- Waardering
- 3.522
Juist ja...

Maar gedraag je of ik vraag een ban voor je aan in dit topic.

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juist ja...

Weet je wat ik ga doen voor de vorm....Powerliftschoenen kopen, met een hakje. tis echt bizar wat een verschil dat maakt. Met iets onder je hielen zak je met een stabielere core en hoef je niet door te buigen om je diepte te halen
weet niet of ik het helemaal goed uitleg maar jullie snappen het wel
powerliftschoenen met een hakje? dan bedoel je waarschijnlijk olympic lifting schoenen?
Weet je wat ik ga doen voor de vorm....Powerliftschoenen kopen, met een hakje. tis echt bizar wat een verschil dat maakt. Met iets onder je hielen zak je met een stabielere core en hoef je niet door te buigen om je diepte te halen
weet niet of ik het helemaal goed uitleg maar jullie snappen het wel
Juist ja...
Maar gedraag je of ik vraag een ban voor je aan in dit topic.![]()
Het is nog altijd mijn topic kippenborst! Maargoed, ik zal me gedragen
Werkt dat echt? Want ik begin qua uitvoering op jou te lijken...
---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------
Het is nog altijd mijn topic kippenborst! Maargoed, ik zal me gedragen
![]()
en dat is zeker niet het geval... jij hebt alleen de illusie dat alleen de 2e manier van squaten ''goed'' is. Ik weet trouwens ook wel waar het aan ligt. Volgens mij ben jij in de loop van de tijd meer low-bar gaan squaten. Dan kun je dus moeilijker de bewegingsbaan van poppetje 2 maken.Ik denk dat ik de 3e squat beter uit kan voeren op van die mooie schoentjes met een hakje..thats all eigenlijk. Betere uitvoering bedoel ik mee makkelijker zakken.
Juist!!!! Zeg het ze zeg het ze Erwin!voor de 3e uitvoering wil je juist geen verhoging onder je schoenen, maar de voetjes zo plat mogelijk op de grond! x
Thnx

En congrats inderdaad, 'Master of Science'.
Moge gij een UFO vinden in the name of science!
... En thnx
Zit gedwongen in een deload aka niks doen. For real this time...
Redenen zijn tamelijk leuk tot heel erg leuk:
-Inleveren masterscriptie.
-Nieuw ubergroot huis!
Eerst volgende keer dat jullie mij zien graag aanspreken met Master of Science Snakeman svp.