AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
Dippen met 70 kg... Damn, sterk hoor! Ben benieuwd hoe vaak je met je eigen bodyweight kan dippen?

Hehehe,jammer genoeg heb ik helemaal geen dips kunnen doen maar alleen borst gedaan.Komt in de loop van de week wel goed.Er schoot wat in mn rug terwijl ik mn begeleider hielp met zijn laatste series van 170kg bench.
Hoevaak het me met me eigen gewicht lukt weet ik niet maar het is voor mij net als opdrukken....het gaat gewoon vanzelf en heb gewoon die extra gewichten nodig.;)

Dus alleen Borst getraind,begonnen met Barbell maar al snel(na gedoens met mn rug)weer de ondersteuning van de machines opgezocht...beter dan niets he...dumbbells in het rek moeten laten liggen...was eigenlijk de bedoeling om BB en DB only te doen...Jammer dan.

1.Benchpress
16x60kg
10x100kg
6x130kg
1x150kg(kreeg hem maar net geduwd en had moeite met concentratie door die steek in mn rug)

2.Wide chest
10x90kg
8x120kg
6x140kg

Butterfly(handen vasthoudend aan apparaat,ellebogen op schouderhoogte)
12x50kg
12x65kg
12x80kg

Hoop dat ik me morgen weer fit voel en ga dan die dips attempten en biceps en onderarmen erbij pakken.

Verstandig gehandeld i.v.m. je rug! Succes morgen!

ojee als jij 70kg dipt deze week ga ik deze week 40kg attempten:P

@Luukste: Thx ;)

@Flexx: Hehe,ben benieuwd bro succes iig:thumb:

Keep it up Bro ... ik weet wat het is om zo brak te zijn .. ook jij komt er weer boven op !!! ... het ene moment denk je dat het nooit meer goed komt .. het andere moment ben je back in bussiness !! je hebt een sterk fysiek en genoeg power !! en wilskracht ook !

Thx Bro ;)

Vandaag getraind;Biceps,Triceps

Gezien ik gisteren door mn rug was geknalt heb ik het vandaag laten masseren en kraken,ging meteen stukken beter , kon qua training ook wel redelijk voluit gaan,alleen weer geen zware DB of BB oefeningen gedaan.:(

1.Biceps

DB curls (enige DB oefening. van vandaag)
12x18kg
10x22kg
8x24kg
8x26kg

Curlmachine zittend L/R apart
12x45kg
12x55kg
10x65kg

Pull-ups omgekeerde grip (normaal weighted maar ivm rug volgende keer pas weer;))
12x
12x
10x
8x

2.Triceps

Smal bankdrukken op smith
50x alleen de stang
12x50kg
12x70kg
10x90kg
8x110kg(ging lekker,vooral omdat ik gisteren borst heb getraind en behoorlijk wat spierpijn heb)

pressdown met touw L/R apart
12x10kg
12x15kg
12x25kg(2 armen tegelijk)
12x35kg(2 armen tegelijk)

Dip machine
12x50kg
12x60kg
12x65kg(gehele blok)
12x80kg +15kg erbij gehangen en ging nog lekker.

Wou eigenlijk nog de onderarmen erbij pakken maar toch maar niet gedaan ivm de houding van mn rug bij de oefeningen.

Lekkere training bro !!! ik weet er alles van dat een keer goed kraken en laten masseren een wereld van verschil is !! af en toe ga ik ook naar de masseur om het spul weer ff recht te laten zetten ..

Goede training .. en het gaat helemaal goed komen !!!!

toch nog erg nette gewichten kerol! :D

succes met je rug :thumb:

Thx guyz,gewoon weer even mn schema aanpassen,weekje met machines trainen en dan gaan we er weer tegenaan.:thumb:

lekkere training :) maar waar zijn de weighted dips?:P

Lees zijn log ff goed :D .. hij had last van zijn rug en heeft daarom de weighted dips ff naar volgende week uit gestelt :)

ga ik ook zeker nie doen, :) denk da ik ze morge doe als ik me goed voel,anders word het morgen benen.

Nette trainingen weer own;)

jeps gaat goed hier !!

Vandaag ;Rug

1.Latpull
12x60kg
12x70kg
8x85kg
8x100kg (ging lekker no probs met mn rug)

2.Zittend latpull (korte grip)
12x60kg
10x80kg
8x90kg
6x100kg(rustig gedaan qua reps en gewicht ivm houding van rug bij uitvoeren van oefening)

3.Zittend machine roeien L/R apart
12x50kg
10x65kg
8x75kg

4.Omgekeerde pec-dec flyes
12x40kg
12x50kg
10x60kg
8x80kg
..x60kg
..x50kg
..x30kg allemaal tot faillure

Ging toch redelijk en heb goede hoop dat ik volgende week weer kan trainen als normaal.Morgen trouwens schouders en onderarmen op het programma staan.

Hele lekkere training kerel !!!!! goed om te horen dat je rugje weer een stuk beter gaat ... keep on building !

Hele lekkere training kerel !!!!! goed om te horen dat je rugje weer een stuk beter gaat ... keep on building !

Thx hiekie,alleen ist minder om met een achterliggende gedachte van een blessure te trainen,concentratie gaat er dan helemaal aan!!!Daarom gekozen voor half kabel en half machine oefeningen,rustig aan opvoeren en dan weer aan de BB en DB's met die rug.;)

Terug
Naar boven