MuscleMeat

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

Misschien door je k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t wijsneus gedrag!!! :fuu:
Hihi wel sexy bench nog steeds.
En me andere helft wilt graag zeggen dat dit een smerige pomp training is. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.182
Gisteren:

Lat Pull:
8x60
8x70
8x80
8x90

Chinnen:
8xbw
8xbw+9
8xbw+9

Cable Row Schuin:
8x70
8x80
8x90
8x100

BOR:
8x70
8x90
8x100
5x110

Rotoefening geworden...

Rackpull (Midden Scheenbeen):
5x90
5x110
5x130
5x150
5x170
3x190
1x200
1x210
1x225 PR

Hammer Curl
8x26
5x30
5x30
8x26
8x26

Dippen:
8xbw
8xbw
8xbw+10
8xbw+10

Mooie training en een lekkere Rackpull PR. :)
Goed bezig bodybuildertje!

Je hebt de smaak wel te pakken met die racks. Maar midden scheenbeen is nog aardig diep hoor. Onderkant knie is niet mogelijk in de gym?

Je hebt de smaak wel te pakken met die racks. Maar midden scheenbeen is nog aardig diep hoor. Onderkant knie is niet mogelijk in de gym?

lager is beter imo, dan komt je groove tenminste nog een beetje overeen met normale deads i.p.v. dat je vanuit een akward positie een barbell omhoog staat te pullen met 0,0 carry-over naar je deadlift only to exhaust your CZS.... rackpulls are overrated.

Eens dat lager beter is als compound. Maar dan moet je gewoon deadlifts blijven doen en de racks vergeten.

Wel is het zo dat een deadlift je CZS een stuk zwaarder belast dan een rackpull. De oefening is meer compound. Het kan dus een weloverwogen beslissing zijn om op bepaalde momenten voor een reckpull te kiezen.

Zelf hanteer ik de racks om met name de lockout zwaarder te belasten omdat ik meer gewicht hierbij kan hanteren. Helaas heb ik nog geen chains want anders kan ik die daar ook voor gebruiken.

Eens dat lager beter is als compound. Maar dan moet je gewoon deadlifts blijven doen en de racks vergeten.

Wel is het zo dat een deadlift je CZS een stuk zwaarder belast dan een rackpull. De oefening is meer compound. Het kan dus een weloverwogen beslissing zijn om op bepaalde momenten voor een reckpull te kiezen.

Zelf hanteer ik de racks om met name de lockout zwaarder te belasten omdat ik meer gewicht hierbij kan hanteren. Helaas heb ik nog geen chains want anders kan ik die daar ook voor gebruiken.

Eens! Minder diep die rackpulls. En ze kunnen met jouw deadlift ook gelijk veeeel zwaarder.

waarom jongens? ooit iemand die ook echt een sterkere lockout had gekregen door zware rackpulls/lockouts te doen? de theorie en het idee is leuk natuurlijk, maar het feit dat je vanuit een akward k*tpositie begint met een ander groovepattern maakt het in de praktijk 9 van de 10 keer niet erg usefull.

imo is het een leuke pomp oefening, maar niet erg zinvol om je lockout te verbeteren, dan kan je beter voor deadlifts tegen bands/chains of reversed bands gaan... of ghr's of gm's/pullthroughs/swings gaan waarbij je keihard focussed op glutes samen knijpen

feit is ook nog is dat veel mensen er veel te zwaar op gaan... 10% max op je 1rm zou ik hanteren (richtlijn van louie simmons) alles daarboven gaat alleen maar onnodig je czs vermoeien en je herstel in de weg zitten

Laatst bewerkt:
waarom jongens? ooit iemand die ook echt een sterkere lockout had gekregen door zware rackpulls/lockouts te doen?

imo is het een leuke pomp oefening, maar niet erg zinvol om je lockout te verbeteren.

Het is een ontzettend lekkere ego-oefening, dus in dit log gepast!

Hehehe mooi argument.

Je vergeet een ding Erwin. Ook al is de bewegingsbaan niet als een deadlift de lockout is vrijwel identiek. Je traps worden er keihard mee aangepakt omdat je je schouders naar achteren moet trekken om de lockout te realiseren. Qua onderrug geef ik je helemaal gelijk.

dan krijg je weer meer de discussie over het nut van alle vormen lockouts.... ;) daar zit imo een grens aan, wat is bijvoorbeeld het nut van 300 deadlift kunnen locken als je 1rm rond de 230 ligt en je volgende aim 235 is... dan steek je teveel energie en tijd in irrelevante oefeningen

imo is de carry-over van rackpulls te verwaarlozen... heb eigenlijk nog nooit een log gezien waar mensen opeens een deadlift pr pullde na hun rackpulls significant te hebben verhoogd

Laatst bewerkt:
  • #1.193
:roflol:@ een pagina discussie:D

Jullie beseffen toch wel dat Snakeman een oefening doet omdat hij het gewoon geinig vindt en er geen enkele filosofie bij hem achter zit?

Je spreekt jezelf enorm tegen met je post daarboven, ecto.

dan krijg je weer meer de discussie over het nut van alle vormen lockouts.... ;) daar zit imo een grens aan, wat is bijvoorbeeld het nut van 300 deadlift kunnen locken als je 1rm rond de 230 ligt en je volgende aim 235 is... dan steek je teveel energie en tijd in irrelevante oefeningen

imo is de carry-over van rackpulls te verwaarlozen... heb eigenlijk nog nooit een log gezien waar mensen opeens een deadlift pr pullde na hun rackpulls significant te hebben verhoogd

Ik ben het helemaal met je eens. Als je veel weel deadliften moet je volgens mij enkel deadliften. Al de rest vind ik energieverlies:D

Zaterdag vrachtwagentrekken bij topgym..you up for it ?

• #1.197
Sorry Sander, was er een wedstrijd of training?

Training, maar ik weet waar je was. Bij chick, je eigen vol aan het vreten..ach laten we zeggen dat bw gain ook gunstig is voor de prestaties bij de truckpull

sander, stalker geworden nu je beachboy bent?

Niet haten omdat jouw armen in centimeters kleiner zijn dan mijn bf, erwin.

Terug
Naar boven