huntelaar
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welcome back Own, ben benieuwd naar je (nieuwe) trainingslogje![]()

Own is nog maar net terug en hij is alweer over me aan't roddelen
Als je ook weer naar Folsgare trekt moeten we zeker weer afspreken bro', was echt een gezellige dag
Dat Vlaams kampioenschap is om te oefenen voor tegen die hollandse reuzen![]()
Ik heb je misschien een héél klein beetje gemist
straks word ik nog laatste als ik onvoorbereid kom.
Keep pumping everybody.
Ben gewoon van de partij kerel, is me echt goed bevallen destijds.
Vlaams KampioenschapKan die sanca de hollanders weer niet aan!!!!!!
Gaat iig weer een gezellige dag worden, zal zeker ook weer bij wout gehouden worden niet?
Anyway.........
Ben tijdje niet meer online geweest of iig niet actief.Vanaf maandag begint voor mij de serieuze voorbereiding weer, houd in dat we weer theo's schema gaan volgen en 2x per dag gaan trainen.Ga mn best doen om zoveel mogenlijk bij te houden in mn log (zal een nwe gaan aanmaken een dezer dagen) maar heb het behoorlijk druk de laatste tijd, ook stellen we het opstarten van de gym een jaartje uit, willen nu even genieten van alle tijd en rust en meer leuke dingen doen met het gezin, eind volgend jaar zal de gym er zijn.
Wat zijn mn stats nu....kan (nog) geen exacte stats geven maar dit wil ik wel ff kwijt....Ik heb nu ipv 6mnd zeker nog 10mnd voorbereidingstijd tot de volgende wedstrijd, ook woog ik toen (begin voorbereiding voor hercules) exact wat ik nu weeg, alleen is mn bf nu een procent of 14 minder.
Dus er gaat nog heel wat massa verdiend worden dit jaar, om toch net onder die 90kg te duiken @2,5/3%, en zo op het NK te verschijnen.
PS:Hebben mn Dbb-sletjes me niet een beetje gemist.....(zal geen namen noemen jongens, maar jullie weten wel wie
)

En meteen Kevin's log vol spammen he sanca, mag niet he!![]()
sl*tten, het blijft lachen op dbb he.
Thx guyz (&Babe
)
Keep pumping
Hey Kevin, waar bench je eigenlijk niet gewoon zoals iedereen?![]()

Waar ik bench
@The gym natuurlijk
Of bedoel je waarom
Ben het nu nog rustig aan het opbouwen, heb 3mnd rustig getraind ivm de terugslag die ik kreeg van de wedstrijd (vooral veel last van aanhechtingen en gewrichten gehad) Dit jaar gaan al mn oude PR's er nog aan!!!!!Mark my words![]()
Waar ik bench
@The gym natuurlijk
Of bedoel je waarom
Ben het nu nog rustig aan het opbouwen, heb 3mnd rustig getraind ivm de terugslag die ik kreeg van de wedstrijd (vooral veel last van aanhechtingen en gewrichten gehad) Dit jaar gaan al mn oude PR's er nog aan!!!!!Mark my words![]()

Yeahhh Buddy's