Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
Hehehe,thx guyz.....:D

lekkere beentraining weer:)

offtopic: was zaterdag in maasmechelen, effe 2shirts van versace gekocht, ze hadden mooi spul nu:)
voor broeken kon ik niet slagen bij energie en diesel, maat 30/31 past me nie meer en 32 hadden ze niet in de kleur die ik wil, vorige week nog uit een broek gescheurd lol:)

lekkere beentraining weer:)

offtopic: was zaterdag in maasmechelen, effe 2shirts van versace gekocht, ze hadden mooi spul nu:)
voor broeken kon ik niet slagen bij energie en diesel, maat 30/31 past me nie meer en 32 hadden ze niet in de kleur die ik wil, vorige week nog uit een broek gescheurd lol:)

Thx Bro ;)

Waar was je geweest in Maasm. Fashion point is weer geopend of in village geweest?

goed bezig bro als iki het zo lees

Mwah ook een beetje coole trainingshemden daar?

Vandaag getraind;Borst,Triceps

1.Borst

Smith schuin
12x70kg
10x90kg
8x100kg
6x110kg

Echt weer wennen aan de smithmach.en ook aan het feit dat ik sinds vandaag weer s'ochtends train,in blessure perode was dit meestal s'avonds.

Smith plat
8x70kg
8x80kg
8x90kg

DB flyess
12x20kg
10x24kg
8x24kg

Pec-dec flyess
12x80kg
10x90kg
8x100kg

2.Triceps

Cable press down
12x30kg
10x40kg
8x50kg
6x60kg

Smal bankdrukken (smith)
10x50kg
8x60kg
6x70kg

Behind the neck press(mach.)
12x35kg
10x45kg
8x50kg

Laatst bewerkt:
Nice, maar hoe komt het dat je in de smith minder drukt dan? tis toch juist lichter?

Smith kan inderdaad klote wezen als je em eigenlijk nooit gebruikt ...
Wat is die Lat press precies voor oefening?

Brute training weer Bro ... BEAST UNLEASHED??

nette training weer :thumbs:

zo denk ik nu ook,het lijkt een stuk lichter maar voelt vele malen zwaarder aan!!!Mss volgende keer eens wat vet meenemen ;)

het lijkt zo maar ik denk dat het ook zo is. mijn ervaring is als ik iets met smith doe dan voelt het veel zwaarder en je voelt echt die spier die je op dat moment traint. los heb je ook nog rekening te houden met de balans spieren

het lijkt zo maar ik denk dat het ook zo is. mijn ervaring is als ik iets met smith doe dan voelt het veel zwaarder en je voelt echt die spier die je op dat moment traint. los heb je ook nog rekening te houden met de balans spieren

Je voelt die spier ook constant,bij barbell oefeningen kan je nog wat met de stang heen en weer schuiven om wat spanning op een bepaald punt van de spieren te halen,of lichtjes schuin naar achteren uitduwen.Met smith blijf je continue dezelfde beweging maken en schuift geen milimeter meer of minder naar voren of achteren.

Persoonlijk vind ik machine's niet lekker trainen, voelt veel on-natuurlijker aan..

Nice training weer!

Bij db flyes, ga je ook diep en armen geplooid?

Vandaag getraind;Schouders,Biceps

Spierpijn van vorige training was enorm,daarom niet helemaal voluit kunnen gaan.

@Ironmind:Gezien ik pas hersteld ben van blessures gebruik ik nu toch nog even wat meer machines.;)

@Manny:Bij flyes hou ik mn armen altijd zo gestrekt en ga zo diep als ik kan.Ik voer ze strikt uit,draai bovenin mn polsen naar buiten en klik de achterste gedeeltes van de dumbbell tegen elkaar aan.Daarom ga ik ook niet al te hoog in de gewichten.

1.Schouder

Mach.press
16x40kg
10x70kg
8x100kg
6x120kg

Smith (behind neck) press
12x40kg
10x60kg
8x80kg
6x100kg

Reversed pecdec flyes(handpalmen naar buiten gericht)
12x40kg
12x50kg
10x60kg
8x70kg

2.Biceps

Preachercurl one arm(mach.)
12x20kg
10x25kg
8x30kg

DB hammer curls
12x18kg
10x20kg
8x22kg

Curl mach.L/R apart
12x35kg
10x45kg
8x55kg
8x65kg

Pull ups weighted (omgekeerde grip)
12x Eigen gewicht(88kg)
8x15kg
6x30kg

Re: Owm Sculpturer's Log

Hallo ik zie in je oefeningen reverse peck deck fly staan voor de achterste schouderkop. Hebben jullie hier een aparte machine voor? Heb die wel eens gezien in hardcore gyms maar hier in de buurt nergens..

Impressive gewichten btw!

Groetjes

Terug
Naar boven