Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.561
Thx guyz & girlz;)

NK ga ik in 2009 pakken,qua gewicht probeer ik dan net onder de 90kg te zitten.

Gisteren had ik een halve taart gegeten (aardbeien bavarois) en ging een uurtje later poseren,ineens zie ik dwarsstrepen onderop mn quadriceps komen!!!WTF ik meteen theo gebeld,hij zei me dat ik dus iets te min geladen heb en de volgende keer dus meer moet eten die dagen voor de wedstrijd,maw goed nieuws voor de volgende keer,weer wat over mn lichaam geleerd.:cool:

Heb gewoon veel complimenten gekregen @ the cup,mailtjes van jongens zoals robin brantsz die me zeggen dat als ik een jaartje ga bouwen volgend jaar zowat onverslaanbaar zal zijn!!!Siggy segers die me uitnodigt,alle atleten je complimenteren over je verhoudingen/shape/posingroutine etc...het doet me echt goed en geeft me voldoening en credit voor al het harde werk wat ik er al die jaren ingestoken heb!!!

Dit jaar ga ik bouwen naar de 90kg ripped to the bone,mark my words....

Thx guyz & girlz;)

Gisteren had ik een halve taart gegeten (aardbeien bavarois) en ging een uurtje later poseren,ineens zie ik dwarsstrepen onderop mn quadriceps komen!!!WTF ik meteen theo gebeld,hij zei me dat ik dus iets te min geladen heb en de volgende keer dus meer moet eten die dagen voor de wedstrijd,maw goed nieuws voor de volgende keer,weer wat over mn lichaam geleerd.:cool:

Heb gewoon veel complimenten gekregen @ the cup,mailtjes van jongens zoals robin brantsz die me zeggen dat als ik een jaartje ga bouwen volgend jaar zowat onverslaanbaar zal zijn!!!Siggy segers die me uitnodigt,alle atleten je complimenteren over je verhoudingen/shape/posingroutine etc...het doet me echt goed en geeft me voldoening en credit voor al het harde werk wat ik er al die jaren ingestoken heb!!!

Je hebt er hard voor gewerkt, bro. Nu eerst weer je kids , vrouwtje en vrienden op 1. :)

Thx guyz & girlz;)

Dit snap ik niet helemaal... :o

Echt cool dat alles zo goed gaat man, op naar de brute overwiningen in 2009!!! :cool:

Hehe, volgende keer toch maar wat meer laden dan :D

Leuke motivator en sportief van die mannen;)

Btw, wat betekend je tattoo eigenlijk? Ook wel nice:cool:

he ging je geen verslagje typen? was wel benieuwd namelijk :p

Gisteren had ik een halve taart gegeten (aardbeien bavarois) en ging een uurtje later poseren,ineens zie ik dwarsstrepen onderop mn quadriceps komen!!!WTF ik meteen theo gebeld,hij zei me dat ik dus iets te min geladen heb en de volgende keer dus meer moet eten die dagen voor de wedstrijd,maw goed nieuws voor de volgende keer,weer wat over mn lichaam geleerd.:cool:..

pics or it didnt happen ;)

• #4.570
Je hebt er hard voor gewerkt, bro. Nu eerst weer je kids , vrouwtje en vrienden op 1. :)

Thx bro,100% true:cool:Ze krijgen nu weer de volle aandacht van me,heb ze zowat verwaarloosd de laatste week!!!!!Kleine heeft laatste dagen ook ergens anders geslapen,carbloos kon ik het gewoon niet aan.....Brain malfunction noem je dat.:(

Dit snap ik niet helemaal... :o

Thx kerel,dat spaart weer kostbare tijd.:D

Echt cool dat alles zo goed gaat man, op naar de brute overwiningen in 2009!!! :cool:

Hehe, volgende keer toch maar wat meer laden dan :D

Thx bro,ik ga het hele jaar vol ertegenaan:wl:

Gelukkig wel:D

Leuke motivator en sportief van die mannen;)

Btw, wat betekend je tattoo eigenlijk? Ook wel nice:cool:

Ja man echt super:cool:

Betekenis tattoo:Naam en geboortedatum van mn dochter
Sarah-Jane Yasmina 18-03-04

he ging je geen verslagje typen? was wel benieuwd namelijk :p

Heb pas 1 A4'tje vol, er gaat nog wat meer tijd in zitten,dus wacht ik er nog ff mee,komt helemaal goed kel.;)

:stfu:

:D

Training/dieet
Vandaag trouwens 2x getraind,s'ochtends benen/kuiten en s'avonds biceps/triceps,mensen verklaren me voor gek,moet rusten....kan niet...wil niet...MOET!!!!!!
Spierpijn is trouwens niet te harden,maar ik geniet ervan.:D
Ook weer koolvis gegeten vandaag,maar dan in olijfolie gebakken ipv gestoomd,en aardappeltjes erbij ipv rijst,gewoon een bak rauwkost erbij en smullen maar.Mn vet/suikerdrang is zowat helemaal weg!!!Ben echt blij dat ik mn oude stofwisseling weer terug heb,zal noooooit meer boven de 12% gaan uitkomen guyz,mark my words....

****ing netjes Own, Je hebt het goddomme geflikt! :bow:

• #4.574
  • #4.576
levensverhaal aant schrijven? hoeft geen boek te zijn he Kev :p

Schat.....als je dat stukje van mij in de flex gelezen hebt dan weet je wel waarom ik niet in een uurtje klaar kan zijn met die shizzle.;)

Vanmorgen getraind: Schouders/Biceps/Triceps

Vanavond:Borst/Rug.

doe je nie meer trainingen posten?

Schat.....als je dat stukje van mij in de flex gelezen hebt dan weet je wel waarom ik niet in een uurtje klaar kan zijn met die shizzle.;)

Damnnn je gaat er zeker voor:D

Al in de bulk nu dan?:cool:

waar haal je die tijd vandaan trouwens?

• #4.579
doe je nie meer trainingen posten?

Is nu full body training,van alles een beetje,vanaf volgende week ga ik weer de spiergroepen apart aanpakken en begin dan ook weer met met bijhouden van de trainingen.;)

Damnnn je gaat er zeker voor:D

Al in de bulk nu dan?:cool:

waar haal je die tijd vandaan trouwens?

Yeahhh Buddy!!!!Ik ga er 100% voor kerel,volgend jaar herkennen jullie me niet meer terug.:eyebrow:

Waar ik de tijd vandaan haal.....Freelance jerk-a-holic :roflol: Werk samen met mijn schoonbroer in de verhuurmakelaardij,verdiend redelijk en kost me amper tijd.:D

sorry lieverd, dat heb ik niet gelezen... :(
ergens scan ofzo ervan?

Terug
Naar boven