XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

eeh OS gaat weer trainingen posten :D ,suc6 ermee:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.762
Thx Flexx:cool:

Net getraind:Quads/Abs

1.quads

10min.Fietsen @70rpm

Squatten
12x50kg
10x80kg
10x110kg
10x140kg

One leg ext. 21'en (+holds)
(3x)21x20kg

Smith lunges
10x50kg
10x60kg
10x70kg

2.Abs

100 crunches

Superset
-Leg raises
-Knee raises

+/-50 reps

Ab-machine
50x30kg

Hyper ext. (2sec.hold)
(3x)20xBW

Opmerkingen:Was weer een tijdje geleden dat ik heb gesquat, voer het week voor week rustig op qua kilo's, even die knieen wat tijd gunnen om er weer aan te wennen.
Ga de eerst komende tijd weer op kracht trainen, de lange negatieven en holds zal ik af en toe nog wel eens toepassen , maar voornamelijk zullen al mn trainingen op kracht afgestemd zijn.:wl:

Die ouwe PR's gaan er allemaal aan dit jaar!!!!
BP-160kg
DL-240kg
SQ-230kg
_________
tot.630kg

BP-20kg erbij
DL-30kg erbij
SQ-20kg erbij
_________
tot.700kg!!!!!

Keep it up Kev.. :thumbs:

Netjes Own, ik ben benieuwd naar je trainingen en je kracht!

• #4.765
Welcome back buddy :cool:

Succes Own! Ga je vorderingen en nieuwe PR's volgen!:cool:

• #4.769
Thx guyz:cool:

Vorige week en nu nog steeds heel druk bezig met vanalles en nog wat (auto's inkopen/opknappen/verkopen, studeren, speedboot aant bouwen) dus weinig tijd om mn logje bij te houden.Train wel weer 2x per dag dus qua voorbereiding gaat het lekker.

Vanmorgen getraind: Schouders/Buik/Cardio

1.Schouders

Machine press
20x40kg
15x60kg
10x80kg
10x110kg

Upright rows
12x40kg
(3x)10x50kg

Reverse pec deck flyess
15x40kg
15x50kg
15x60kg

2.Buik

200 crunches
10min. Stokzwaaien

3.Cardio

30min. Fietsen @75rpm

Opmerkingen:Rustig getraind lekker vroeg in de morgen, rest van de dag aan de boot gewerkt, zometeen:Biceps/Triceps.......:wl:

mooi getraind!

He Own, leuk dat je er weer bent. Ik ga je log zeker weer volgen. Sinds wanneer doe je nu in auto's? Een speedboot gekocht ja?:p

Let wel op met die aanhechtingen en toestanden, kan je blijvend last van hebben, dat ze te zwak worden voor de rest van je lichaam.

Hehehe, Own en zn speeltjes :cool:

Trainingen gaan nog altijd super voor zover ik het kan zien

Goeie doelen en nog brutere fysiek (nog steeds), respect. Heb je log niet zovaak bekeken laatste tijd, heb je ook filmpjes van je oefeningen? Zou leuk zijn :D
Check je latrrr

• #4.775

Thx kerel:cool:

He Own, leuk dat je er weer bent. Ik ga je log zeker weer volgen. Sinds wanneer doe je nu in auto's? Een speedboot gekocht ja?:p

Let wel op met die aanhechtingen en toestanden, kan je blijvend last van hebben, dat ze te zwak worden voor de rest van je lichaam.

Hey simon, doe al een tijdje in auto's maar begint de laatste tijd wat meer vorm te krijgen, die speedboot is van mn pa, daar heb ik als kind nog in gevaren, weegt amper een paar honderd kilo en komt een 110pk blok op hehe..

Boot is nu helemaal kaalgestript, heb er iig nog veel werk aan, moet zelf een dashbord en zijpanelen maken, ook ga ik de tank/subwoofer en accu's in de neus wegwerken voor beter gewichtsverdeling.Ga em wit spuiten met een kawasaki groene streep en buitenboordmotor
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hehehe, Own en zn speeltjes :cool:

Trainingen gaan nog altijd super voor zover ik het kan zien

Ghehe, een dag niet getraind is een dag niet geleefd he sanca, gelukkig zijn we levensgenieters dus dan zit het wel goed.;)

Boys with toys.. ;)

Welkom terug Kev :)

Thx mop, ghehe idd...boys with toys...al zijn jullie toys een stuk ondeugender dan de onze.:roflol:

Goeie doelen en nog brutere fysiek (nog steeds), respect. Heb je log niet zovaak bekeken laatste tijd, heb je ook filmpjes van je oefeningen? Zou leuk zijn :D
Check je latrrr

Hey kerel thx man, nog geen filmpjes gemaakt maar dat zal niet lang meer gaan duren, ben weer aardig in shape nu dus....:wl:

Deze auto ga ik morgen halen voor mn vrouwtje, een golf G60 met 220pk, zoveel aan gedaan dat ik het zelf niet eens allemaal weet, er is iig voor 9000e aan versleuteld (nwe motor/g-lader/versnellingsbak) origineel gepolijste 16inch porsche velgen, brembo remsysteem, groep a rally uitlaat van voor tot achter, grotere intercooler, g-lader meer bar en kleinere pulley, race koppeling, race nokkenassen, schroefset etc....alle rubbers riemen etc. zijn vernieuwd, pas gespoten, nw geluidsinstallatie van 2000e erin en ga zo maar door!!!!

Dit is em dan, deze bak is echt retesnel!!!Blijft nog spinnen in de 3e versnelling!!!:cool:leuk toch met 100+km/u voorbij vliegen, overschakelen en meteen banden roken:roflol: Auto voor het vrouwtje he....:rolleyes:

Owja....Trainen was ook weer op en top, biceps en triceps zijn helemaal afgebeuld!!!Maar ben ff uitgetypt nu, mss dat ik het straks ff post.

Ltrz guyz, keep pumping:wl:

Laatst bewerkt door een moderator:
heee Kevin je leeft nog.....hmm g-laders gaan snel kapot ;anders een keer praten met hoe heet die knakker ook al weer Hans weijs ofzoiets ..die deed rallysprints met een g-60 ,ik gellof dat zijn zoon nu rally's rijd

• #4.777
heee Kevin je leeft nog.....hmm g-laders gaan snel kapot ;anders een keer praten met hoe heet die knakker ook al weer Hans weijs ofzoiets ..die deed rallysprints met een g-60 ,ik gellof dat zijn zoon nu rally's rijd

Hehe, idd alive and kickin':cool:

Die g-lader is nieuw en zit er pas 250km op, en door het nwe blok dat nog ingereden word is ie ook niet zwaar belast, denk dat die nog wel een tijdje meegaat hehe, had ook een golfje 4 kunnen kopen maar zon pisbak heb ik al eens gehad, dit is tenminste genieten onder het rijden haha.

ja klopt maatje van mij had er eentje met 250 pk ook nog een originele fire and ice uitvoering....die reed wel zijn g-lader kapot was toch een aardig bedragje een revisie ook nog;iemand anders vond het ook een mooie auto op een dag was ie weg en een paar uur daarna compleet gestript terug gevonden..

Leuke speeltjes Own:D, heb je een eindeloze tankkaart of zo?:p

Vet dat je terug bent, monster!

Terug
Naar boven