MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

idd gewoon de massieve IJSBEER!!! gaat goed je log man

• Topic Starter Topic Starter
Hallo ik zie in je oefeningen reverse peck deck fly staan voor de achterste schouderkop. Hebben jullie hier een aparte machine voor? Heb die wel eens gezien in hardcore gyms maar hier in de buurt nergens..

Impressive gewichten btw!

Groetjes

Ja is een aparte machine waar je flyes en omgekeerde flyes mee kan maken.Doe ook wel eens zittend voorovergebogen db side raises ervoor.;)of beide.

Dit weekend is Hiekie bij ons op visite en vandaag (Zaterdag) met Hiekie benen getraind .

We hebben de training heel basic gehouden in verband we allebeide genezende zijn van een knieblessure. We zijn begonnen met warm fietsen (Knie-en opwarmen) om vervolgens te gaan beginnen met de squats:

Het ging erg lekker vandaag:
Squats:
12 x 60
10 x 100
8 x 130
8 x 160
4 x 180 NIEUW PR !! (laatste herhaling iets hulp)

Hiekie pakte:
12x60
10 x 100
8 x 120
8 x 130 (voor het eerst sinds 8 maanden weer !)
Hij vond het erg goed gaan en na een korte constructie knie inbinden met bandages squatte hij 8 x 140 (laatste herhaling iets hulp)

Daarna Leg curls (one legged)
8 x 35
8 x 40
8 x 42'5
10 x 60 (2 benen)

Hiekie pakte:
8 x 25
8 x 30
8 x 32'5
9 x 60 (2 benen)

kuiten: 8 x full, 8 x pomp
100
120
140
160

Hiekie deed de eerste 3 sets hetzelfde, de 4de set deed hij nogmaals 140

Kuiten op Legpressmachine
15-15-15-20 snelle herhalingen Gewicht tussen de 100 en de 140
Hiekie deed mee en zat tussen de 75 en de 100 kilo

Jup!! het was een supertraining en vond het zeker lekker gaan .. Moeten we eens vaker doen!

nette PR !

nette training!

Hiekie kan aardig goed meekomen..........misschien ook tijd voor een strongman wedstrijd Hiekie??
:D

Thx Klusmier ....

Ik vond het ook erg goed gaan ... het is echt wel 8 maanden geleden dat ik die 140 had gesquat... maar het ging zo goed en jah ik kon het niet laten.. (nou moet ik zeggen dat trainen met zo iemand als Own Sculpturer ook wel gigantisch motiveert hoor ! )

:Woot:

Goede training mannen!

Thx guyz.
Die Hiekie komt er wel....Kan naar mijn mening veeel meeer hebben,alleen weet hij het zelf nog niet.;)

Karma ... verdelen .. sculpturer kan geven enzo ... ;)

Nette squats mannen! Geen last van de knietjes gehad na de training?

Nope :) we zijn beiden er heelhuids doorgekomen.. Own Sculpturer had heel even wat lichte steekjes zei die, maar die trokken heel vlot weg..

Ik had zelf heel licht wat gezeur bij de onderkant van de knie, maar ook dit trok binnen notime weer weg (het was bij ons beiden verdwenen voor we de gym verlieten) en het is ook niet meer terug gekomen ... in plaats daarvan werden we allebeide getrakteerd op een heerlijk portie spierpijn ;)

IDD voor jullie allebij een dikke pluim netjes allebij!!!!!

Thx,maar los van alle paasmarkt lekkernijen baal ik dat ik niet trainen kan!!!
Vandaag maar weer een half uurtje gaan meppen en schoppen op de bokszak.;)

Nice beentraining!

OKee dan, ben blij voor jullie! Je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn met die kloteblessures... Geef die bokszak er maar flink van langs!

OKee dan, ben blij voor jullie! Je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn met die kloteblessures... Geef die bokszak er maar flink van langs!

Hehe,thx...Heb wel rustig aan gedaan met de zak ivm mn triceps-aanhechtingen en knieen maar het ging goed en heb gewoon 0,0% last ervan gehad dus snel maar eens gaan opvoeren.

Training van vanmorgen is verschoven naar de avond,mn vriendin zou meegaan maar kon vanmorgen niet,dan maar weer eens s'avonds gaan want ze is al een hele tijd niet geweest.Word trouwens een Borst,triceps dagje denk ik,wil weer weighted dippen,voel dat ik vandaag die 70kg om mn middel hangen kan!!!:D

Nice log, en veel suc6 met het behalen van je doelen!

Dippen met 70 kg... Damn, sterk hoor! Ben benieuwd hoe vaak je met je eigen bodyweight kan dippen?

Terug
Naar boven