MuscleMeat

Panzer VIII LOG

Bezoekers in dit topic

netjes, denk dat de meeste dat wel hebben in deze pose
 
Netjes Panzer, alleen je triceps lijken wel wat achter te lopen? of heb ik het mis.

Yoo!

Nee lijkt maar zo, biceps lopen eerder achter eigenlijk ;) Zoals ik er al bij had gezegd zo;n foto is vrij waardeloos..

Heb ondertussen steeds meer zin om te cutten, misschien 1 mei beginnen met maandje cutten, wil dit keer onder de 10% komen..

---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 15:05 ----------

www.youtube.com/watch?v=IMepLfEJu6w

http://www.youtube.com/watch?v=r3Srcp7iBug

http://www.youtube.com/watch?v=LVaOmzCgc8k

[Link niet meer beschikbaar]

FTW!!
 
Ik dacht ik kom maar weer eens online na een maandje :roflol: Heb het nu druk met examens, maar trainen is zoals altijd ideaal om soort van te ontspannen..heb dus gewoon lekker doorgetraind laatste tijd, wel een beetje veel junk maar dat gaat laatste dagen weer wat beter. Heb gisteren ff wat foto's gemaakt, vind het opvallend dat mijn vp% nog relatief laag is, heb echt veel gegeten laatste maanden :o Ga na de examenperiode (halverwege juni) nog ff een maandje cutten, ben benieuwd hoe het er dan uit gaat zien. Zit nu btw op 30kg dumbbell press, 24 kilo shoulderpress en 70 kilo lat pulldown voor ongeveer 6 reps. Moet alleen oppassen voor schouder omdat ik die zo nu en dan voel als ik niet goed opwarm.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Gewoon nu lekker gaan cleanbulken, fk dat cutten, eerst gewoon massa opbouwen man ;)
 
Ik vind je vp toch wel aanzienlijk gestegen hoor, zonde...
 
Gewoon nu lekker gaan cleanbulken, fk dat cutten, eerst gewoon massa opbouwen man ;)

Niet helemaal mee eens... :)

Cutten kost helemaal niet zoveel tijd, heb bijvoorbeeld tot nu iets van anderhalf jaar getraind/gebulkt waarvan 1 maand cutten. Dus voor massa opbouwen heb ik ook met cutten genoeg tijd, plus door je vp% laag te houden zie je er een stuk beter uit... of ik nu in een halfjaar 5 maanden of 6 maanden bulk maakt toch niet zo'n enorm verschil?? Heb daarnaast echt een hekel aan een hoog vetpercentage, alleen al omdat je een stuk meer gaat zweten wat niet echt handig is met de zomer die eran komt :D

---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 10:25 ----------

Ik vind je vp toch wel aanzienlijk gestegen hoor, zonde...

Klopt.. heb echt moeite om junkfood te laten staan, heb jammergenoeg altijd honger terwijl ik gewoon genoeg eet :mad:

Maargoed, ik ben zelf tevreden met hoe ik vooruitga. Het kan natuurlijk beter maar dat 'hardcore' is er bij mij af.
 
Ach meneertje is weer eens online geweest... ;)

Nouja je VP is niet heel erg gestegen hoor, ziet er nog goed uit :)
 
Thanks Jesper! Ja ben vrij weinig online geweest laatste tijd, heb internet van mijn pc afgehaald voor de examens :o Heb gelukkig wel door kunnen trainen, gaat gewoon zijn gangetje en ben net een weekje bezig met de cut. Heb wel extreem veel moeite om van junkfood af te blijven, maargoed.

Gisteren supps binnengekomen, vit d is wel handig met dit baggerweer :)

34j20zs.jpg
 
Netjes panzer, Hoop dat snel zomer wordt, niet dat we eind juli naar winter overschakelen
 
Oke, ik zie trouwens net dat het geen multi is. Maar ik heb een multi met z'n zelfde verpakking.
 
Oke, ik zie trouwens net dat het geen multi is. Maar ik heb een multi met z'n zelfde verpakking.

Ah ik denk al, multi??

Ga trouwens weer switchen naar split, benen wordt echt niks meer kan er geen motivatie meer voor opbrengen.

1. borst/biceps
2. rug/triceps
3. schouders/traps/buik

en dan maandag/woensdag/vrijdag denk ik, incidenteel eens benen/kuiten doen.
 
Netjes panzer, mooi wat massa bijgekomen sinds de laatste keer dat ik keek. Mooi rustig door blijven bouwen nu :)
 
Netjes panzer, mooi wat massa bijgekomen sinds de laatste keer dat ik keek. Mooi rustig door blijven bouwen nu :)

Thanks! Blijf zeker doorgaan, alleen is het de laatste tijd en komende 2 maanden op een wat lager pitje. Abbo van de sportschool liep af en kan alleen nog maar voor een halfjaar abbo van 50 de maand afsluiten, terwijl de gym bij mijn nieuwe opleiding 25 de maand is. Dan sport ik maar 2 maanden niet.. kan dat geld jammergenoeg echt niet uitgeven.

De tijd dat ik niet train ga ik wel nuttig besteden probeer ik, ga ff een schemaatje maken met dips/optrekken en iets voor schouders maken voor thuis, cleanbulken en hardlopen.
 
Zo.. al even geleden dat ik hier gepost heb zo te zien :D

Ben even een tijdje gestopt, denk zo ongeveer van juni 2013 tot maart 2014. Ben nu dus weer 3 maanden begonnen met bb'en. Ik eet nog niet helemaal op schema, maar ben er wel mee bezig. Toen ik begon in maart ben ik natuurlijk wel wat kracht verloren, maar inmiddels ben ik weer bijna op het oude niveau terug. Borst gaat wel wat minder, doe nu denk ik dumbell press met 22kg wat eerst 28 was. Maargoed, zoiets kan niet anders als je opeens 8-9 maanden niet traint. Rug gaat wel weer prima, en traps lijken beter dan ooit. Pak nu makkelijk 30kg dumbell shrugs.

Qua trainen train ik alles lekker relaxed 1x in de week. Dus elke spiergroep 1x in de week keihard trainen en daarna een week rust geven. Denk dat dat voor mij toch het lekkerste werkt. En heb mezelf denk ik ook overgetrained eerste helft van 2013, trainde alles 2x in de week zwaar.

Duss.. even een dipje gehad, maar ben weer helemaal terug. Ik ga eerst op mijn oude niveau komen, sta weliswaar wat hoog met 16% vet maar na al die tijd junkfood valt het opzich wel mee denk ik.

Zal ook wel weer eens een foto'tje posten. Gelukkig heb ik al een tijdje mijn oude nokia dumbphone ingeruild voor een echte smartphone :D dus voortaan geen crappy foto's meer in dit topic.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ach hopen op spiergeheugen :p
 
zag deze bij mn abbo's verschijnen plots, terug IN dus :D
 
Back
Naar boven