Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes Panzer, alleen je triceps lijken wel wat achter te lopen? of heb ik het mis.
Zoals ik er al bij had gezegd zo;n foto is vrij waardeloos..
Heb het nu druk met examens, maar trainen is zoals altijd ideaal om soort van te ontspannen..heb dus gewoon lekker doorgetraind laatste tijd, wel een beetje veel junk maar dat gaat laatste dagen weer wat beter. Heb gisteren ff wat foto's gemaakt, vind het opvallend dat mijn vp% nog relatief laag is, heb echt veel gegeten laatste maanden
Ga na de examenperiode (halverwege juni) nog ff een maandje cutten, ben benieuwd hoe het er dan uit gaat zien. Zit nu btw op 30kg dumbbell press, 24 kilo shoulderpress en 70 kilo lat pulldown voor ongeveer 6 reps. Moet alleen oppassen voor schouder omdat ik die zo nu en dan voel als ik niet goed opwarm.Gewoon nu lekker gaan cleanbulken, fk dat cutten, eerst gewoon massa opbouwen man![]()
Gewoon nu lekker gaan cleanbulken, fk dat cutten, eerst gewoon massa opbouwen man![]()

Ik vind je vp toch wel aanzienlijk gestegen hoor, zonde...

Heb gelukkig wel door kunnen trainen, gaat gewoon zijn gangetje en ben net een weekje bezig met de cut. Heb wel extreem veel moeite om van junkfood af te blijven, maargoed.
Van powersupplements? Ik heb deze multi namelijk ook.

Oke, ik zie trouwens net dat het geen multi is. Maar ik heb een multi met z'n zelfde verpakking.
Netjes panzer, mooi wat massa bijgekomen sinds de laatste keer dat ik keek. Mooi rustig door blijven bouwen nu![]()

dus voortaan geen crappy foto's meer in dit topic.