te druk om.
Hehe,de ene chick is de andere niet he.Jij gaat toch goed nu sanca,ik wil van mn hobby mn werk maken,officieele sponsor in de wacht slepen,en heb geen zin om nog eens 10jr te wachten na al die pech de afgelopen jaren.![]()

Thx m8,I'll keep you posted.Voor die neveneffecten zijn ook weer middeltjes he,dus daar maak ik me niet al te druk om.
![]()

You go Own, hebben die 3 pizza's nog gesmaakt
Edit: demotivatielike that would happen
![]()
Vandaag was het al afzien man,al die lekkere dingen ineens moeten laten staan....Maarja het is voor een goed doel he.
Kwestie van tijd lijkt me.