MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

Succes met je voorbereiding

Own is nog maar net terug en hij is alweer over me aan't roddelen :D

Als je ook weer naar Folsgare trekt moeten we zeker weer afspreken bro', was echt een gezellige dag :cool:

Dat Vlaams kampioenschap is om te oefenen voor tegen die hollandse reuzen :eek: :D

Ik heb je misschien een héél klein beetje gemist ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.743
Welcome back Own, ben benieuwd naar je (nieuwe) trainingslogje :D

Hey bro, thx man:cool:

Zit deze week nog ff druk qua werk, maar vanaf next week begin ik mn nieuwe log.

Thx kerel :klink:

Own is nog maar net terug en hij is alweer over me aan't roddelen :D

Als je ook weer naar Folsgare trekt moeten we zeker weer afspreken bro', was echt een gezellige dag :cool:

Dat Vlaams kampioenschap is om te oefenen voor tegen die hollandse reuzen :eek: :D

Ik heb je misschien een héél klein beetje gemist ;)

Ghehe, heb jou ook gemist sanca, folsgare gaan we zeker weten weer doen bro, was echt een super dagje toen.

Vlaams kampioenschap....daymn...dus je gaat deze keer oefenen vantevoren:rolleyes:straks word ik nog laatste als ik onvoorbereid kom.:roflol:

Deze week getraind.

Ma:Biceps/Triceps

Di:Schouders/Rug

Vandaag:Borst/Buik/Onderarmen

Vanaf volgende week ga ik mn best doen om alle trainingen te posten in mn nieuwe log.

:wl:Keep pumping everybody.:wl:

Ben gewoon van de partij kerel, is me echt goed bevallen destijds.
Vlaams Kampioenschap???Kan die sanca de hollanders weer niet aan!!!!!!:p
Gaat iig weer een gezellige dag worden, zal zeker ook weer bij wout gehouden worden niet?

Anyway.........

Ben tijdje niet meer online geweest of iig niet actief.Vanaf maandag begint voor mij de serieuze voorbereiding weer, houd in dat we weer theo's schema gaan volgen en 2x per dag gaan trainen.Ga mn best doen om zoveel mogenlijk bij te houden in mn log (zal een nwe gaan aanmaken een dezer dagen) maar heb het behoorlijk druk de laatste tijd, ook stellen we het opstarten van de gym een jaartje uit, willen nu even genieten van alle tijd en rust en meer leuke dingen doen met het gezin, eind volgend jaar zal de gym er zijn.

Wat zijn mn stats nu....kan (nog) geen exacte stats geven maar dit wil ik wel ff kwijt....Ik heb nu ipv 6mnd zeker nog 10mnd voorbereidingstijd tot de volgende wedstrijd, ook woog ik toen (begin voorbereiding voor hercules) exact wat ik nu weeg, alleen is mn bf nu een procent of 14 minder.:hedbang:
Dus er gaat nog heel wat massa verdiend worden dit jaar, om toch net onder die 90kg te duiken @2,5/3%, en zo op het NK te verschijnen.

PS:Hebben mn Dbb-:spam:sletjes me niet een beetje gemist.....(zal geen namen noemen jongens, maar jullie weten wel wie :roflol:)

heee the beast is still alive!!! :)

Het was de bedoeling het hele jaar door HG te trainen, ben ongeveer 4x geweest :eek: bang: :D

succes!

Hoe lang rij jij er over naar Friesland?

En meteen Kevin's log vol spammen he sanca, mag niet he! :devil:

mij durf je niet te rapporteren sletje :D
OT: leuk dat je er weer bent own, altijd motiverend om je trainingslog te lezen

• #4.754
Ghehe, stelletje :spam:sl*tten, het blijft lachen op dbb he.:cool:Thx guyz (&Babe;))

Training gisteren: Borst

1.Iso BP
20x40kg
16x80kg
10x120kg
8x170kg

2.Iso-Incline-BP
10x80kg
10x130kg
10x160kg

3.Cable crossover
15x35kg
15x40kg
15x45kg

200 reps op ab-cruncher
10min. Stokzwaaien

Vanmorgen:Cardio/Kuiten

20min.Fietsen @70rpm
20min.Loopband @5km/u

Kuiten

Superset
-Seated calve raises
-Standing Calve raises

Opmerkingen:Geen tijd gehad voor de onderarmen, voor massa hoef ik ze ook niet te trainen, is een van mn betere spiergroepen, toch train ik ze sinds kort weer omdat ik toch wat kleine blessure's krijg aan mn aanhechtingen, ook doe ik de laatste tijd veel rotator cufs om die onderarm-aanhechting te versterken.

:wl:Keep pumping:wl:

Laatst bewerkt:
Hey Kevin, waar bench je eigenlijk niet gewoon zoals iedereen? :D

• #4.756
Hey Kevin, waar bench je eigenlijk niet gewoon zoals iedereen? :D

Waar ik bench???

@The gym natuurlijk :roflol:

Of bedoel je waarom???

Ben het nu nog rustig aan het opbouwen, heb 3mnd rustig getraind ivm de terugslag die ik kreeg van de wedstrijd (vooral veel last van aanhechtingen en gewrichten gehad) Dit jaar gaan al mn oude PR's er nog aan!!!!!Mark my words:cool:

Kevin is back:rocker2:

Waar ik bench???

Of bedoel je waarom???

Ben het nu nog rustig aan het opbouwen, heb 3mnd rustig getraind ivm de terugslag die ik kreeg van de wedstrijd (vooral veel last van aanhechtingen en gewrichten gehad) Dit jaar gaan al mn oude PR's er nog aan!!!!!Mark my words:cool:

gaan we zeker doen

Waar ik bench???

Of bedoel je waarom???

Ik bedoelde dus waarom. :roflol:

• #4.760
:hedbang:Yeahhh Buddy's:hedbang:

Vanmorgen getraind:Hams/Calves

1.Hams

-Seated leg curls
-Leg curls liggend
-Stiff leg deadz

2.Calves

-Seated calve raises
-Standing Calve raises

Vanavond:Quads/abs

Opmerkingen:Heb jammer genoeg geen tijd om het verder uit te werken maar ga voor vanavond mn best doen.:thumbup:Voorbereiding is vanaf vandaag officieel gestart, houd dus in dat we weer 2x per dag gaan trainen, nog schoner gaan bulken, en weer volgens theo's schema gaan trainen, afgelopen met al dat ge'breezah van de laatste tijd.:D

Terug
Naar boven