MuscleMeat

Panzer VIII LOG (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

cut dieet? ik zat op lage carbs inderdaad, ekv verhouding denk ik 45/10/45 en de carbs zaten vooral in melk/kwark etc.. zat verder hoog in eiwitten, minstens 3 gram per kilo lichaamsgewicht. Tekort ongeveer 500-700 en gewoon lekker zwaar liften ;)

hmm okee
ik zat te denken aan IF, maar dit word afgeraden als je 5x pw trained

dus ga maar ook zoiets doen over 2 maanden
 
hmm okee
ik zat te denken aan IF, maar dit word afgeraden als je 5x pw trained

dus ga maar ook zoiets doen over 2 maanden

IF wil ik ook eens proberen ja.. hoor er goede verhalen over
 
Ik volg je man!
 
panzer het is bijna halve maand gelden dat je update waar zijn je log?
 
hey seb!

ben ik al best lang mee gestopt hoor :) train ook niet meer heel strict volgens schema, het enige wat ik in mijn hoofd heb is ik pak zoveel setjes voor die spiergroep, lekker doen waar ik zin in heb qua oefeningen dus.
 
gedaan met loggen dus:(?
 
nee hoor, ik log nog wel alleen niet meer zo vaak. Zoals ik al zei blijf ik uiteraard gewoon trainen/eten dus no worries..

Ben al een tijdje aan het bulken, amper vet aangezet en wel leuke krachtgains gemaakt, vooral rug gaat lekker, BOR eerst 60 nu tegen de 70 en lat pulldown eerst 65 nu 70. Heb nog steeds een sixpakkie al is hij wel iets vervaagt, maar aangespannen ziet het er nog altijd goed uit.
 
gisteren 6x70 bor met goede techniek en ik woog net over de 80.. maar sta nog steeds aardig droog

fuuuuuuark!!

denk dat ik 1 april weer een maandje ga cutten (srs)
 
Ik.ga 1 april ook cutten, nog 45 dage clean bulk

oke dan eigenlijk wil ik sneller cutten maar massa is ook belangrijk, wil echt weer cutten voor dem veins :D

weeg nu trouwens ongeveer 82 kilo waar ik best tevreden mee ben. voor de cut in november woog ik immers nog 84 kilo op bijna 18%, sta nu 13% ofzo.
 
Ondertussen zijn we alweer een tijdje verder, trainen gaat nog steeds lekker al begint school wel steeds meer tijd in beslag te nemen.. afgelopen week dan ook maar niet getraind.. heb de afgelopen 2 maanden gecleanbulkt met zo nu en dan een junkdagje, in de foto hieronder is de eerste foto van januari en de 2e van nu (26 maart ofzo). Ben echt ontzettend blij dat ik amper vet lijk aangekomen te zijn terwijl ik toch behoorlijk heb gegeten, en opzich lijkt er geen verandering maar ik ben de afgelopen tijd wel zeker weten vooruitgegaan qua kracht.. dacht ook dat die 1ste pic met pomp was gemaakt..
Ga nog 1 maandje cleanbulken en in mei cutten.. hoewel.. dan heb ik examens en is het misschien niet zo handig?

Anyway, vorderingen in massa/kracht maak ik niet meer zo snel, maar ik heb gelukkig 100% plezier in elke training en ben al tevreden met wat ik heb. Trouwens ook nog ff een superdude pic erbij gedaan :fa:

kbrghg.png

2gxmqkk.jpg
 
Netjes hoelang train je al?

Yo! Ik begon eind 2011, dus ruim een jaar nu...

Kan trouwens neit wachten om weer te gaan trainen, ben al een dag of 9 niet meer in de gym geweest en morgen k*tpasen :D
 
Yo! Ik begon eind 2011, dus ruim een jaar nu...

Kan trouwens neit wachten om weer te gaan trainen, ben al een dag of 9 niet meer in de gym geweest en morgen k*tpasen :D

In dat geval best netjes, hier zijn de gyms 1e en 2e paasdag gesloten K*t paashaas:D
 
You go bro! Gaat netjes man! En die superdude pic hahahaha geweldig. Maar je staat er goed bij ;)
 
Netjes Panzer, alleen je triceps lijken wel wat achter te lopen? of heb ik het mis.
 
Back
Naar boven