MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

Is nu full body training,van alles een beetje,vanaf volgende week ga ik weer de spiergroepen apart aanpakken en begin dan ook weer met met bijhouden van de trainingen.;)

Yeahhh Buddy!!!!Ik ga er 100% voor kerel,volgend jaar herkennen jullie me niet meer terug.:eyebrow:

haha ga je je gezicht verbouwen:D

Waar ik de tijd vandaan haal.....Freelance jerk-a-holic :roflol: Werk samen met mijn schoonbroer in de verhuurmakelaardij,verdiend redelijk en kost me amper tijd.:D

haha chill:cool:

ik zit momenteel in een revalidatie centrum(landmacht) haha sport overdag 2x.. en s'avonds upperbody eigen training lol :roflol: ik heb ook de tijd, nog zo minimaal 2 maanden:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.583
Deze is van Flex online,die van flex magazine kan ik niet laten zien,geen scanner aanwezig hier.:(

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier de text,is een beetje onduidelijk.;)

Mijn naam is Kevin. Ben 28 jaren jong en al 14 jaren met Bodybuilding bezig.
Op mijn 15de begon ik met trainen, een klasgenoot van me trainde in een keldergym in een jongerencentrum in sittard,en ik was al na mijn eerste training al meteen verkocht!!!!!Dit was wat ik wou,sterk en gespierd zijn.
Van jongs af aan heb ik gevoetbald maar na deze ervaring begon die oude verslaving rustig weg te ebben. Mijn pa zag het daardoor al helemaal niet zitten met de sport, maar mijn moeder ging stiekem met me naar een supplementen zaak en ik kocht mijn eerste potje shake(mega mass van weider)en amino-tabs.
Mijn startgewicht was 45kg was 15 jaar en ca. 1.70cm.Binnen 5 jaar zat ik op 76kg(1.73cm)7% maar toen sloeg het noodlot toe, heb heel wat jaren moeten revalideren na een zware autocrash.En kort daarna een salmonella-vergiftiging waarmee ik 15kg was afgevallen,was de zwaarste salmonella soort eruit.Heb van die 15kg wat ik kwijt geraakt was maar 2kg terug gekregen na weken aan het infuus te hebben gelegen.Woog nog maar 62kg toen ik uit het ziekenhuis kwam en kon weer van vooraf aan beginnen...
Nu ben ik weer 8 jaren verder en gelukkig een hele tijd weer(zga) non stop aan het trainen en ga nu zelfs aan wedstrijden doen. Hierin word ik begeleid door Michael Reuters eigenaar van Basic Gym in Geleen en geen onbekende in het circuit.(huidige begeleider:6x Ned.Kampioen Theo Voorbij) De bedoeling is om in Delfzijl te starten met de Eemsmondcup met in mijn achterhoofd de bedoeling te gaan winnen.Weeg momenteel bijna 90kg bij 9% en ben van plan in de -85kg of -90kg klasse mee te doen.Trainen doe ik 4 dagen in de week en de spiergroepen train ik 1x per week.Dieeten gaat ook stukken beter nu dan voorheen,zit nu op een 5000kcals dieet wat ik met de week probeer op te schroeven om alleen maar groter en groter te kunnen worden.
Wil iedereen op dbb bedanken die op me gestemd hebben,want Bodybuilder van de maand zijn motiveeerd me enorm en de drang om beter te worden is alleen nog maar toegenomen.
Thanx jongens en doe jullie best.

Kevin J. Goulding a.k.a. Own Sculpturer

____________________________________________________________________________________________________________

Ben denk ik pas over een aantal weken klaar hiermee:roflol:

Bodybuilding is all about having patience.:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.584
haha chill:cool:

ik zit momenteel in een revalidatie centrum(landmacht) haha sport overdag 2x.. en s'avonds upperbody eigen training lol :roflol: ik heb ook de tijd, nog zo minimaal 2 maanden:D

:roflol:Nee dat lichaamdeel heeft gelukkig geen verdere upgrades nodig.:p

Oeiii,wtf happened bro!!!Maar goed,zal wel meevallen want je kan nog altijd lachen.;)

:roflol:Nee dat lichaamdeel heeft gelukkig geen verdere upgrades nodig.:p

Oeiii,wtf happened bro!!!Maar goed,zal wel meevallen want je kan nog altijd lachen.;)

haha.. Ja lachen is gezond:D.. plus dat ik me dood train:D wat plus punt is haha.

heb al 1,5 jaar een blessure aan de schenen.. en er word nu eindelijk professioneel aandacht aan besteed..ken je na gaan geen squats:(
Zit in de landmacht dus alles word vergoed, maar ik train nu dus en krijg er geld voor, en s'avonds fix ik me eigen programma haha.

