XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

k*t he? ik ken die plekken wel :(
Met 6 punts meting zat ik de laatste keer op 8% en met 4 punts op 13% dacht ik. Die 13% komt voornamelijk omdat het voornaamste vet in mijn zij/onderrug zit. Benen zijn droog, schouders en armen ook. Dus daar ga je dan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.943
k*t he? ik ken die plekken wel :(
Met 6 punts meting zat ik de laatste keer op 8% en met 4 punts op 13% dacht ik. Die 13% komt voornamelijk omdat het voornaamste vet in mijn zij/onderrug zit. Benen zijn droog, schouders en armen ook. Dus daar ga je dan.

Hehe,hebben een foutje gemaakt zie ik.rug staat er 2x op vermeld maar triceps niet!!!!Zal volgende keer wel een betere uitslag gaan krijgen.:D
Ga ff bellen morgen,laat ik een nwe meting doen.Was dacht ik een 5 punts meting???

Zo buff als je nu bent vraagt eigenlijk om een fotootje hè! ;)

100 kilo... Buffheid ten voeten uit!

• #1.949
Pizza is trouwens heeeerlijk.

Im gonna miss you buddy.:(

Nu je het over pizza's hebt... Ik denk dat ik er dadelijk ook 1tje ga halen, bij die goeie ouwe Turk in mijn straat (die altijd tot 2:00u open is)! :P

• #1.951
Nu je het over pizza's hebt... Ik denk dat ik er dadelijk ook 1tje ga halen, bij de turk in mijn straat! :P

Hehe,enjoy man,ik gooi er zo nog eentje in,daarna is de fun over voor 5,5mnd.:(Hopelijk komt begeleider er binnen een paar weken op terug...1 junkdag zou al werelds zijn.:meal:

Begin trouwens nu al spierpijn te krijgen van die brute borsttraining.:D:DMorgenvroeg de rug aan de beurt!!!

Junk, maar junk met mate! ;) Ik ga zo die pizza halen, eerst mijn bak noodles naar binnen werken.

gisterenavond heb ik nog een grote pizza tonno binnengespeeld :lick:

een junkdagje zal af en toe wel mogen... :dunno:

kon ik maar zoveel junke:(

Mmm lekker pizza, gister had ik nog een kipshoarma pizza die gaan er wel goed in.
Net effe wat patat en kipcorns naar binnen gegooid, verdomme ik krijg honger van deze log man.

Own, je bent weer sick bezig man wat een Pr's .. en 21,6% :eek: hoeveel maismeel heb je
de laatste tijd naar binnen gewerkt? :p

• #1.960
Mmm lekker pizza, gister had ik nog een kipshoarma pizza die gaan er wel goed in.
Net effe wat patat en kipcorns naar binnen gegooid, verdomme ik krijg honger van deze log man.

Own, je bent weer sick bezig man wat een Pr's .. en 21,6% :eek: hoeveel maismeel heb je
de laatste tijd naar binnen gewerkt? :p

Hehe,thx mas.:cool:

Maismeel.....zeker 750gr in 2 weken tussen mn shakes:DMorgen ist over met de pret.:(

Terug
Naar boven