AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.543
Lekker Own! Volgens mij is het meer dan goed dat je wat gerust hebt, want je traint toch veel en met een hoge intensiteit, zo heeft je lichaam eens de tijd gehad helemaal te herstellen en zoals je zelf aangeeft de kwaaltjes laten verdwijnen, keep it up:thumbs:.

Thx m8,heeft me heel goed gedaan...vandaag meteen een repPR met squatten gezet:cool:

ik heb stiekem een foto gemaakt toen Own zn kuiten aan't bekijken was :D :grinny:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er goed uit, kerel :thumbs: :grinny:

Dat ziet er idd goed uit man.....ach ja,zal dit mn maatstaaf maken voor 2009 dan.;)

:cool::cool::cool::cool::cool:

als je :eek: bedoeld in de zin van "gadverdammmme" ben ik het met je eens

Af en toe vraag ik me toch af wat jij op een bodybuilding forum doet judoka:rolleyes:

Niks gadverdamme, da's bruut!

:hedbang:Kijk judoka.....Deze jongens zitten hier op de juiste plek:cool:

Quadz training

1.Squatten
10x60kg
10x100kg
10x130kg
10x160kg
10x180kg PR

2.One leg extensions (21'en)
21x15kg (L/R om en om / L/R samen / 7xLinks,7xRechts)
21x20kg (L/R samen / 7xLinks,7xRechts / L/R om en om)
21x25kg (7xLinks,7xRechts / L/R om en om / L/R samen)

3.Smith lunges
10x50kg
10x60kg
10x70kg

Opmerkingen:Was helemaal afgemat tijdens en na de training,normaal begin ik met extensions maar deze keer met squatten begonnen,werd bij extensions en lunges te misselijk voor woorden!!!Liep er ook bioj alsof ik in mn broek gescheten had na die extensions!!!!Al met al dus een geslaagde dag weer.:D

Vette squat :hedbang:

Zeer vette squat!

Zeer mooie squat! :bow2:

goeie squat kerel! damn1

• #3.548
Thx all:cool:

Gaat echt lekker, de commentaren op je vorige foto's waren dat je benen wat uit verhouding waren, heb je dit al wat kunnen bijtrekken? Je training van je benen is in elk geval superlekker, als je na je wedstrijd even je 1rm gaat checken zal dit wel aardig worden denk ik!

Laatst bewerkt:
t*ring monstersquats!!:eek: :D:D:D

Keep it up mr Ownage!

• #3.552
Gaat echt lekker, de commentaren op je vorige foto's waren dat je benen wat uit verhouding waren, heb je dit al wat kunnen bijtrekken? Je training van je benen is in elk geval superlekker, als je na je wedstrijd even je 1rm gaat checken zal dit wel aardig worden denk ik!

Benen zijn al aardig bijgetrokken vergeleken met een jaartje terug,vooral binnekant hamstrings groeien goed en daardoor zien ze er een stuk voller uit dan voorheen.Ook is mn taille weer als vanouds aant worden,hierdoor lijken de benen nog dikker en krijg ik een x-frame:cool:

1rm zal idd stukken hoger liggen nu,voorheen zat ik op 4x180kg max op reps,nu is dat al 10x180kg.Denk dat ik de 220kg wel moet kunnen squatten nu.;)

@Trasher&Loo:Thx brada's:cool:

Training vanmorgen:Chest:cool:

1.Incline smith benchpress
10x60kg
10x80kg
5x100kg
5x120kg
5x140kg

2.Incline DB press
10x32kg
10x36kg
10x40kg

3.Superset
-Iso lateral flat benchpress
-Decline press (close vertical grip)

10x80kg/10x60kg
8x120kg/10x75kg
7x160kg/10x90kg

Opmerkingen: Superset heeft er aardig ingehakt!!!Zoveel moeite hebben die reps me nog nooit gekost.:eek:

Bruut alweer! Ook een zeer vette squat 1rm, 220 damn.. :thumbs:

• #3.554
Bruut alweer! Ook een zeer vette squat 1rm, 220 damn.. :thumbs:

Thx duke:cool:

1rm staat nog altijd op 2x200kg,die 220kg moet er nu wel inzitten omdat ik de 180kg 6x vaker als voorheen gesquat krijg.Als ik me goed voel ga ik toch eens een poging wagen in de komende weken.;)

ownage

sanca = overduidelijk belg :roflol:

welk kuurschema ga je of hanteer je voor de herculescup, Own?

Terug
Naar boven