- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette bench auwe! Verderest pompshizzle etc. looking good, verwacht wel meer van je Dumbbell Flys aangezien je een aardig sterke borst hebt.
Ff oefenen
Nette training, je hebt alleen meer sets biceps curls gepakt!
Borst Biceps
Rug Triceps
Schouders Benen
is trouwens een nette split hoor! als het niet zwaar genoeg is kom je voortaan gezellig gezelschap houden bij het cardioen!
Cardio moet ik echt eens gaan doen ja
...Helaas heb ik slecht nieuws voor je... jou riem kunnen we helaas niet toelaten tot de meet. Ik heb mijn best gedaan maar het gaat echt niet.Ik ben zo blij dat jij mijn riem hebt he, die riem is echt een beetje een kindje van me, hij gaat allemaal mooie momenten in de gym meemaken en alle huidige pr's zijn met gebruik van hem gemaakt! kan ik hem morgen even ophalen bij je? ga waarschijnlijk in de middag trainen.

Helaas heb ik slecht nieuws voor je... jou riem kunnen we helaas niet toelaten tot de meet. Ik heb mijn best gedaan maar het gaat echt niet.![]()

Daarom juist. Ik wist wel dat er iets mee aan de hand was. Vond het al vreemd dat je het maar altijd over je riem hebt. In iedere zin kwam wel het woord riem voor.whahahaha met mijn speciale riem druk ik meer dan in een bankdrukshirt![]()
Ik ben zo blij dat jij mijn riem hebt he, die riem is echt een beetje een kindje van me, hij gaat allemaal mooie momenten in de gym meemaken en alle huidige pr's zijn met gebruik van hem gemaakt! kan ik hem morgen even ophalen bij je? ga waarschijnlijk in de middag trainen.

WuuuT!!!!??Durf het bijna niet te vertellen, heeft te maken met wat pijntjes![]()