Misschien is het obvious en ben ik gewoon dom. :rolleyes:

Deze is van Flex online,die van flex magazine kan ik niet laten zien,geen scanner aanwezig hier.:(

Op mijn 15de begon ik met trainen, een klasgenoot van me trainde in een keldergym in een jongerencentrum in sittard,en ik was al na mijn eerste training al meteen verkocht!!!!!Dit was wat ik wou,sterk en gespierd zijn.
Van jongs af aan heb ik gevoetbald maar na deze ervaring begon die oude verslaving rustig weg te ebben. Mijn pa zag het daardoor al helemaal niet zitten met de sport, maar mijn moeder ging stiekem met me naar een supplementen zaak en ik kocht mijn eerste potje shake(mega mass van weider)en amino-tabs.
Mijn startgewicht was 45kg was 15 jaar en ca. 1.70cm.Binnen 5 jaar zat ik op 76kg(1.73cm)7% maar toen sloeg het noodlot toe, heb heel wat jaren moeten revalideren na een zware autocrash.En kort daarna een salmonella-vergiftiging waarmee ik 15kg was afgevallen,was de zwaarste salmonella soort eruit.Heb van die 15kg wat ik kwijt geraakt was maar 2kg terug gekregen na weken aan het infuus te hebben gelegen.Woog nog maar 62kg toen ik uit het ziekenhuis kwam en kon weer van vooraf aan beginnen...
Nu ben ik weer 8 jaren verder en gelukkig een hele tijd weer(zga) non stop aan het trainen en ga nu zelfs aan wedstrijden doen. Hierin word ik begeleid door Michael Reuters eigenaar van Basic Gym in Geleen en geen onbekende in het circuit.(huidige begeleider:6x Ned.Kampioen Theo Voorbij) De bedoeling is om in Delfzijl te starten met de Eemsmondcup met in mijn achterhoofd de bedoeling te gaan winnen.Weeg momenteel bijna 90kg bij 9% en ben van plan in de -85kg of -90kg klasse mee te doen.Trainen doe ik 4 dagen in de week en de spiergroepen train ik 1x per week.Dieeten gaat ook stukken beter nu dan voorheen,zit nu op een 5000kcals dieet wat ik met de week probeer op te schroeven om alleen maar groter en groter te kunnen worden.
Wil iedereen op dbb bedanken die op me gestemd hebben,want Bodybuilder van de maand zijn motiveeerd me enorm en de drang om beter te worden is alleen nog maar toegenomen.

____________________________________________________________________________________________________________

Damn, kerel, het leuke nieuws blijft maar komen precies :roflol:

zalt vanavond ff lezen kev, collega kijkt nu al vies, moet af en toe ook werken he ;)

Leuk verhaal, Kevin. K*t dat je zoveel tegenslagen hebt gehad. Hopelijk blijf je dit jaar pechvrij, en kan je op het NK knallen. Je hebt er alvast één supporter bij :)

Uhm, sorry voor de wellicht domme vraag maar ik snap nog steeds niet helemaal wat dwarsstrepen op je quadriceps - een paar dagen na de wedstrijd - te maken hebben met te weinig carbloaden vóór de wedstrijd. :o

Dat hij de volgende keer meer moet laden (lees; kh moet eten) zodat zijn vasculariteit beter uitkomt.

Laatst bewerkt:
kevin, wanneer kom je met mij meetrainen?

leuk stukje tekst daar kevin en top dat je ondanks al die tegenslagen bent blijven doorzetten!

Lang geleden dat ik nog in dit log heb zitten lezen; wat een goed nieuws lees ik hier!

Dikke proficiat man, je ziet er fantastisch uit op die foto's! Een echte bron van inspiratie!

Grtz,
T

Goed stukje tekst kerel!

Petje af voor jou zo te lezen kom je van ver en een ding wat zeker is, is dat je doorzettingsvermogen erg groot is en dat helpt je alleen maar makkenlijker je doelen te berijken!!

Ga zo door en laat je nooit gek maken!!!

Succes!

Terug
Naar boven