Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.781
ja klopt maatje van mij had er eentje met 250 pk ook nog een originele fire and ice uitvoering....die reed wel zijn g-lader kapot was toch een aardig bedragje een revisie ook nog;iemand anders vond het ook een mooie auto op een dag was ie weg en een paar uur daarna compleet gestript terug gevonden..

Hehe, daar ben ik al voor gewaarschuwd dat je hem zomaar niet overal kan laten staan, de vorige eigenaar reed er af en toe in en ging alleen die shows en meetings af, ach ja..taxatierapportje en ze doen maar, tenminste geen koppijn achteraf.;)

Avond training:Biceps/Triceps

1.Biceps

Preacher curls (+2sec.stop)
16x20kg
10x30kg
10x40kg
10x45kg

Concentration curls (2sec.stop/3sec.negatief)
10x14kg
10x16kg
10x18kg

Superset
-Cable curl (achterover hangend)
-One arm machine curl

10x35kg/20x15kg
10x40kg/20x15kg
10x45kg/20x15kg

2.Triceps

Press down (+2sec.stop)
16x30kg
10x40kg
10x60kg

Behind neck extensions
10x30kg
10x40kg
10x50kg

One arm reverse pressdown
12x20kg
12x25kg
12x30kg

Opmerkingen:Training ging lekker, kon het toch niet laten om er holds en negatieven tegenaan te gooien.

Lekker bezig Own (op alle vlakken)!

Zijn dat ropepushdowns Kev?

• #4.786
Lekker bezig Own (op alle vlakken)!

Thx beest.:klink:

Ryu is inderdaad soms wel een beetje ondeugend :o
:D

Hoe gaat het met begeleiden?
Wanneer gaan je protégés het podium op? :)

Ghehe, hij zal nu wel een tikje dominanter zijn sinds ie mod is eh...:roflol:

Met het begeleiden gaat het heel goed, heb 1 jongen die volgend jaar in BE een wedstrijd gaat draaien en een meisje die eind volgend jaar in NL een wedstrijd zal draaien.Heb ondertussen zelfs een powerlifter onder mn hoede hehe, die is nu dus voor het eerst in zn leven schoon aant bulken, heeft eind dit jaar al een wedstrijd powerliften.
Ook geef ik aan een aantal personen personaltraining en begeleid ik een aantal bekenden en vrienden met dieeten.

Nu je het zegt....lol, die pushdowns waren idd met een rope, alleen de one arm variant was met een normale handle.

;)

Vanmorgen niet getraind, moet zometeen die auto gaan halen:eyebrow: zal vanavond de schade gaan inhalen.:wl:Benen staan op het programma.

knal log!

• #4.796
:roflol:Je blijft lachen op dbb he:cool:

Heb jammer genoeg geen tijd gehad om mn trainingen te posten, heb wel gewoon getraind en verliep allemaal goed.
Momenteel zit ik @basicgym...werken en trainen tegelijk!!!
Net borst getraind en vanavond is mn rug aan de beurt.
Ga mn best doen om beide trainingen te posten straks, nu moet ik weer gaan rennen hier om die breezahs en :sd:'s aan het werk te zetten.:stfu::wl:

Hahaha, laat ze maar flink afzien OS :evil:

• #4.798
Hahaha, laat ze maar flink afzien OS :evil:

Ghehe, ik zet ze zo hard aan het werk dat ze me nog niet meer durven te vragen om hulp.:roflol:

Training vandaag:Borst/Rug

Moet zometeen weer de deur uit dus kan alleen ff de oefeningen opschrijven die ik gedaan heb.:(

Borst

-Iso benchpress
-Iso incline bp
-Butterflyess
-Wide chest

Rug

-Reverse grip pulldown
-Deadliften
-One arm iso rows
-Seated v-bar cable rows

Opmerkingen:Trainingen zijn lekker gegaan, qua kilo's viel het allemaal nog wel mee, maar ben toch tot het uiterste gegaan qua series en reps.:cool:

Hoi hoi, ben pas den do-it nog eens gaan onveilig maken, spijtig dat je er niet rondliep. Henkie is huge :roflol:

Terug
Naar boven