MuscleMeat

Panzer VIII LOG

Bezoekers in dit topic

Je leeft weer! Niceee
 
Ja, even een winterslaapje gedaan. :)

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

zag deze bij mn abbo's verschijnen plots, terug IN dus :D

thanks! Mooie quote in je sig trouwens!
 
Inmiddels weer hard aan het trainen, heb 2 maanden terug een homegym aangeschaft. Van september '13 tot juli '14 af en toe getraind, en nu net weer een week of 6 begonnen. Ben in die tijd van 81 naar 84 gegaan en zit weer ongeveer op mijn oude niveau qua kracht. Vetpercentage schat ik op 16, als ik aanspan zie je duidelijk abs, ontspannen heel lichtjes. Denk dat ik lang een fout heb gemaakt om te weinig te eten dus ga dat iniedergeval niet meer doen. At toen 3000 kcal, ga nu denk voor de 3500 denk ik, en dan komt er nog bij voor lichaamsbeweging en workouts.

Qua schema doe ik nu:
Rug
Borst
Hams/Calves
Abs/Hardlopen 5 mins
Traps/Biceps
Schouders/Triceps
 
Okay.. heb een paar maanden split gedaan, net een weekje rust en nu wil ik een soort UB/LB schema doen. Zo min mogelijk oefeningen, want het aantal mogelijke oefeningen is sowieso beperkt en steeds alle schijven verwisselen kost tijd en is irritant met mijn homegym.

1 6x Abs, 6x shrugs, 5km hardlopen
2 10x incline benchpress, 8x skullcrushers
3 10x BOR, 8x bicep curl
4 10x leg curl, 10x leg extension
5 6x Abs, 6x shrugs
6 6x incline fly's, 4x tricep extension
7 6x Pullup/DB row, 4x bicep curl

Denk dat het mooi is om dit ongeveer elke 8 weken af te wisselen met split. Variatie is alleen maar goed lijkt me. En met split train ik wél tot failure, met UB/LB juist niet.
 
foto geupload, trainen ging best lekker van de week. gisteren fly's 6x12x15kg en skullcrushers 4x12x27
 
Lekker getraind gisteren al zeg ik het zelf. 4 setjes 8x32.5 bench dumbell press en skullcrushers 5x8x27. Gewichten zijn mooi omhoog gegaan sinds december vorig jaar, toen zat ik schat ik op 27.5 en 21 respectievelijk.
 
Yoo tijdje geleden weer nog steeds aan het trainen en ben lekker vooruit gegaan afgelopen jaar. Wat stats:
6x90 bench press
8x40 dumbell bench
8x32 shoulder bench press
6x100 squat
4x8 wide grip pull ups (ga binnenkort weighted beginnen, want eerste setje is heel makkelijk aan het worden)
8x112 barbell shrugs

Rug doe ik ook machine waabij je horizontaal pullt, per kant 3x20 en 1x5 dus ziet er best stoer uit en ook deze oefening is lekker vooruit gegaan. Train nu sinds juli 2015 in basic fit en heb homegym verkocht, veel beter in sportschool vind ik zelf. Woon sinds die datum ook op mezelf dus best wel vooruitgang en gelukkig "al" met 20 jaar huis uitgegaan. Zo zelfstandig zijn is voor mij een leuke ervaring en merk dat je er volwassener van wordt.

Zet zo gelijk wat foto's in galerij.. ben alleen nog niet zeker hoe breed mijn heupen nu zijn. Op sommige foto's (vooral die ik in spiegel maak, is het illusie?) zien ze er breed uit, en sommige weer niet. Ligt ook erg aan houding en of ik erop let. Maargoed is niet echt nuttig om hier druk om te maken want veranderen kan je toch niet. Enige wat ik kan doen is dikke quads, geen buik trainen en brede schouders krijgen =)

Ben nu dus al een jaar of 4 natty aan het trainen.. en ben benieuwd hoever ik ga komen komende jaren, ga het wel roid free houden, vroeger speelde ik wel met de gedachte maar nee. Vind het idee heel kut dat je een peak raakt, en daarna zonder roids nooit meer op die peak zal komen. fuck dat. haha. zou heel demotiverend zijn.
 
Fcking elleboog pijn.. ben sinds een maand in een nieuwe gym dus denk dat het aan een van de machines ligt, voorlopig dus old school met dumbell/barbell trainen en kijken of het weer weggaat.

Weet niet of ik ga cutten.. zit sowieso al rond de 15% en heb abs als ik flex en geen zin om kracht te verliezen want het gaat sowieso al amper vooruit afgelopen maanden.
 
Fcking elleboog pijn.. ben sinds een maand in een nieuwe gym dus denk dat het aan een van de machines ligt, voorlopig dus old school met dumbell/barbell trainen en kijken of het weer weggaat.

Weet niet of ik ga cutten.. zit sowieso al rond de 15% en heb abs als ik flex en geen zin om kracht te verliezen want het gaat sowieso al amper vooruit afgelopen maanden.
hee maat ik had ook last van mn elleboog, heb me 2x laten masseren en de pijn is volledig verdwenen. koste met totaal 25euro :) misschien het proberen waard
 
hee maat ik had ook last van mn elleboog, heb me 2x laten masseren en de pijn is volledig verdwenen. koste met totaal 25euro :) misschien het proberen waard
Oke thanks maar ben er inmiddels al vanaf.. ik denk dat het door een schouder machine komt. Die pak ik zwaar en er gaat iets mis blijkbaar, want sinds ik ermee gestopt ben is het weg. Maar zal het onthouden als ik het nog eens heb. Ben echt superblij dat ik nooit een schouderblessure heb gehad, dat is nog 100x erger
 
Hallo.. kut depressie, maar einde is in zicht.

Net 8x34 dumbell shoulder press, volgende keer 36 proberen. 8x85 incline benchpress, ik blijf langzaam maar zeker sterker worden. Denk in 2018/2019 een kuurtje (ben dan 24). Ik ben ook zo een lucky bitch, ik eet veel junkfood maar blijf gewoon hetzelfde vetpercentage rond de 14 procent.
 
Ik had een dipje, maar het gaat weer erg goed! Ik ben wel sinds 1.5 jaar gestopt met trainen, do wel nog hardlopen. Maar heb denk ik niet veel verloren, ben nog steeds wel een stevige kerelt haha. Ik wil zeker ooit weer gaan trainen, ik heb de ruimte voor een homegym. Helaas is mijn oude sportschool van eigenaar verwisselt en nu is het in plaats van een toffe gezellige sportschool een soort herbalife healthclub geworden, met alles kaal en spierwit. En de sauna is weg.. gatverredamme zeg. Gelukkig beviel de homegym die ik erna had wel erg goed.. zette altijd de radio of een twitch stream aan :thumbsup:
 
Wat houd je op het moment tegen om te gaan trainen dan? Geen andere gym in de buurt?
 
Back
Naar boven