- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanmorgen hams en kuiten getraind,kijk of ik straks ff alles kan posten na mn quadz training.Weinig tijd jammer genoeg maar doe mn best.....

Daarom post ik de training van gisteren niet,gewoon geen tijd voor......
Opmerkingen:Ging behoorlijk stroef vandaag,toch te merken dat die verkoudheid wat kracht weg vreet nu ik droger en droger aant worden ben!!!Miss my belly....Straks Rug aan de beurt.![]()
Dus je hebt nu BloKjUhS?
Klote he zo'n verkoudheid? Ik zit er nu al twee weken mee ofzo, echt bagger!

t*ring grote blokken bro!!!!Blokjes zijn breezah...dat weet je toch
Verkoudheid is echt balen man,daarvoor had ik al griep en buikgriep!!!!Hangt in de lucht die shizzle...weinig aan te doen.![]()

Jaartje geleden deed ik ze nog weighted!!!4x60kg!!!!Maar toen woog ik ook 10kg minder dan nu he....Deadz doe ik ook wat minder de laatste tijd ivm blessurevrees,doe ze nu niet te gek en werk wat meer aan mn concentratie tijdens de uitvoering,krijg iig genoeg voldoening op deze manier.
Lekker traininkje weer
Mag je niet gewoon gaan trainen van michel dan?
(Ik heb ook een sleutel van onze dojo, ik kan er 24/7 trainen)

Thx
Tja...had al wat subtiele hints gegeven maar kreeg geen reactie...ben niemands b*ch dus zoek wel naar een andere mogelijkheid he.![]()

nice training
ik zou je graag helpen komende week maar door mij schrale 100kg die ik op de bb krijg zal jij niet tegoei kunnen trainen![]()