- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekkere beentraining weer
offtopic: was zaterdag in maasmechelen, effe 2shirts van versace gekocht, ze hadden mooi spul nu
voor broeken kon ik niet slagen bij energie en diesel, maat 30/31 past me nie meer en 32 hadden ze niet in de kleur die ik wil, vorige week nog uit een broek gescheurd lol![]()

Thx Bro
Waar was je geweest in Maasm. Fashion point is weer geopend of in village geweest?
village, wa voor winkels zitten er dan in fashion point?
Nice, maar hoe komt het dat je in de smith minder drukt dan? tis toch juist lichter?

zo denk ik nu ook,het lijkt een stuk lichter maar voelt vele malen zwaarder aan!!!Mss volgende keer eens wat vet meenemen![]()

Smith kan inderdaad klote wezen als je em eigenlijk nooit gebruikt ...
Wat is die Lat press precies voor oefening?
Brute training weer Bro ... BEAST UNLEASHED??

zo denk ik nu ook,het lijkt een stuk lichter maar voelt vele malen zwaarder aan!!!Mss volgende keer eens wat vet meenemen![]()
het lijkt zo maar ik denk dat het ook zo is. mijn ervaring is als ik iets met smith doe dan voelt het veel zwaarder en je voelt echt die spier die je op dat moment traint. los heb je ook nog rekening te houden met de balans spieren