AndroidHealthClinic

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

Weet je wat ik ga doen voor de vorm....Powerliftschoenen kopen, met een hakje. tis echt bizar wat een verschil dat maakt. Met iets onder je hielen zak je met een stabielere core en hoef je niet door te buigen om je diepte te halen

weet niet of ik het helemaal goed uitleg maar jullie snappen het wel

Weet je wat ik ga doen voor de vorm....Powerliftschoenen kopen, met een hakje. tis echt bizar wat een verschil dat maakt. Met iets onder je hielen zak je met een stabielere core en hoef je niet door te buigen om je diepte te halen

powerliftschoenen met een hakje? dan bedoel je waarschijnlijk olympic lifting schoenen?

• Topic Starter Topic Starter

Werkt dat echt? Want ik begin qua uitvoering op jou te lijken...

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Juist ja... :sad:
Maar gedraag je of ik vraag een ban voor je aan in dit topic. :mad:

:kiss: Het is nog altijd mijn topic kippenborst! Maargoed, ik zal me gedragen:)

Laatst bewerkt:
Werkt dat echt? Want ik begin qua uitvoering op jou te lijken...

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

:kiss: Het is nog altijd mijn topic kippenborst! Maargoed, ik zal me gedragen:)

whahah jij brengt het of het iets negatiefs is:eek: en dat is zeker niet het geval... jij hebt alleen de illusie dat alleen de 2e manier van squaten ''goed'' is. Ik weet trouwens ook wel waar het aan ligt. Volgens mij ben jij in de loop van de tijd meer low-bar gaan squaten. Dan kun je dus moeilijker de bewegingsbaan van poppetje 2 maken.

Stukje uitleg: (quote van falstyr)
"Net zoals powerlift squat stance of olympische squat. Bij PL gebruik je meer hams en Oly meer quads. Is maar net wat je belangrijk vindt om te trainen. Een sumo stance verdoet bij mij ook de knieen tijdens een box."

Ik weet zeker dat mijn squats niet fout zijn, goedgekeurd worden en geen blessures opleveren. hieronder een plaatje, ik squat zoals het meest rechste kereltje

800px-Squat_Bar_Placement.jpg

Laatst bewerkt:
Nice post... Eye-opener... Ik ben een low-bar squatter:D Mijn negativiteit komt door een gesprek in de gym, sorry. Laat me snel iets aanlullen.

Rechtse plaate, squat is perfect kerel. Zo squat ik nu ook. Je torso moet wel wat naar voren komen om de bar boven midden voet te houden. Zolang je voelt dat je geen balans problemen hebt is er niets aan de hand. Ik squat op blote voeten en vind dit perfect.

Met een verhoogde hak haal je iets van de spanning van je hams af en ga je in feite het hele gedoe waarom je een low bar squat doet teniet doen. Ik weet ik overdrijf een beetje maar hier komt het in grote lijnen wel op neer.

Ja die bedoelde ik inderdaad. Lijkt me echt ideaal

het enige wat ik nou niet zo goed uit al je posts begrijp is: waarom?

waarom wil je een oly squat gaan doen? of wil je een pl squat doen met een verhoogde hak?

wil je iets gaan benadrukken? wil je meer de oly kant op? whats up?

Ik denk dat ik de 3e squat beter uit kan voeren op van die mooie schoentjes met een hakje..thats all eigenlijk. Betere uitvoering bedoel ik mee makkelijker zakken.

Ik denk dat ik de 3e squat beter uit kan voeren op van die mooie schoentjes met een hakje..thats all eigenlijk. Betere uitvoering bedoel ik mee makkelijker zakken.

voor de 3e uitvoering wil je juist geen verhoging onder je schoenen, maar de voetjes zo plat mogelijk op de grond! x

voor de 3e uitvoering wil je juist geen verhoging onder je schoenen, maar de voetjes zo plat mogelijk op de grond! x
Juist!!!! Zeg het ze zeg het ze Erwin!

We gaan anders een goed naar jou vorm kijken Kevin. Die clinic kunnen we daarvoor gebruiken kan Jason er eens goed naar kijken.

oke ik heb de schoentjes van mijn verlanglijstje afgehaald! Squats zijn prima:P

Zit gedwongen in een deload aka niks doen. For real this time...

Redenen zijn tamelijk leuk tot heel erg leuk:

-Inleveren masterscriptie.
-Nieuw ubergroot huis!

Eerst volgende keer dat jullie mij zien graag aanspreken met Master of Science Snakeman svp.

Ik Squat zoals de middelste voor mijn gevoel maar ik voel altijd een enorme druk op me onderrug, niet tijdens het Squaten maar juist als ik onder de bar vandaan kom en recht ga staan, is dit logisch of heb ik gewoon een verdoete techniek?

Congratz Master of Science Snakeman

Nice Nathan, en nu nog sterk worden. :p

En congrats inderdaad, 'Master of Science'. :p
Moge gij een UFO vinden in the name of science!

Congratz Master of Science Snakeman

:roflol: Thnx:D

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

Nice Nathan, en nu nog sterk worden. :p

:o

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

En congrats inderdaad, 'Master of Science'. :p
Moge gij een UFO vinden in the name of science!

Lol, wtf:roflol:... En thnx:D

Zit gedwongen in een deload aka niks doen. For real this time...

Redenen zijn tamelijk leuk tot heel erg leuk:

-Inleveren masterscriptie.
-Nieuw ubergroot huis!

Eerst volgende keer dat jullie mij zien graag aanspreken met Master of Science Snakeman svp.

2e kerstdag dus? :D

Terug
Naar boven