Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

Michel en jij hadden gister wel beestachtige-ecto-fan:roflol:

ppf 21% is veel bro.. hoop voor je dat het niet klopt.. veel suc6 met je dieet.. Ik ga vanaf woensdag beginnen met de voorbereiding.(nog 7dagen) ik ben nu alleen kapot ziek dus ik blijf gewoon schoon eten. maar dit weekend ga ik denk wel wat spareribs halen:D

21,6 WTF:eek:

Je dieet is nu hoeveel weken voor de wedstrijd? Met al dat brood en zuivel is het nog niet echt een onwijs dieet. Ik zie nog steeds heel veel carbs en betrekkelijk weinig proteine.

Hehe,hebben een foutje gemaakt zie ik.rug staat er 2x op vermeld maar triceps niet!!!!Zal volgende keer wel een betere uitslag gaan krijgen.:D
Ga ff bellen morgen,laat ik een nwe meting doen.Was dacht ik een 5 punts meting???

Als je benen/borst/schouder meegenomen word in de meting is het een 6 punts. Lol, ja je rug 2x dan loopt het wel flink op ja.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.967
ppf 21% is veel bro.. hoop voor je dat het niet klopt.. veel suc6 met je dieet.. Ik ga vanaf woensdag beginnen met de voorbereiding.(nog 7dagen) ik ben nu alleen kapot ziek dus ik blijf gewoon schoon eten. maar dit weekend ga ik denk wel wat spareribs halen:D

Wrijf het er maar in.:(;)

@G-men:Nog 5,5mnd voor mn wedstrijd,gaan eerst kijken hoe mn lichaam hierop reageerd,word om de 2 weken geanalyseerd qua gewicht en vetpecentage,dan kijken we hoeveel ik meer of minder nodig heb.Was ook wat sceptisch in het begin,maar die gast is 6x ned.kampioen geweest en heeft op EK's en WK's gestaan,imo in zijn wil nu wet.Ik kom na 14jr training (qua wedstrijden) eigenlijk pas kijken.

@Kale:hehe,gelukkig maar.Voelde me al behoorlijk vet.:o

Net (alleen) getraind:Rug (geen tijd voor buik gehad:()-->t*ring veel spierpijn van gisteren,borst en buik zijn helemaal gaar.:D

Wide grip pull downs
16x50kg
10x70kg
10x85kg
10x100kg (full stack)

BOR's (omgekeerde grip)
10x70kg
10x100kg
8x120kg

Iso-lateral-rowing
10x40kg
10x60kg
10x80kg

Iso-lateral-front-pulldowns (close vertical grip)
10x70kg
10x85kg
10x100kg (full stack)

Low rows (mach.)
10x60kg
10x90kg
10x120kg (laatste paar reps negatieven,met hulp)

Opmerkingen:Had eigenlijk samen moeten trainen vandaag,maar kwam net een groepje big mamma's naar binnen met 1001 vragen,jammer dan.:(

21%? now way

is gewoon een manier om je mentaal nog meer te laten cutten haha

laat me raden je trainer heeft gemeten haha

was toch niet mis.. aardige wat kg's verzet!

Wide grip pull downs
16x50kg
10x70kg
10x85kg
10x100kg (full stack)

BOR's (omgekeerde grip)
10x70kg
10x100kg
8x120kg

Iso-lateral-rowing
10x40kg
10x60kg
10x80kg

Iso-lateral-front-pulldowns (close vertical grip)
10x70kg
10x85kg
10x100kg (full stack)

Low rows (mach.)
10x60kg
10x90kg
10x120kg (laatste paar reps negatieven,met hulp)
(

Wat me opvalt OS, is dat je je setjes doet van 10 herhalingen met een laag gewicht en setjes met hoog gewicht: 10 x 60 is voor jou geen training als je kijkt naar 10 x 120.... Doe je dit met een reden, heb je altijd maar weinig werksetjes?

• #1.974
was toch niet mis.. aardige wat kg's verzet!

Zonder trainingspartner vind ik het altijd minder,kan dan niet de negatieven aanpakken zoals het hoort.Maar qua kg's was het niet slecht.:cool:

@Marky:Mn nieuwe begeleider had het gemeten en het klopt toch:(:(:(Waar nu 2x rug staat moest triceps staan,het was een 4punts meting

Biceps:5
Triceps:10
Taille:30
Rug:17

tot.62--->21,6%

21.6%, dan ben je dikker als ik. :nowai:!!

• #1.976
Wat me opvalt OS, is dat je je setjes doet van 10 herhalingen met een laag gewicht en setjes met hoog gewicht: 10 x 60 is voor jou geen training als je kijkt naar 10 x 120.... Doe je dit met een reden, heb je altijd maar weinig werksetjes?

Ik warm de spier vantevoren altijd eerst goed op,ookal is de spiergroep al warm van de vorige oefening,van een andere hoek (vooral bij iso oefeningen) sla je toch kleine gedeeltes over.

Training gaat nu kort maar krachtig,teveel setjes heb ik vrij weinig aan,dan verbrand ik gewoonweg teveel kcals die ik nodig heb voor mn opbouw,vooral bij mn huidige dieetschema.;)

@Dave7777:True......

@Gillian:Wie weet he,heb na die tekenbeet dag in dag uit junkfood gegeten om snel op gewicht te kunnen komen!!!!Al is mn buik precies hetzelfde als bij mn bulkpics,rond maar bij aanspannen zie je toch de blokken zitten.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/owns-bulk-pic-126649/index3.html

:cool:

Zonder trainingspartner vind ik het altijd minder,kan dan niet de negatieven aanpakken zoals het hoort.Maar qua kg's was het niet slecht.:cool:

@Marky:Mn nieuwe begeleider had het gemeten en het klopt toch:(:(:(Waar nu 2x rug staat moest triceps staan,het was een 4punts meting

Biceps:5
Triceps:10
Taille:30
Rug:17

tot.62--->21,6%

WTF gast... maak eens een pic, ben wel benieuwd ??? Maar hoeveel weeg je dan? Op je oude pics ben je nog goed droog en zoveel zwaarder ben je toch neit geworden? Zou dus betekenen dat je een shitload aan spiermassa bent verloren, maar dat geloof ik niet..

• #1.978
WTF gast... maak eens een pic, ben wel benieuwd ??? Maar hoeveel weeg je dan? Op je oude pics ben je nog goed droog en zoveel zwaarder ben je toch neit geworden? Zou dus betekenen dat je een shitload aan spiermassa bent verloren, maar dat geloof ik niet..

Kan wel wat verloren zijn na die antibiotica Kale,heb behoorlijk wat toiletbezoekjes gehad toen:(Hou ook nog altijd veel vocht vast he,dus echt een exact vetpercentage zal het nooit zijn.Pics......Was dit pas van plan @100kg,de bedoeling is dat voor het nwe jaar erop te kweken.

Heb wel nog een paar pics van na de antibiotica,@8 of 10%.:rolleyes:

ik vond het zo erg nog nie uitzien eigenlijk maja:P

Kan wel wat verloren zijn na die antibiotica Kale,heb behoorlijk wat toiletbezoekjes gehad toen:(Hou ook nog altijd veel vocht vast he,dus echt een exact vetpercentage zal het nooit zijn.Pics......Was dit pas van plan @100kg,de bedoeling is dat voor het nwe jaar erop te kweken.

Heb wel nog een paar pics van na de antibiotica,@8 of 10%.:rolleyes:

hoeveel weeg je nu dan?

Terug
Naar boven