MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.802
Hoi hoi, ben pas den do-it nog eens gaan onveilig maken, spijtig dat je er niet rondliep. Henkie is huge :roflol:

Over 2wkn ben ik weer bij do-it, heb de laatste tijd zo druk gehad dat ik jammer genoeg niet meer heb kunnen gaan.:(
We houden wel contact, mss treffen we ons er anders even.:cool:

Ik zie het al helemaal voor me :roflol:

Nice training weer man :cool:

:roflol:

Vandaag nog die powerlifter die ik begeleid witbleek de gym uit laten lopen, heb hem eens laten proeven wat 5sec. negatieven met je benen doen.:devil:

Training vandaag: s'ochtends-Schouder / s'avonds-Biceps,Triceps

1.Schouders

Smith neck press
20x30kg
12x50kg
10x70kg
10x90kg

Front mp
10x60kg
10x90kg
8x110kg

Reverse pec deck flyess (2sec.holds)
15x40kg
15x50kg
15x60kg

2.Biceps

Preacher curls (3sec.negatief+2sec.holds)
20x15kg
10x30kg
10x45kg

Barbell curls (2sec.holds)
10x30kg
10x40kg
10x50kg

Superset
-High pulley cable curl (5sec.negatief+3sec.holds)
-Seated curl machine (korte pomp, laatste 8/10reps met hulp)

10x20kg/20x25
10x25kg/20x25kg
10x30kg/20x25kg

Opmerkingen:Kan het niet laten om negatieven te gebruiken, het voelt gewoon goed aan en de pomp die ik krijg is enorm.:wl:

Ik vind je een beetje negatief........;)

Mooie training weer! Alles goed?

Hehe, thx ouwe reus, alles gaat goed hier in het zonnige zuiden:rolleyes:hoe ist daar int noorden vant land?

Mwah...alles gaat zijn gangetje op wat kleine dingetjes na dan, haha!
De wedstrijden gaan op zich wel lekker alleen heb ik anderhalve week geleden een spierscheurtje opgelopen in mijn onderarm met gooien maar het is gelukkig niet ernstig (wel een beetje lastig....;)).
Komende HG in Tilburg zal ik even over moeten slaan maar ik verwacht dat ik op het Belgisch kampioenschap wel weer kan gooien.

lekkere training OS:)

• #4.808
Vandaag getraind:Quads,Hams,Calves

10min.fietsen

1.Hams

Liggende legcurl
20x20kg
10x30kg
(2x)10x40kg

Stiff legg deadz
16x60kg
10x100kg
(2)8x140kg

2.Quads

One leg extensions (21'en)
21x20kg
21x25kg
21x30kg

One leg presses
10x75kg
10x100kg
10x120kg (f/s)

Smith lunges
10x50kg
10x70kg
10x80kg

3.Calves

Standing calve raises
15x100kg
15x140kg
15x180kg

Opmerkingen:Weinig tijd gehad om trainingen te posten, vandaag benen getraind en heb ook niet voluit kunnen gaan, eigenaar van basicgym is op vakantie en ik gooi dagelijks de tent open van 16 t/m 21u, lekker trainen denk je dan...jammer genoeg was het daar een beetje te druk voor, dus niet kunnen squatten.:mad:

Jammer dat je niet hebt kunnen squatten bro' :(

• #4.810
Ben een tijdje off geweest, heb wel getraind 1 tot 2x per dag 5 dagen per week dus dat zit wel goed.
Wel heb ik last van een aantal kleine blessure's maar ik pas mijn training aan
met oefeningen waarbij ik geen last heb.
Heb het de laatste tijd heel wat drukker dus zal bijna onmogelijk worden om mn log dagelijks in te vullen maar doe mn best.:thumbs:

Peace 2 all:spam:sl*ts

Peace To my main Biatch :D

Damnit hou je log bij :S

own, je doet bench press waarsch nie meer uit blessure gevoelig heid of voel je die iso shizzle beter?

Ben een tijdje off geweest, heb wel getraind 1 tot 2x per dag 5 dagen per week dus dat zit wel goed.
Wel heb ik last van een aantal kleine blessure's maar ik pas mijn training aan
met oefeningen waarbij ik geen last heb.
Heb het de laatste tijd heel wat drukker dus zal bijna onmogelijk worden om mn log dagelijks in te vullen maar doe mn best.:thumbs:

Peace 2 all:spam:sl*ts

You're alive b*ch!!! K*t van de blessures.. Waar heb je last van? Ze beginnen bij mij ook weer. Ben weer wat zwaarde aan het trainen en alles gaat weer naar de klote.
Hoe sta je er momenteel voor? En ben je alweer in voorbereiding?

Trainen b*ch!!!

• #4.817
Thx all :cool:

You're alive b*ch!!! K*t van de blessures.. Waar heb je last van? Ze beginnen bij mij ook weer. Ben weer wat zwaarde aan het trainen en alles gaat weer naar de klote.
Hoe sta je er momenteel voor? En ben je alweer in voorbereiding?

Hey Vince :cool:

Had last van me knieen/schouder en onderarm-aanhechtingen, gelukkig heb ik nu nergens meer last van na een rustperiode van een week of 2, de bedoeling was om deze week weer volop te gaan knallen maar heb een potentiele koper voor de jeep dus die ben ik deze week verkoopklaar aant maken (scheelt toch weer een paar ruggen he).
Ik heb nu nog ca 8mnd en een week tot het NK dus qua voorbereidingstijd zit ik nog wel gebakken, ik gebruik deze laatste week om al me shizzle te regelen en de laatste 8mnd ga ik er vol tegenaan....OS-Style:wl:

I need the money :D

Stats:

88kg @7%bf

Ben me toch een partijtje ripped voor dit tijdstip van het jaar!!!Voel me net een beachboy hahaha, maar dan met mass and class :roflol:

keep pumping guyz, vanaf maandag begin ik aan de inhaalrace.;)

knal ze weer OS:)

• #4.819
Hey Guyz

Laatste tijd behoorlijk druk gehad en heb ook maar om de dag kunnen trainen.
Reden hiervoor is dat we eindelijk een huis gekocht hebben (in belgie in dezelde wijk/straat als voorheen) dus zit even druk qua papierwerk etc..Enige wat meevalt is dat het een nieuw huis is en geen opknapper,dus genoeg tijd om me te voorbereiden op het NK.:cool:

Hier wat pics van het huisje...
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hay Kevin, leuk om je nog eens te horen en leuk om te horen dat alles goed gaat!

Huisje? Dat lijkt mij eerder op een huis! Proficiat!;)

Terug
Naar boven