AndroidHealthClinic

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

Ok ik ga het even na dan mannen. Vragen of het rond 13:00 geen probleem is. Ik moet toestemming aan dj's en sarko vragen. Vermoed dat dit geen probleem zal zijn.

Edit: Wel op een voorwaarde. Als het glad is of vrieskoud (onder 0 gr. C) dan doe ik niet mee. :D

in de vrieskou doe ik nog steeds mee... dikke trui aan en jackie! extra nice! kerstmuts op en mooie filmpjes maken!

in de vrieskou doe ik nog steeds mee... dikke trui aan en jackie! extra nice! kerstmuts op en mooie filmpjes maken!

Ik wil ook meedoen!!! :yarly:
Is dat in Dordrecht? :p

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------

Ok ik ga het even na dan mannen. Vragen of het rond 13:00 geen probleem is. Ik moet toestemming aan dj's en sarko vragen. Vermoed dat dit geen probleem zal zijn.

Edit: Wel op een voorwaarde. Als het glad is of vrieskoud (onder 0 gr. C) dan doe ik niet mee. :D

Volgens nu.nl is het op zaterdag -1 tot -7. :roflol:

Ja op 2e kerstdag?

woon je hier ook ergens dan?

dat kan je geloof ik nog niet zien zo ver vooruit?

Nope true, dat was aankomend. Ook al hadden ze voorspellingen voor over 2 weken het kan zomaar 5 graden verschillen, weer verandert best gauw.
Ik woon in Zoetermeer, regio Den Haag. Dus het is te doen.

• Topic Starter Topic Starter
Leuk om te zien dat jullie je vermaken in mijn topic:) Mijn hart gaat er sneller van kloppen! :heart:

:roflol: Mijn vorige post was serieus en gemeend! :( but still :heart:

It Giet Oan!

2e kerstdag (26 dec) STM meet @ DJ's! Iedereen is welkom.
12:00 beginnen?

Laatst bewerkt:
It Giet Oan!

2e kerstdag STM meet @ DJ's! Iedereen is welkom.
12:00 beginnen?

Fine by me, zal ervoor zorgen dat ik vrij krijg van werk mits ik ingeroosterd ben. :) (volgens mij mag je dan niet eens werken :roflol:)
Ik denk dat ik dan ook gelijk wat Deadlifts erbij doe als ik energie over hou, vrijdag is me gym closed.

oke, im there. 12 uur is wel wat vroeg... maar goed... cest la vie

Ik ben er ook wordt echt bruut kan een mod by the way de naam van dit topic wijzigen in Strongman meet DJ's ?

Gezellig druk hier:D

Vandaag:

Squats:
10x60
10x80
10x100
8x120
5x140
5x165 PR?

Rest: Same o Same o... Zie vorige week woensdag... Misschien de shrugs nog ff vermelden:

8x80
8x100
8x120
8x120

Ben fokking boos, squats gingen verkenkerd. Paupervorm. :mad::mad::mad:
Heb het tien keer opnieuw staan doen, zat wel verbetering in... Ik doe bijna good mornings a la Omega ipv squats...

Laatst bewerkt:
Ik ben er ook wordt echt bruut kan een mod by the way de naam van dit topic wijzigen in Strongman meet DJ's ?

:roflol:

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:56 ----------

5x165 you sick moederverkrachter. :roflol:
Ik moet ook maar eens me Squat techniek verbeteren, haal teveel kracht uit me onderrug denk ik.

Damn wat doet die trainingspost in ons log? :D

5x165kg en dan nog boos zijn? Verder alles goed?

Welke stad is DJ's workout?

Dordrecht

Dit ga je niet menen allemaal beesten en dan kom ik daar aan.. Ben de kleinste zowel in lengte als breedte en massa, ohja en ook wel belangrijk zwakste qua kracht. :roflol:

Terug
Naar boven