- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt de smaak wel te pakken met die racks. Maar midden scheenbeen is nog aardig diep hoor. Onderkant knie is niet mogelijk in de gym?
Eens dat lager beter is als compound. Maar dan moet je gewoon deadlifts blijven doen en de racks vergeten.
Wel is het zo dat een deadlift je CZS een stuk zwaarder belast dan een rackpull. De oefening is meer compound. Het kan dus een weloverwogen beslissing zijn om op bepaalde momenten voor een reckpull te kiezen.
Zelf hanteer ik de racks om met name de lockout zwaarder te belasten omdat ik meer gewicht hierbij kan hanteren. Helaas heb ik nog geen chains want anders kan ik die daar ook voor gebruiken.
waarom jongens? ooit iemand die ook echt een sterkere lockout had gekregen door zware rackpulls/lockouts te doen?
imo is het een leuke pomp oefening, maar niet erg zinvol om je lockout te verbeteren.
Het is een ontzettend lekkere ego-oefening, dus in dit log gepast!
Hehehe mooi argument.Het is een ontzettend lekkere ego-oefening, dus in dit log gepast!
daar zit imo een grens aan, wat is bijvoorbeeld het nut van 300 deadlift kunnen locken als je 1rm rond de 230 ligt en je volgende aim 235 is... dan steek je teveel energie en tijd in irrelevante oefeningen
@ een pagina discussie
Het is een ontzettend lekkere ego-oefening, dus in dit log gepast!
dan krijg je weer meer de discussie over het nut van alle vormen lockouts....daar zit imo een grens aan, wat is bijvoorbeeld het nut van 300 deadlift kunnen locken als je 1rm rond de 230 ligt en je volgende aim 235 is... dan steek je teveel energie en tijd in irrelevante oefeningen
imo is de carry-over van rackpulls te verwaarlozen... heb eigenlijk nog nooit een log gezien waar mensen opeens een deadlift pr pullde na hun rackpulls significant te hebben verhoogd

Wat weet jij er nou van met die zwakke deadlift in je sig?Ik ben het helemaal met je eens. Als je veel weel deadliften moet je volgens mij enkel deadliften. Al de rest vind ik energieverlies![]()