MuscleMeat

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

Ik zie nathan al een 290kg yoke lopen. Daar heeft hij een gruwelijke hekel aan.

Midscheen is praktisch een Deadlift man. :roflol:
Nice train en zeer sterke Rackpulls voor een m00ib0i.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.123
Thnx!

Vandaag:

Na een lang slapeloos weekend met toch redelijk gezond voedsel en geen rare middelen enkel wat moe... Gekozen voor een lichte training.

Squat:
12x60
12x80
12x100
12x120

Bench:
12x40
12x60
12x70
12x80
12x90

Lat Pull:
12x60
12x70
12x80
12x90

Neck Press:
12x40
12x50
12x60
12x50

Bicepscurl:
12x40
12x40
12x50
12x50

Triceps Pulldown:

12x20
12x30
12x40
12x40

Pens

je blijf toch ook echt die undercover bb-er he

Zo aardig volume ook ! Ziet er lekker uit :)

nathan?

• #1.127
je blijf toch ook echt die undercover bb-er he

Ja, ik vind herhalingen gewoon geil... Sorry:o

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

Zo aardig volume ook ! Ziet er lekker uit :)

Thnx:)

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

Ja kerel, zeg het eens!

• #1.129
:roflol:

Wees eens wat liever voor dat meisje, ze is heel aardig:)

Hoi Pilates:wave2::aai: we moesten aardig zijn van Snake

Maar lekker, maar wel rustig getraind he kerel!

Laatst bewerkt:
Haha stelletje flauwe vogels :p

• #1.134
Vandaag:

Had gisteren moeten zijn maar ik was veels te moe...

Bench:
8x60
8x70
8x80
8x90
8x100
4x110

Squat:
8x60
8x80
8x100
8x120
5x140
5x160
3x180

Stiff Deadlift:
5x110
5x130
5x130
5x150

Rack Pull:
3x180
Geen zin meer, te dikke pomp in mijn rug...

Incline Bench:
8x60
8x70
8x80
8x90
8x60

Lat Pull:
8x60
8x70
8x80
8x90
5x100
5x110

Cable Row:
8x70
8x80
8x90
8x100

Nog een kwartiertje Omega geplaagd...:D

• #1.136

Ik heb achter hem staan dansen tijdens zijn push press, heb hem 3x homo genoemd in het bijstaan van anderen, gezegd dat zijn neus scheef stond (iemand anders uit de gym dat zonder zijn weten ook laten zeggen, hahahah je had hem moeten zien kijken in de spiegel) en toen ik onderweg naar huis was kwam ik iemand tegen die ook nog ging sporten en toen heb ik hem ook gevraagd dat tegen Kevin te gaan zeggen:D

Maargoed, hij leende een kwartier mijn polsbanden dus moest ik langer wachten voordat ik naar huis kon. Vandaar dit geplaag, ik had niks te doen... :sad: En ik vind hem echt heel erg lief:)

Laatst bewerkt:
hahahaha ach schatje toch. Ik vind jou ook lief hoor, hoe was je chinees? maar je was inderdaad wel aanwezig, je had met moeten zien kijken toen die ene gozer, die jou altijd philip noemt binnenkwam:o

:heart:

http://www.youtube.com/watch?v=B-OP5c34Nhk

Laatst bewerkt:

Ik heb achter hem staan dansen tijdens zijn push press, heb hem 3x homo genoemd in het bijstaan van anderen, gezegd dat zijn neus scheef stond (iemand anders uit de gym dat zonder zijn weten ook laten zeggen, hahahah je had hem moeten zien kijken in de spiegel) en toen ik onderweg naar huis was kwam ik iemand tegen die ook nog ging sporten en toen heb ik hem ook gevraagd dat tegen Kevin te gaan zeggen:D

Maargoed, hij leende een kwartier mijn polsbanden dus moest ik langer wachten voordat ik naar huis kon. Vandaar dit geplaag, ik had niks te doen... :sad: En ik vind hem echt heel erg lief:)

Hij traint tenminste als een echte man. All compounds and events baby.
Terwijl jij de cables en katrollen aan het aftrekken bent :wanker:, is Kevin de barbell aan het vergezellen met een paar setjes Deadlift of Squats. :wl:

Mooie training verder Brad! Verdomd blij om weer eens compounds te zien.
Blessurevrij aan het trainen of wat? :)

• #1.139
hahahaha ach schatje toch. Ik vind jou ook lief hoor, hoe was je chinees? maar je was inderdaad wel aanwezig, je had met moeten zien kijken toen die ene gozer, die jou altijd philip noemt binnenkwam:o

:roflol::roflol::roflol:

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

Hij traint tenminste als een echte man. All compounds and events baby.
Terwijl jij de cables en katrollen aan het aftrekken bent :wanker:, is Kevin de barbell aan het vergezellen met een paar setjes Deadlift of Squats. :wl:

Mooie training verder Brad! Verdomd blij om weer eens compounds te zien.
Blessurevrij aan het trainen of wat? :)

Ik eet je nog steeds op elke morgen mino... Gaat weer lekker zonder veel pijntjes! En Kevin is een beer ja... True, true...

:roflol::roflol::roflol:

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

Ik eet je nog steeds op elke morgen mino... Gaat weer lekker zonder veel pijntjes! En Kevin is een beer ja... True, true...

Lol en ik maar blijven zanniken wanneer je weer eens events gaat trainen, wacht je tot zelfs ik je own in events or what? :roflol:

Terug
Naar boven