Fitness Seller

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

Nette bench auwe! Verderest pompshizzle etc. looking good, verwacht wel meer van je Dumbbell Flys aangezien je een aardig sterke borst hebt.

Nice training pompert!
You got mail trouwens. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Nette bench auwe! Verderest pompshizzle etc. looking good, verwacht wel meer van je Dumbbell Flys aangezien je een aardig sterke borst hebt.

True! Was alleen echt een van mijn eerste keren:o Ff oefenen:D

---------- Toegevoegd om 23:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------

Nice training pompert!
You got mail trouwens. ;)

Thnx! En yes, alleen dat plaatje doet het niet!

Nette training, je hebt alleen meer sets biceps curls gepakt!

Borst Biceps
Rug Triceps
Schouders Benen

is trouwens een nette split hoor! als het niet zwaar genoeg is kom je voortaan gezellig gezelschap houden bij het cardioen!

Nette training, je hebt alleen meer sets biceps curls gepakt!

Borst Biceps
Rug Triceps
Schouders Benen

is trouwens een nette split hoor! als het niet zwaar genoeg is kom je voortaan gezellig gezelschap houden bij het cardioen!

Is dat zo?:o Cardio moet ik echt eens gaan doen ja:p...

---------- Toegevoegd om 10:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

De mails van Chick zijn nice trouwens, heb wel zin ook in die clinics... Zal verdomd leerzaam zijn denk ik zo! Welke datum wil jij Omega? Kunnen we samen gaan... (Starter uiteraard ook meegenomen in deze vraag).

---------- Toegevoegd om 10:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

En chick zelf?

Ik zal beide data aanwezig zijn als ik kan. Zoals ik al aangaf stuur ik vanavond het juiste inschrijfformulier op.

geen zin in......moe.........enz ?? Wat is dat nou ?? haha

gaat toch wel lekker, geen zin en toch een deadlift PR !!

hondsbrutale curls!

Ik ben zo blij dat jij mijn riem hebt he, die riem is echt een beetje een kindje van me, hij gaat allemaal mooie momenten in de gym meemaken en alle huidige pr's zijn met gebruik van hem gemaakt! kan ik hem morgen even ophalen bij je? ga waarschijnlijk in de middag trainen.

Ik ben zo blij dat jij mijn riem hebt he, die riem is echt een beetje een kindje van me, hij gaat allemaal mooie momenten in de gym meemaken en alle huidige pr's zijn met gebruik van hem gemaakt! kan ik hem morgen even ophalen bij je? ga waarschijnlijk in de middag trainen.
Helaas heb ik slecht nieuws voor je... jou riem kunnen we helaas niet toelaten tot de meet. Ik heb mijn best gedaan maar het gaat echt niet. :(

whahahaha met mijn speciale riem druk ik meer dan in een bankdrukshirt:eek:
Daarom juist. Ik wist wel dat er iets mee aan de hand was. Vond het al vreemd dat je het maar altijd over je riem hebt. In iedere zin kwam wel het woord riem voor.

Ben vanaf NU thuis. Moet je maar ff bellen mocht je hem nog willen halen vandaag... Ik ga vanaaf trainen...

Vandaag:

Squat:
8x60
8x80
8x100
8x120
5x140
5x160

Leg Curl:
8x30
8x40
8x50
8x30

Leg Extension:
8x30
8x40
8x50
8x60

Calve Raises Barbell:
12x60
12x100
12x100
12x100

Side Raises:
12x10
12x12
8x14
12x10

Face Pulls:
12x25
12x30
12x30
12x30

Rear Delt Raises:
12x6
12x9
12x9
12x9

Pens

Hahah, lekker hoor splitje splitje:meal:

Monster isolatie training, waarom..... :(

:roflol:

Heey Chick, hoe kan ik in een pdf iets invoeren???

En Omega + Starter 10 Januari naar de clinics?

Ik heb het bestand zo gemaakt dat je in reader gewoon tekst kunt toevoegen. Je moet wel minimaal reader 6.0 hebben. En die versie is al antiek. :roflol:
Starter doet geen clinic en van omega heb ik nog niets gehoord.

Terug
Naar boven