- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

![]()
Wees eens wat liever voor dat meisje, ze is heel aardig![]()

Merk daar niks van!![]()
Wees eens wat liever voor dat meisje, ze is heel aardig![]()

En ik vind hem echt heel erg lief

![]()
Ik heb achter hem staan dansen tijdens zijn push press, heb hem 3x homo genoemd in het bijstaan van anderen, gezegd dat zijn neus scheef stond (iemand anders uit de gym dat zonder zijn weten ook laten zeggen, hahahah je had hem moeten zien kijken in de spiegel) en toen ik onderweg naar huis was kwam ik iemand tegen die ook nog ging sporten en toen heb ik hem ook gevraagd dat tegen Kevin te gaan zeggen![]()
Maargoed, hij leende een kwartier mijn polsbanden dus moest ik langer wachten voordat ik naar huis kon. Vandaar dit geplaag, ik had niks te doen...En ik vind hem echt heel erg lief
![]()
, is Kevin de barbell aan het vergezellen met een paar setjes Deadlift of Squats. 

hahahaha ach schatje toch. Ik vind jou ook lief hoor, hoe was je chinees? maar je was inderdaad wel aanwezig, je had met moeten zien kijken toen die ene gozer, die jou altijd philip noemt binnenkwam![]()

Hij traint tenminste als een echte man. All compounds and events baby.
Terwijl jij de cables en katrollen aan het aftrekken bent, is Kevin de barbell aan het vergezellen met een paar setjes Deadlift of Squats.
Mooie training verder Brad! Verdomd blij om weer eens compounds te zien.
Blessurevrij aan het trainen of wat?![]()
---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------
Ik eet je nog steeds op elke morgen mino... Gaat weer lekker zonder veel pijntjes! En Kevin is een beer ja... True, true...