Fitness Seller

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

ja strongmantraining....klinkt goed! when en waar gaan we dat doen?

• Topic Starter Topic Starter
haha dat lukte mij ook al niet :roflol:de clinic niet denk ik.... hebben we het nog wel over tijdens die strongman training

:roflol:

---------- Toegevoegd om 00:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:28 ----------

ja strongmantraining....klinkt goed! when en waar gaan we dat doen?

Strong Wattes?

---------- Toegevoegd om 00:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:28 ----------

ik had een datum gepost in jouw log ;)

O o

---------- Toegevoegd om 00:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------

Vandaag:

Wat gedeadlift (lichtjes tot 160) en wat rugoefeningen en triceps + Pens. Ook nog 2000 meter met mijn fiets op de rug naar huis gelopen, sleutel kwijt. HARDCORE JONGUH!

Het is over en uit met de chicks, gister nog een date gehad maar ik voel me weer genaaid op de mindere manier. Zal niet verder uitwijden, gleufdieren zijn allemaal hetzelfde. 0,0 ratio in die harsessen. Oplazeren. Morgen eens een buis GHB mijn harses in duwen en lam over straat zwalken gvd.

Einde bericht.

Oplazeren. Morgen eens een buis GHB mijn harses in duwen en lam over straat zwalken gvd.

Einde bericht.

ik heb nog wel een dealertje voor je

29dbz2o.jpg

:roflol:

Het is over en uit met de chicks, gister nog een date gehad maar ik voel me weer genaaid op de mindere manier. Zal niet verder uitwijden, gleufdieren zijn allemaal hetzelfde. 0,0 ratio in die harsessen. Oplazeren. Morgen eens een buis GHB mijn harses in duwen en lam over straat zwalken gvd.

Einde bericht.

Neem gewoon een kat.

ps. Ik bel je als ik in de buurt ben vanavond.

Doping, pure doping.

Heb het nog steeds niet genomen kippetje van me!

Maandag:

Bench:
20x60
8x70
8x80
8x90
8x100
5x110
5x115

Incline Bench:
8x60
8x70
8x80
8x90
5x100

Dumbbell Flyes:
12x14
12x18
12x20
12x20

-----------------
Squat
4x8x60
SUPERLIGHTWEIGHTWINTERMUTSJE
Lat Pull
4x8x60
-----------------

Bicep Curl Barbell:
8x40
8x50
8x60
8x40

Hammer Curls:
8x20
8x22
8x24
8x26

Curl apparaat:
4x8x50

Onderarmen:
4x10x40

Wtf 5x115. :eek:

:roflol: @ Squats.

n*ger, ze willen de 26e sm training

Waar gaat dat plaatsvinden? :p

das 2e kerstdag he

weetnie of je dat in de gaten hebt

zal dan wel @ dj's workout zijn

chick en sander g

kevin weet ik nog niet..

:roflol: Nee, had ik niet in de gaten...Pfff, ik ben niet zo'n planner man...Laten we eerlijk zijn, ik ben GEEN planner...Ik hou een slag om de arm gezien een dergelijke dag... Aan de andere kant, een uurtje (of twee) trainen is wel flex:D

Jongens, jongens. ik ben wel heel erg van de traditie. gezellig ontbijten op kerstdagen is vaste prik. Dus graag wel iets later beginnen.... maar wel optijd voor het avondeten thuis:P

Ok ik ga het even na dan mannen. Vragen of het rond 13:00 geen probleem is. Ik moet toestemming aan dj's en sarko vragen. Vermoed dat dit geen probleem zal zijn.

Edit: Wel op een voorwaarde. Als het glad is of vrieskoud (onder 0 gr. C) dan doe ik niet mee. :D

Laatst bewerkt:
ga ik een keer een strongmantraining doen en dan ben ik niet in vorm, wil natuurlijk wel een beetje indruk maken:P:P

Terug
Naar boven